GTAGames.nl
Log in om dit te volgen  
Volgers 0
R-fl3x

Zweten

33 berichten in dit onderwerp

Hallo,

ik zit al redelijk lang met een ambetant probleem :$

Het mag nu nog 35° zijn, toch zal ik niet zweten. Maar wanneer ik echter op school ben of met vrienden rondhang, komt dit al voor wanneer het nog mag vriezen. Ik heb dit ongeveer al 1 jaar, en nu is m'n 1ste middelbaar voorbij. Is dit normaal voor de puberteit? En kan ik er iets aan doen? Ik heb al van die Axe Dry geprobeert maar helpt geen zak :duh:

Mvg,

I-cer

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl
Ik heb al van die Axe Dry geprobeert maar helpt geen zak :duh:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.. Sorry, daar moest ik toch wel heel hard om lachen.. :puh:

Als ik het goed begrijp zweet je niet wanneer het vreselijk warm is, maar wel bij aanwezigheid van vrienden. Dan heeft het dus niets met temperatuur te maken. Misschien ben je gespannen op school of in bijzijn van je vrienden, wellicht onbewust. Maar qua gezondheid kan niemand je op het forum iets vertellen, als er een medische reden achter zit zul je toch echt even langs de dokter moeten voor aanvullende informatie. Maar misschien heeft iemand wel last gehad van hetzelfde probleem en kan hij je met ervaringsdeskungiheid een eindje op weg helpen, dus ik laat het topic wel open.. :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Ik heb al van die Axe Dry geprobeert maar helpt geen zak :duh:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.. Sorry, daar moest ik toch wel heel hard om lachen.. :puh:

Als ik het goed begrijp zweet je niet wanneer het vreselijk warm is, maar wel bij aanwezigheid van vrienden. Dan heeft het dus niets met temperatuur te maken. Misschien ben je gespannen op school of in bijzijn van je vrienden, wellicht onbewust. Maar qua gezondheid kan niemand je op het forum iets vertellen, als er een medische reden achter zit zul je toch echt even langs de dokter moeten voor aanvullende informatie. Maar misschien heeft iemand wel last gehad van hetzelfde probleem en kan hij je met ervaringsdeskungiheid een eindje op weg helpen, dus ik laat het topic wel open.. :)

bedankt ^_^

en ja, misschien gespannen zijn kan best wel, wordt nog al rap nerveus :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb in de winter eigenlijk ook meer last van zweet.

Dit heb ik soms als ik in de winter van school kom en naar huis fiets.

Als ik dan thuis kom zijn m'n rug en buik drijfnat, terwijl het buiten wel kan vriezen.

Ik denk dat dit komt doordat er weinig lucht onder je winterjas komt en je jezelf dus ''opblaast'' als het ware.

Ik heb er alleen last van als ik dus aan het fietsen ben.

Als ik gewoon buiten sta heb ik nergens last van.

Misschien moet je gewoon een stuk van je jas opendoen, dat helpt bij mij wel smile3.gif

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb er eigenlijk altijd last van, dat ik erg veel zweet. Of het nou zomer of winter is, maakt niet uit.

Axe Dry of al die andere flut deo's helpen daar ook niet tegen. Axe is gewoon stinklucht in een busje en meer niet. Ik gebruik nu sinds een tijdje Dove Men + Care en die werkt bij mij zeer goed. Ik heb al vele deo's geprobeerd, maar niets hielp zo goed als deze. Ik raad je dan ook aan die eens te proberen!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb ook last dat ik ONT-ZET-TEND veel zweet.

Als ik boven op zolder zit hoor je na een half uurtje water naar beneden dromen. :clown:

Maar serieus ik schaam me vaak als ik weer eens buiten ben met dit stikhete weer in Eindhoven, en dan iedere keer die zweetdruppels van mijn voorhoofd moet vegen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb dit eigenlijk alleen op school.. Ik weet niet wat er is maar alleen dan zweet ik. En stink ik ook. Ga meestal dan ff naar de WC en spuit ff DEO op me. Iemand tips? Douche me al elke dag.. :bonk:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Met deze hitte douche ik me soms wel 3x per dag. :engel:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb dit eigenlijk alleen op school.. Ik weet niet wat er is maar alleen dan zweet ik. En stink ik ook. Ga meestal dan ff naar de WC en spuit ff DEO op me. Iemand tips? Douche me al elke dag.. :bonk:

Ik had dit ook altijd maar ik heb er nu geen last meer van, als ik uit bed kom douche ik en als ik op bed ga. En ik gebruik ook best veel DEO. misschien kan je dat een keer proberen?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Allemaal al bedankt voor jullie hulp!

en ook, ik krijg hier soms best veel opmerkingen over door klasgenoten, wat dus niet echt leuk is :7

@DjDean

ik zweet nog 2 liter als ik alleen al een T-shirt aanheb ^_^

@Sprunk

Zal ook eens Dove men + Care gebruiken :Y

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Allemaal al bedankt voor jullie hulp!

en ook, ik krijg hier soms best veel opmerkingen over door klasgenoten, wat dus niet echt leuk is :7

@DjDean

ik zweet nog 2 liter als ik alleen al een T-shirt aanheb ^_^

Trek er dan een broek bij aan, dan voel je je minder opgelaten en zweet je misschien minder.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had dit ook altijd maar ik heb er nu geen last meer van, als ik uit bed kom douche ik en als ik op bed ga. En ik gebruik ook best veel DEO. misschien kan je dat een keer proberen?

Maar 2x douchen op een dag is best veel.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Is dat veel? Ik douche altijd 2 keer op een dag. Soms zelfs s' middags, als het bloedheet is. want ik zweet snel. En AXE Dry helpt niet, hij geeft paarse vlekken af in m'n T-shirt :duh::ch:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik douche twee keer per dag, 's avonds en 's morgens. Verder heb ik ook Dove Men+Care ontdekt en heb ik nu weinig last van zweten 0_0

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.