Jump to content

Hoe gaan jullie je vermaken in deze vakantie?


Djmaddox

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    2

  • Djmaddox

    2

  • BoerBanaan

    2

  • Teh_Ninja

    2

Ik heb eerlijk gezegt geen idee, maar ik denk dat ik het zo ga doen;

Ik ga niet op vakantie, dus ik moet 7 weken vol te zien maken. Allereerst zal ik veel gaan trainen, want er wordt geen training gegeven in de zomervakantie. Daarnaast zal ik veel met vrienden gaan afspreken en/of logeren. Ook de computer en de Playstation 3 moet ik niet vergeten.

Misschien zal ik ook veel naar het strand of het zwembad gaan.

Mijn echte doel is om een leuk meisje te leren kennen, maar dat komt vanzelf wel. :puh:

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe gaan jij? :cab: Volgens mij ga jij jezelf vermaken met een boek grammatica. Ik ga me dan vermaken met jou overhoren! Ik heb vanaf het einde van deze week tot 1 September daarvoor de tijd!

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe gaan jij? icon_cab.gif Volgens mij ga jij jezelf vermaken met een boek grammatica. Ik ga me dan vermaken met jou overhoren! Ik heb vanaf het einde van deze week tot 1 September daarvoor de tijd!

Ik wou eerst "hoe gaan jullie" schrijven. emo.gif

Ik ga zelf nog naar Italië of Frankrijk, weet het zelf niet eens precies. Verder ga ik nog waarschijnlijk met wat vrienden kamperen(datwordtchaos) en natuurlijk nog een lekkere PC game op z'n tijd spelen. smile3.gif

EDIT: Ik heb 10 weken vrij.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga volgende week dinsdag naar Egypte voor 11 dagen en daarna zal het een hoop voetbal zijn en gamen.

Heb trouwens officieel 7 weken vakantie volgensmij maar daar komt nog 1 week bovenop want deze week moeten we alleen 1x boeken inleveren en raport halen en dat duurt 5 minuten dus niet echt een schooldag.

De rest van de klas heeft eigenlijk 2 weken extra maar ik moest toetsen inhalen dus moest ik langer op school blijven. :puh:

(halve week ong)

Je kan het dus zien als 8-9 weken.

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga een blues gitaar boek kopen. Ik ga proberen om dat in ieder geval af te krijgen voor

het eind van de vakantie. Vooral gitaarspelen dus. Verder computeren en niks doen denk ik. En ik ga op vakantie naar Zwitserland. Waar uiteraard mijn gitaar mee naartoe gaat. :)

Bewerkt: door GwnHugo
Link to comment
Delen op andere websites

hopen snel me pc te krijgen. Daarna in elkaar zetten. Daarna een bureaustoel kopen. Daarna GTA IV installeren. Daarna 24/7 allerlei games installeren en downloaden. Dus het ligt eraan hoe snel ik mijn pc krijg. Anders veel RDR spelen. Veel naar buiten met vrienden. En wat aan me gewicht doen XD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga volgende week dinsdag naar Egypte voor 11 dagen en daarna zal het een hoop voetbal zijn en gamen.

Heb trouwens officieel 7 weken vakantie volgensmij maar daar komt nog 1 week bovenop want deze week moeten we alleen 1x boeken inleveren en raport halen en dat duurt 5 minuten dus niet echt een schooldag.

De rest van de klas heeft eigenlijk 2 weken extra maar ik moest toetsen inhalen dus moest ik langer op school blijven. :puh:

(halve week ong)

Je kan het dus zien als 8-9 weken.

Ik ga ook naar Egypte :D

Op vakantie naar Egypte 2 weken ongeveer, veel trainen, werken, slapen, gamen, uitgaan, feestjes bouwen met vrienden en varen met de boot en naar een strandje gaan.

Dus ik heb genoeg te doen, die 7 weekjes

Link to comment
Delen op andere websites

Vorige week en deze week een beetje rond hangen met vrienden, gaan zwemmen bij Bussloo (soort van meer in de buurt), beetje photoshoppen en dan 4 week naar Amerika :D

Na die 4 week heb ik nog 3 tot 4 weken over, dan hetzelfde als deze 2 weken, heerlijk genieten dus :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga me zien te vermaken met Colin Mcrae: DiRT 2, Midnight Club Los Angeles: Complete Edition, Forza 3 en misschien nog een beetje Halo 3: ODST (niet te vaak, want ik heb vannacht een nachtmerrie erover gehad, dat ik in mijn kamer zat terwijl er allemaal Grunches om mijn kamer heen stonden :7 , maar ja, wat wil je als je van 20.00 tot 23.00 non-stop Halo zit te spelen :puh: ). En verder komt mijn verjaardag nog (hopelijk krijg ik RDR of JC:2 ^_^ ), ga ik zwemmen, , in onze hangmat hangen, logeren en autootjes slopen.

Genoeg te doen dus ^_^ (maar niet heus...).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...