Jump to content

Wat doen jullie als het zo warm is?


K1pc0rn

  

71 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat doen jullie als het zo warm is?

    • Zwemmen
      38
    • Computeren, Xbox etc.
      44
    • Zonnen
      21
    • anders, namelijk...
      19


Recommended Posts

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jordib12

    3

  • NickOwnage

    2

  • Deluxo

    2

  • K1pc0rn

    2

Ik zet zometeen de schuifpui open en een grote parasol op. Daar ga ik dan onder zitten met m'n voeten in het water. Draai de tv een beetje en kan ik zo het voetbal zien :bier:

Meestal lekker in de zon zitten, beetje lezen of semi-slapen, of in de schaduw met m'n laptop (zoals nu dus) Maar ik ga dus echt niet zitten te computeren binnen, veels te warm

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk voer ik helemaal niets uit met dit weer. Ik transpireer erg snel dus echt iets doen, zeker in de volle zon is geen strak plan.

Ik ook, ik zit juist binnen zodat ik niet de volle zon krijg. :puh: Ik zit merendeel te gamen en op de pc, als het wat koeler wordt ga ik zwemmen e.d. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje buiten hangen en als het te warm word een beetje tv kijken achter de pc en nu ga ik voetbal kijken op nos.nl (moet op internet kijken omdat mijn vader de tvkaart naar zn werk heeft genomen om daar te kijken :puh: .)

Link to comment
Delen op andere websites

1. Zwemmen

2. Computeren, Xbox etc.

3. Zonnen

4. anders, namelijk...

Zorgen voor afkoeling (met boekje waaien of zo xD).

Nou ja. In principe is dat wat ik doe xD. Zwemmen ga ik MISSCHIEN straks nog doen, computeren af en toe ook (binnen is het denk ik nog net iets frisser), ook met m'n GSM spelen want ik heb waarschijnlijk nog vanalles te ontdekken xD, zonnen als het niet te warm is (desnoods "schaduwen") en anders... Tja, voor afkoeling zorgen :puh:.

Ik heb dus op alle 4 gestemd, omdat alle 4 van toepassing zijn.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...