Jump to content

Mooiste moment ooit in sanandreas.


*MARCO*

Recommended Posts

  • Reacties 370
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • *MARCO*

    10

  • Toni Caprioni

    6

  • bigG

    4

  • Dri3s

    4

ik had 40 plak bommen in 1 hoekje van de 24-7 in de desert geplakt en toen ging ik naar de andere hoe en liet ze toen exploderen. ik had jammer genoeg geen foto bij me maar vond het wel laggen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had 40 plak bommen in 1 hoekje van de 24-7 in de desert geplakt en toen ging ik naar de andere hoe en liet ze toen exploderen. ik had jammer genoeg geen foto bij me maar vond het wel laggen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had 40 plak bommen in 1 hoekje van de 24-7 in de desert geplakt en toen ging ik naar de andere hoe en liet ze toen exploderen. ik had jammer genoeg geen foto bij me maar vond het wel laggen.

1. gebruik de edit knop want je doet nu aan dubbel posten

2. Je kan ook gewoon op de 'Print Scrn' button drukken rechtsboven op je toetsenbord en dan plakken in paint of Photoshop ;). Dan hoef je er niet rekening mee te houden dat je je fotocamera mee hebt in SA.

Nog een mooi moment van mij:

Dat ik voor het eerst opsteeg met een stuntvliegtuig en toen met een harde klap een doodsmak maakte in de bergen omdat ik de parachute code vergeten was :D

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik besloot mijn bmx achter te laten en zo'n paars hoofddoekkie gangster uit zijn auto trok om er vervolgens in weg te scheuren. Met de gangster raps van Dr. Dre, Snoop, NWA, Public Enemy e.a. luid door de huiskamer brullend. De muziek waar ik groot mee ben geworden. Beetje toeren door San Andreas with my mind on my money and my money on my mind......

Link to comment
Delen op andere websites

mooiste moment was voormij in San andreas was bij een van de vliegtuigen missies, je moet met je moter in zo´n enorm vliegtuig rijden, bom neerzetten en eruit springen terwijl je ziet hoe het vliegtuig ontploft. B)

Zal ik nooit vergeten.

Link to comment
Delen op andere websites

mooiste moment was voormij in San andreas was bij een van de vliegtuigen missies, je moet met je moter in zo´n enorm vliegtuig rijden, bom neerzetten en eruit springen terwijl je ziet hoe het vliegtuig ontploft. B)

Zal ik nooit vergeten.

ja man was egt zalig die missie je mogt ni schiete of de boel ontplofte

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mooiste moment was die missie:just businnes.Die zal ik nooit vergeten ;)

Zalig gevoel wanneer je opeens die truck ziet en ook wanneer ik het opstarte zal ik nooit vergeten.Ik was zo onder de indruk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

mijn leukste moment was met die misie dat je in dat groote vliegtuig moet is al is gezegt in een post maar ik vond de ontplofing niet zo cool maar met je parachut naar beneden gaan je zit zo hoog !!!!!!!!!!!! ik had bijna direkt mijn parachut open gedaan en zat kie lang onderweg uit verveling heb ik hem uitgedaan en viel naarbeneden heb rap terug de cheat van parachut ingetikt en kwam juist optijd vielig op de grod :rolleyes: dat was pas leuk !!! maar wat raar is normaal kan ik als ik val met parachut hem niet uitdoen als hij al open is en toen ging het wel ??? <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...