Jump to content

Waar kijk jij het eerst naar bij een vrouw/meisje?


Dotz

Recommended Posts

Eigenlijk zit het in onze genen om naar borsten en heupen te kijken. Dat zijn symbolen hoe vruchtbaar iemand is. Borsten: om te zogen. Heupen: moet sterk zijn voor bevalling.

We zijn voorgeprogrammeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    17

  • NickOwnage

    4

  • Cheers.

    4

  • Visser23

    3

Waarom knappen er zo veel mensen af op rode haren? :N

Mooi rood is niet lelijk, het roept alleen vragen op.

daar alleen? :{

Ik knap af op blond, maar mooi blond is niet lelijk nee. Je kan er altijd ''mooi'' voorplakken en vervolgens zeggen dat het niet lelijk is. En hoezo roept het vragen op? :$ En wat bedoel je met

''daar alleen? :{''
?
Link to comment
Delen op andere websites

Ik knap af op blond, maar mooi blond is niet lelijk nee. Je kan er altijd ''mooi'' voorplakken en vervolgens zeggen dat het niet lelijk is. En hoezo roept het vragen op? :$ En wat bedoel je met

''daar alleen? :{''
?

Hij bedoelt of ze dan, als ze op het haar rood haar hebben, ook tussen de benen rood haar hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik knap af op blond, maar mooi blond is niet lelijk nee. Je kan er altijd ''mooi'' voorplakken en vervolgens zeggen dat het niet lelijk is. En hoezo roept het vragen op? :$ En wat bedoel je met

''daar alleen? :{''
?

Hij bedoelt of ze dan, als ze op het haar rood haar hebben, ook tussen de benen rood haar hebben.

Oh. Dat verschilt per roodharige, en hoe dominant het rode haar-gen is. Zelf vind ik het wel seksie als ze tussen de benen ook rode haartjes hebben. :*D Tussen de benen vind ik alles goed! Maar als het echt veel is dan ben ik weg. Dus gewoon haar, kaal of een streepje etco. Niet extreem veel iig, kleur maakt me beneden niet uit. :{

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Eerst begin ik bij het gezicht, als het gezicht niet mooi is knap ik gelijk helemaal af, hoe mooi de rest van haar lijf ook is. Het gezicht is toch iets waar je de hele tijd tegen aan moet kijken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ben al bijna 3 jaar gelukkig met mn vrouwtje, maar heb dan toch gekozen voor borsten,billen & gezicht. (kijken mag altijd he)

Voor de rest is innerlijk wel het meest belangrijk voor een vaste relatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt specifieke eisen. Blikvangers zijn wel mooie, gladde benen, heup(/billen)/borst-ratio in verhouding (zandloperfiguur) en een uitdagende lach.

Ik heb ook geen ''must-have's''. Maar meer dingen die het voor mij extra interessant maken! Ik vind rood haar gewoon überlekker! En een kontje is zoo belangrijk. Maar ze moet natuurlijk ook lief zijn, mooie benen en een mooi gezichtje is natuurlijk ook altijd leuk meegenomen. Het complete plaatje moet gewoon kloppen!

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt specifieke eisen. Blikvangers zijn wel mooie, gladde benen, heup(/billen)/borst-ratio in verhouding (zandloperfiguur) en een uitdagende lach.

En een kontje is zoo belangrijk.

Dan even een onder-discussie: hoe ziet jullie perfecte kontje eruit? Rond, fatsig, klein, vierkant?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...