Jump to content

Waar kijk jij het eerst naar bij een vrouw/meisje?


Dotz

Recommended Posts

Niet echt specifieke eisen. Blikvangers zijn wel mooie, gladde benen, heup(/billen)/borst-ratio in verhouding (zandloperfiguur) en een uitdagende lach.

En een kontje is zoo belangrijk.

Dan even een onder-discussie: hoe ziet jullie perfecte kontje eruit? Rond, fatsig, klein, vierkant?

In ieder geval symmetrisch, dan het liefst rond, midden maatje, niet te groot, niet te klein.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    17

  • NickOwnage

    4

  • Cheers.

    4

  • Visser23

    3

Mag ik een faal opmerken in de pol? Als het goed is weet elke jongen wat een cup is... :7

Ik knap af op geen enkele haarkleur, ik vind dat racistisch :7.

Faal, welk haarkleur je hebt heeft niks met ras te maken. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt specifieke eisen. Blikvangers zijn wel mooie, gladde benen, heup(/billen)/borst-ratio in verhouding (zandloperfiguur) en een uitdagende lach.

En een kontje is zoo belangrijk.

Dan even een onder-discussie: hoe ziet jullie perfecte kontje eruit? Rond, fatsig, klein, vierkant?

driehoek

>>> Door Flitskikker: Haha! Ik moest niet lachen! :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk altijd als eerste naar de ogen. Ik val namelijk op grijze of groene ogen en op zwart of bruin haar. Rood en felblond vind ik niet zo mooi.

Ik heb uiteindelijk voor het innerlijk gestemd al doet het uiterlijk er ook wel voor mij aan toe. Verder ben ik het met Powerpats eens. Haar lijf mag nog zo mooi zijn maar als haar gezicht lelijk is knap ik al af.

Ik knap af op:

- Overgewicht

- Arrogante bitches

- Te lange meiden. Daarnaast sta je maar wat voor gek.

Het meisje waar ik verliefd op zou worden heeft:

● Donker lang haar. Ik vind zwart en donkerbruin erg mooi

● Een groene, grijze of bruine oogkleur.

● Nogal slim en niet dat domme giechelige arrogante type dat overal voor zakt

● Gevoel voor Humor

● Slank

● Aardig

● Niet te groot of te klein

Dit is dus het meisje uit m'n dromen. Maar ik ken jammer genoeg geen meisje op mijn school die hierop lijkt. :(

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik een faal opmerken in de pol? Als het goed is weet elke jongen wat een cup is... :7

Ik knap af op geen enkele haarkleur, ik vind dat racistisch :7.

Dat weet je toch niet?

Misschien is het wel een sportfreak en denkt hij dat het over een beker gaat. :Y

:7

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik een faal opmerken in de pol? Als het goed is weet elke jongen wat een cup is... :7

Ik knap af op geen enkele haarkleur, ik vind dat racistisch :7.

Dat mag je opmerken, en ik ben het met je eens dat dat basiskennis is wat iedereen hoort te weten. Maar je zult verbaast staan van was sommige mensen niet weten! En ik heb het er toch maar bijgezet, immers; baadt het niet dat schaadt het niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk altijd van boven naar ondere; haar - gezicht - voorbumper - vetgehalte - achterbumper - en dan de benen en voeten. dan kijk ik wat er binnen zit.

waar ik echt bij afknap is;

fatty's,

arrogante bitches,

sletten,

zeikerds,

scheef gebit,

geen voorbumper,

en dat is het wel zo beetje :D

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kijk jij het eerst naar wanneer er een lekker mooi/leuk/lief meisje/vrouw voorbij komt gelopen?

Ik kijk dan naar het totaal plaatje, Haar uitstraling. (Persoonlijk vind ik het uiterlijk zelf niet zo super belangrijk) ;)

Wat vind jij het belangrijkst aan een potentiële vriendin?

Haar innerlijk natuurlijk, Als ze een Lief, Aardig, Vrolijk, Betrouwbaar meisje is, En ook een beetje van knuffelen houd, Ben ik gelukkig! :engel:

Waar knap jij op af?

1. Overgewicht (Maar een beetje vol is wel oké, Vind ik) en 2. té hoog, Want ik ben zelf maar 1.70. :7 En als laatste 3. Arrogante types.

Op welke (hoofd)haarkleur val jij? / Op welke (hoofd)haarkleur knap jij af?

Ik vind alle haarkleuren wel mooi hoor, (licht)Bruin, (licht)Blond, Zwart, Rood, Het gaat wel om dat leuke meisje he! En ik knap dus ook niet op haarkleur af.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk altijd eerst naar de borsten en het gezicht.

ik vind elk haarkleur wel oke. eerder knap ik af op sletten en arrogante meiden, overgewicht vind ik ook niet zo fijn

en verder maakt het mij niet zoveel uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...