Jump to content

Mooiste moment ooit in sanandreas.


*MARCO*

Recommended Posts

  • Reacties 370
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • *MARCO*

    10

  • Toni Caprioni

    6

  • bigG

    4

  • Dri3s

    4

Dat ik eindelijk 100% had met Barbara, na dat ze er bijna nooit meer was. Ik kreeg mijn beloning (kleding) en dach toen bij mijn eigen, "Dit wou ik nou altijd al doen" En ik schoot haar kop eraf en heb al mijn kogels op haar leeg geschoten.

... achja, dat waren nog eens tijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ik eindelijk 100% had met Barbara, na dat ze er bijna nooit meer was. Ik kreeg mijn beloning (kleding) en dach toen bij mijn eigen, "Dit wou ik nou altijd al doen" En ik schoot haar kop eraf en heb al mijn kogels op haar leeg geschoten.

... achja, dat waren nog eens tijden.

OMG!! :o You!!!!!!!!

Mijn Memorabel moment? 15 mensen met 1 knal om gebracht,beetje ruzie maken met iedereen en toen naar een auto gegaan waarop ik eenexplosief had op aangebracht, heel snel wegrennen en het knopje indrukken..

Allemaal lijken door de lucht..chaos.. heb er echt van genoten :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mooiste Moment in San Andreas was dat iemand mijn hoofd eraf had gehakt en ik nog steeds leefde en het bloed er maar uit bleef stromen. Wel raar eigenlijk want volgens mij zou mijn bloed allang op zijn geweest. :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mooiste Moment in San Andreas was dat iemand mijn hoofd eraf had gehakt en ik nog steeds leefde en het bloed er maar uit bleef stromen. Wel raar eigenlijk want volgens mij zou mijn bloed allang op zijn geweest. :lol:

kan dat dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Het was een mooie zonnige dag in Los Santos, ik besloot mijn auto te pakken en naar de kust te rijden. Ik had gehoord dat je in San Andreas kon zwemmen, dus dat deed ik maar. Even uitvinden hoe je onderwater moest zwemmen en toen ik onderwater was, kijk ik mijn ogen uit. ''WTF? Een dolfijn? Cool!'' :wub:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mooiste moment was dat ik op zoek was naar een combine harvester maar nog in de stad was, een vracht trein tegenkwam en erin ben gegaan en toen in een tunnel me trein ontspoorde, en toen de trein op zn zij flikkerde en ik met de wielen van de trein tegen de muur aan toch nog door kon blijven rijden, maar toen ik uit de tunnel was kwam er een bochtige brug en de trein met mij erin dus van de brug afflikkerde :lolsign:

Link to comment
Delen op andere websites

mijn mooiste moment was echt wel dat ik EINDELIJK san andreas op de xbox had(heb ik echt lang op zitten wachten) :puh:

ik vind het ook vet om met een mauntainbike van die hele hoge berg af te crossen(niet die race) :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mooiste moment tot nu toe beleefde ik, toen ik EINDELIJK alles goud haalde bij de Flying School en er twee vliegtuigen en een hunter klaar stonden voor gebruik.

Dat was toch wel mijn hoofddoel toen ik begon met San Andreas...

Bewerkt: door SayDay!
Link to comment
Delen op andere websites

toen ik hem aan zette en ze dat rockstar logo spuitte en da je dat liedje begint te horen van dat ze laten zien welke mensen eraan gewerkt hebben toen dacht ik: yes!!!, een nieuw deel en ik heb het hele liedje af laten lopen (ik was er eigelijk zo blij om omdat het 2 uur duurde voordat hij het dee) maar het mooiste ingame moment is dat je met een BF-400 door die wegen bij mulholland rijd dat is egt geweldig

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...