Jump to content

Hoe gaan jullie je vermaken in deze vakantie?


Djmaddox

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    2

  • Djmaddox

    2

  • BoerBanaan

    2

  • Teh_Ninja

    2

Ik ga ten eerste aan mijn conditie en zwakke enkels werken. Daarna lichamelijk doorzetten met training. En in augustus lekker met 10 vrienden naar Renesse voor een volle week. :D In een tentje maar dat is ook lachen en gezellig. :puh: Dus dat wordt weer een o-zo gezonde vakantie met bier en pizza. :kots::puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zolang mijn laptop, mijn oplader en mijn verlengsnoer nog werken hoef ik me niet te vervelen deze vakantie. :bier:

Edit: Oja, en ook als de stroom niet langer als 2,5 uur uitvalt. :bier:

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga volgende week dinsdag naar Egypte voor 11 dagen en daarna zal het een hoop voetbal zijn en gamen.

Heb trouwens officieel 7 weken vakantie volgensmij maar daar komt nog 1 week bovenop want deze week moeten we alleen 1x boeken inleveren en raport halen en dat duurt 5 minuten dus niet echt een schooldag.

De rest van de klas heeft eigenlijk 2 weken extra maar ik moest toetsen inhalen dus moest ik langer op school blijven. :puh:

(halve week ong)

Je kan het dus zien als 8-9 weken.

Ik ga ook naar Egypte :D

Op vakantie naar Egypte 2 weken ongeveer, veel trainen, werken, slapen, gamen, uitgaan, feestjes bouwen met vrienden en varen met de boot en naar een strandje gaan.

Dus ik heb genoeg te doen, die 7 weekjes

Lol, waar ga jij naartoe? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al anderhalf jaar vakantie :clown:.

Het wordt vooral veel vrienden opzoeken en met een beetje geluk verhuizen =].

Als een ekte bijstandskoning hé :sigaar: .

Ga werken :t.

Ik werkte 2-3 dagen in de week, maar dat is zo weinig dat ik alsnog van vakantie spreek :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen vakantie. In mei had ik twee weken verlof en in september heb ik weer twee weken. Nu blijf ik dus gewoon werken en spendeer ik mijn vrije tijd op het welbekende dakterrasië...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga me vermaken met mijn boot. Kamperen, ergens voor anker gaan liggen en zwemmen, rubberbootjes treiteren.

Triest dat mensen in de vakantie gaan gamen enz :7

Ik houd het nu al niet vol om 1 uur achter de pc te zitten met dit weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vermaak me de laatste tijd enorm veel met close vrienden, en dat zal dan ook wel zijn wat we in de vakantie gaan doen :). Meestal kun je mij ook op het strand vinden, en als het weer echt te kut is, zit ik in m'n achtertuin met vrienden een lanparty via laptops te doen :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...