Jump to content

Wat doen jullie als het zo warm is?


K1pc0rn

  

71 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat doen jullie als het zo warm is?

    • Zwemmen
      38
    • Computeren, Xbox etc.
      44
    • Zonnen
      21
    • anders, namelijk...
      19


Recommended Posts

Op de pc zitten, of gamen (heel af en toe)

Maar vooral buiten onder de parasol een boek lezen (dus niet zonnen) :sigaar: In de zon is het nu te warm, ik zweet zelf al zonder t-shirt in de schaduw!.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jordib12

    3

  • NickOwnage

    2

  • Deluxo

    2

  • K1pc0rn

    2

1. De schaduw opzoeken en lekker afkoelen met een ijskoud drankje

2. Watergevecht houden met vrienden/vriendinnen :eten:

3. Een verfrissende duik nemen in de zee en/of zonnen op het strand

4. Met vrienden een ijs-eet-wedstrijd houden :puh:

5. Gewoon een ventilator (Op de hoogste stand) op me kop richten, En dan GTA IV, TBoGT spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Soms ga ik gamen (Playstation 3) op m'n kamer, (Met alles dicht zodat het er lekker koel is. Een ventilator heb ik niet :7)

En als ik het afgesproken heb ga ik zwemmen met vrienden.

En

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit ganse dagen alleen thuis, en als ik dan niet bij niemand ga of ik ben weg naar 't stad, dan zit ik voor de computer of de tv. Ik ga écht niet graag alleen in het zwembad, soms doe ik het wel, maar dat is niet zo gezellig want ik ben alleen thuis :(

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

Wij hebben zelf alle rolluiken dicht en dan de ventilators aan, computer/tv aan en lekker kijken :) Alleen is computeren nu wel lastig als je maar weinig kunt omputeren :7

Link to comment
Delen op andere websites

Op mijn geheel eigen wijze, misschien wat droog. Maar ik ben ook best wel melig :$ .

1. Zwemmen

2. Lamzakken in de zon.

3. Leuke dingen doen en genieten van het weer

4. Staat nou de Xbox aan? Gauw eens uitzetten!

5. On tour met de radio

6. Podium? Welnee, veel te warm.. Of.. Hebben we airco, vooruit dan!

7. VAK-AN-TIE!!!

8. Toch maar eens mijn mail kijken

9. Seks is gezond, maar doe het niet als het warm is. Dan zweet je (TIP!)

10. Douchen, das belangrijk. Zon 3 keer

11. Hoor ik nou de grootste kermis van de Benelux? Hoor ik roze maandag? Hoor ik Caribische dag? Wat hoor ik nog meer? KERMIS = FUN!

12. Gamen met 30 graden = not done + levenloos :) .

Edit: Dat van de seks was maar sarcastisch, en ja 3 keer per dag als het 40 graden is :puh: .

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Op mijn geheel eigen wijze, misschien wat droog. Maar ik ben ook best wel melig :$ .

1. Zwemmen

2. Lamzakken in de zon.

3. Leuke dingen doen en genieten van het weer

4. Staat nou de Xbox aan? Gauw eens uitzetten!

5. On tour met de radio

6. Podium? Welnee, veel te warm.. Of.. Hebben we airco, vooruit dan!

7. VAK-AN-TIE!!!

8. Toch maar eens mijn mail kijken

9. Seks is gezond, maar doe het niet als het warm is. Dan zweet je (TIP!)

10. Douchen, das belangrijk. Zon 3 keer

11. Hoor ik nou de grootste kermis van de Benelux? Hoor ik roze maandag? Hoor ik Caribische dag? Wat hoor ik nog meer? KERMIS = FUN!

12. Gamen met 30 graden = not done + levenloos :) .

En als het niet warm is zweet je niet tijdens de seks?

3x per dag?

Link to comment
Delen op andere websites

zwemmen !!! in het nog niet gevonde costa del spui

Als je me dus wilt tegenkomen moet je Hiero ff kijken

Routebeschrijving vanaf Rotterdam

Routebeschrijving naar Kampeerdersvereniging "Costa del Spui"35,0 km – ca. 46 min.

icon_greenA.pngRotterdamcamera_dr1.png1.Vertrek in oostelijke richting op de Weena naar Kruispleincamera_dr1.png500 m2.Neem de 1ste afslag op de Hofplein naar Coolsingelcamera_dr1.png750 m3.Weg vervolgen naar Churchillpleincamera_dr1.png32 m4.Weg vervolgen naar Schiedamsedijkcamera_dr1.png600 m5.Weg vervolgen naar Erasmusbrugcamera_dr1.png850 m6.Weg vervolgen naar Posthumalaancamera_dr1.png550 m7.Weg vervolgen naar Hillelaancamera_dr1.png350 m8.Weg vervolgen naar Maashaven O.z.camera_dr1.png500 m9.Weg vervolgen naar Dordtselaancamera_dr1.png850 m10.Weg vervolgen naar Strevelswegcamera_dr1.png11 m11.Flauwe bocht naar rechts om op de Strevelsweg te blijvencamera_dr1.png500 m12.Weg vervolgen naar Vaanwegcamera_dr1.png2,5 km13.Neem de oprit naar de A29camera_dr1.png5,6 km14.Neem afslag 21-Oud-Beijerland richting N217camera_dr1.png1,4 km15.Sla linksaf bij Provincialeweg/N217 Ga verder op de N217Ga rechtdoor over één rotondecamera_dr1.png3,2 km16.Neem op de rotonde de 2e afslag naar Stougjesdijkcamera_dr1.png450 m17.Sla linksaf om op de Stougjesdijk te blijvencamera_dr1.png1,2 km18.Neem op de rotonde de 1ste afslag naar Stougjesdijk/N217 Ga verder op de N217Ga rechtdoor over 3 rotondescamera_dr1.png6,5 km19.Neem op de rotonde de 2e afslag naar Buitenomcamera_dr1.png4,4 km20.Flauwe bocht naar rechts bij Steegjesdijkcamera_dr1.png400 m21.Weg vervolgen naar Molendijkcamera_dr1.png2,3 km22.Flauwe bocht naar rechts om op de Molendijk te blijvencamera_dr1.png500 m23.Flauwe bocht naar links bij Achterwegcamera_dr1.png1,1 kmicon_greenB.pngKampeerdersvereniging "Costa del Spui"Achterweg 73267 LG Goudswaard

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...