Jump to content

Driver: San Francisco


studio dewolf

Recommended Posts

Driver: San Francisco

Ontwikkelaar Ubisoft Reflections

Uitgever Ubisoft

Genre Free-roaming

Platforms Playstation 3, Xbox 360, PC en WII

Aantal spelers 1 / ONLINE: 2-6

Release Voor de kerst

Demo -

Tanner is Back!

Het spel zal zich na het einde van Driver 3 afspelen waar de hoofdpersoon, Tanner, overleefd wat in dat spel met hem gebeurd. Helaas heeft ook zijn aartsrivaal, Jericho, het overleefd en zal deze hem weer teisteren.

Er zal veel gereden kunnen worden in de mooie Amerikaanse stad San Francisco en het spel zal eind dit jaar worden uitgegeven voor de PlayStation 3, de Xbox 360, de PC en de Mac. Bovendien zal er een aparte Wii-versie worden uitgebracht.

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1974

    12

  • Dr.Oppai

    12

  • SNIPER44

    9

  • Mythbuster

    7

Tanner ligt in coma en je speelt dus vanuit zijn hoofd. Je kan je verplaatsten in andere personen. Rij je door de stad en zie je bijvoorbeeld een politie achtervolging dan druk je op de "Shift button" en word je overgeplaatst in bijvoorbeeld een agent in een politie auto. Zo kan je makkelijk van auto wisselen maar je kan dus niet uitstappen.

Bewerkt: door gta_rulez
Link to comment
Delen op andere websites

Tanner ligt in coma en je speelt dus vanuit zijn hoofd. Je kan je verplaatsten in andere personen. Rij je door de stad en zie je bijvoorbeeld een politie achtervolging dan druk je op de "Shift button" en word je overgeplaatst in bijvoorbeeld een agent in een politie auto. Zo kan je makkelijk van auto wisselen maar je kan dus niet uitstappen.

Je kan niet uitstappen? -_-

Ik vind Driver wel leuk maar dan moet je wel zoals in Dr3ver gewoon uit kunnen stappen en schieten....

Link to comment
Delen op andere websites

Niet uit de auto stappen? Dit spel lijkt mij helemaal 1 flop te worden!! Dat is toch niet realistisch :bonk: . Stel nou voor dat je politie achter je aan komt, kun je zomaar van andere auto te verwisselen om onder te duiken( en zomaar politieauto nemen!). Ongeloofelijk: z,n slechte free roam game hebt ik nooit van me leven gehoord!!! :{:duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Tanner ligt in coma en je speelt dus vanuit zijn hoofd. Je kan je verplaatsten in andere personen. Rij je door de stad en zie je bijvoorbeeld een politie achtervolging dan druk je op de "Shift button" en word je overgeplaatst in bijvoorbeeld een agent in een politie auto. Zo kan je makkelijk van auto wisselen maar je kan dus niet uitstappen.

Je kan niet uitstappen? -_-

Ik vind Driver wel leuk maar dan moet je wel zoals in Dr3ver gewoon uit kunnen stappen en schieten....

Niet uit de auto stappen? Dit spel lijkt mij helemaal 1 flop te worden!! Dat is toch niet realistisch :bonk: . Stel nou voor dat je politie achter je aan komt, kun je zomaar van andere auto te verwisselen om onder te duiken( en zomaar politieauto nemen!). Ongeloofelijk: z,n slechte free roam game hebt ik nooit van me leven gehoord!!! :{:duh:

Guys, alsjeblieft.. zie het als iets nieuws, kom niet weer aanzeulen met dat gezeik over Realishit .Its a game, its not suppoused to make sense.

Als reflections iets doet met Driver (zoals dit), kommen jullie gelijk met rot comments. Doet rockstar dit met gta, dan is ineens alles goed .

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Guys, alsjeblieft.. zie het als iets nieuws, kom niet weer aanzeulen met dat gezeik over Realishit .Its a game, its not suppoused to make sense.

Als reflections iets doet met Driver (zoals dit), kommen jullie gelijk met rot comments. Doet rockstar dit met gta, dan is ineens alles goed .

Nee, mij maakt realisme niet veel uit en nee, als R* dit met gta zou doen dan zou ik die GTA ook een schijtgame vinden.

Ik vond dr3ver wel leuk en toen ik dit zag verheugde ik me erop dat je weer hetzelfde zou kunnen doen. Maar een free roam game waar je niet uit kan stappen lijkt me gewoon geen flikker aan. :(

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Quote-piramide verwijderd.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het niet, ik vind het van auto's swappen een heel vernieuwend en creatief onderdeel. Dit spel heet niet voor niks Driver en geen Grand Theft Auto, waar het stelen van auto's wel een grote rol speelt.

Het is toch veel beter als je een mooie auto ziet dat je er gelijk in kan stappen, in plaats van dat je eerst de auto tot stoppen moet dwingen, en daarna de bestuurder eruit moet sleuren.

Tevens is Tanner een politieagent, dus het zou raar zijn als ie zomaar de auto van iemand gaat stelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tevens is Tanner een politieagent, dus het zou raar zijn als ie zomaar de auto van iemand gaat stelen.

Als je het bekijkt van het punt van Driver 2 dat een agent wel eens autos, Vrachtwagens nodig heeft, bedenk dan dat ie zijn badge laat zien .

Link to comment
Delen op andere websites

Tevens is Tanner een politieagent, dus het zou raar zijn als ie zomaar de auto van iemand gaat stelen.

Als je het bekijkt van het punt van Driver 2 dat een agent wel eens autos, Vrachtwagens nodig heeft, bedenk dan dat ie zijn badge laat zien .

Maar hij ligt in coma :7.

Ik weet zelf niet of ik de game leuk ga vinden. Vernieuwend, dat wel. Ik hoop dat er een demo komt!

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik Driver 2 en Driver 3 maar nu hebben ze het helemaal verkloot, ik heb het nooit een super spel gevonden, maar dat je niet meer kan uitstappen beperkt toch al heel veel. Je wordt gewoon gedwongen om in die wagen te blijven zitten. Deze ga ik vast niet kopen tenzij er nog serieuze goede gameplay naar buiten wordt gebracht.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik Driver 2 en Driver 3 maar nu hebben ze het helemaal verkloot, ik heb het nooit een super spel gevonden, maar dat je niet meer kan uitstappen beperkt toch al heel veel. Je wordt gewoon gedwongen om in die wagen te blijven zitten. Deze ga ik vast niet kopen tenzij er nog serieuze goede gameplay naar buiten wordt gebracht.

Driver wil teruggaan naar zijn roots, dus waar het echt om ging auto's rijden. Je word helemaal niet gedwongen om in de auto te blijven, zo is het spel gewoon. Ik ben blij dat ze tenminste niet proberen om een gta kloon te worden, want dat liep allemaal slecht af.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...