Jump to content

Mooiste moment ooit in sanandreas.


*MARCO*

Recommended Posts

  • Reacties 370
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • *MARCO*

    10

  • Toni Caprioni

    6

  • bigG

    4

  • Dri3s

    4

Mijn lolligste moment was dat ik met een goede vriend van mijn, multyplayer ging doen en we zaten op een crossmoter en het was in dat gebied met al dat bos en we reden op de snelweg en op een gegeven moment gaat die weg niet meer rechtdoor alleen maar naar links en rechts en als je toch rechtdoor gaat ga je dus over een jump ding heen en daar was iets mis gegaan want we waren er vanaf gevallen en ik wou dus kus geven maar hij drukte op driehoekje om op moter te gaan dus mijn zag je zoenen terwijl hij op de moter sprong, lol, dus ik zoende met niks :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het altijd mooi om met mn Utility Van op de steiger te gaan staan op het strand vlakbij the Hood, en dan "Where'd you go" luisteren op User Track Player en naar het water kijken :D

's avonds is dat nog mooier

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Mijn mooiste moment was echt stoer, ik speel dus zo "Protect the President" op SA-MP, ik heb zo de president in mijn heli, stijg echt net op, echt prachtig, rijdt er echt een fractie van een seconde later een terrorist die ons wilde rammen en die ik niet zag zo echt een millimeter onder mijn heli door op volle snelheid zo de baai van San Fierro in, echt geweldig, die President gaf me meteen een onderscheiding voor beste piloot :D

Helaas heb ik geen filmpje ervan, want dat had ik echt niet verwacht man :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Die van mij is dat ik met de Andromada(gespawnt met een armax) op de snelweg ging landen en zo met me romp alle auto's van de snelweg schoof en toen ik achterom keek(lijkt een beetje op de eerste post) een vuurzee zag en allemaal ontploffingen :Y en het maakte het allemaal nog mooier omdat het snachts gebeurde :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...