Jump to content

Eredivisie 2010/2011


BoerBanaan

Recommended Posts

Ik mag Jol echt niet. Van mij mag ie weg bij Ajax. Doe mij maar Guus Hiddink :tu: of Bert van Marwijk

Uuu.. Guus Hiddink is meer een PSV'er, dus die zou dus niet daar naar toe gaan. Als die dat wel doet is het een clubverrader. Bert van Marwijk heeft volgens mij een Feyenoord hart dus die komt ook niet. Hoezo mag jij Jol niet. Ik vind het een prima trainer ook al ben ik een PSV fan.

Guus Hiddink wou wel eens naar Ajax hoor, als hij maar genoeg geld krijgt, dan komt ie wel. van Marwijk zal nooit komen, want dat is een echte Feyenoorder. Jol is een fantastische trainer, die niet gelijk zegt: We worden kampioen, nee, die zegt dat we eerst opbouwen gaan. Die man heeft goede aankopen, zoals Eriksen. Natuurlijk zijn er ook wat minderen, maar dat is de eerste trainer bij Ajax in 7 jaar waar ik weer vertrouwen in heb hoor. Jol maakt Ajax nog wel kampioen als hij nog een paar jaar blijft. Fantastische trainer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 536
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    61

  • Leontjuuh-gta

    54

  • GekkieJ01

    45

  • NandroDavids

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als 't maar niet weer Van Basten is met z'n kuttekop, en z'n rot aankopen... Sulejmani... wie's dat dan? Die kan geenes een bal raken... en hij is zo langzaam...

*FACEPALM*

Voor 16,2 miljoen kwam Sulejmani naar Ajax. En wat heeft ie gepresteerd? Volgens mij maakt hij meer doelpunten tegen Ajax dan voor Ajax... Een aantal minpunten:

- Hij's langzaam

- Te duur als aankoop

- Doet alles met het linker been

Sommige zeggen dat hij het grootste talent is van Ajax, maar hij heeft al zoveel kansen laten missen dat hij het ondertussen al lang niet meer is. Hij is het ook nooit geweest ook van mijn part. Suarez is echt een top aankoop geweest, net zoals Eriksen en Romendahl, die laten tenminste hun kwaliteiten zien. En dat zie/voel ik niet bij Sulejmani. Maargoed, misschien moeten zijn kwaliteiten er nog uitgeperst worden door Jol.

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

WTF Hzo niet meer is???

Kerel, Die gast is pas 21, Verwacht je nou echt dat hij nu al zo goed is als pakweg fabregas ofzo, En dat ie ook zoveel zelfvertrouwen en conditie enzo heeft? nee hoor.

Die kerel heeft nu vertrouwen nodig en dan komt t helemaal goed, Geloof me.

Link to comment
Delen op andere websites

WTF Hzo niet meer is???

Kerel, Die gast is pas 21, Verwacht je nou echt dat hij nu al zo goed is als pakweg fabregas ofzo, En dat ie ook zoveel zelfvertrouwen en conditie enzo heeft? nee hoor.

Die kerel heeft nu vertrouwen nodig en dan komt t helemaal goed, Geloof me.

Dat maakt helemaal niks uit, Eriksen is 17, speelde vanuit de A1 van Ajax z'n debuut naar de top die iedereen wou behalen, en zelfs ik vind hem beter spelen dan Sulejmani. En zoals ik net al zei, hij had genoeg kansen om zelfvertrouwen op te doen in de speeltijd die die kreeg, hij kost een vermogen voor Ajax, dan vind ik op z'n minst dat Sulejmani zich niet moet aanstellen dat ie meer zelfvertrouwen moet opdoen, het is gewoon geen goede speler voor Ajax op dit moment, oftewel een prutsaankoop van Van Basten. Niemand wilt hem hebben, net zoals Kennedy, hij is volgens mij transfer vrij?

Edit: Ik weet niet op welke leeftijd hij bij Ajax kwam maar hij's nu al 31, veelste oud voor een speler van 16,2 miljoen.

Zondag 18 juli 2010:

Het is nog altijd onduidelijk waar Fernando Torres komend seizoen speelt. De spits wordt al enkele weken in verband gebracht met een transfer naar Chelsea, waardoor Liverpool zich al oriënteert op een eventuele vervanger. Diego Forlán staat volgens AS bovenaan het lijstje van manager Roy Hodgson. De spits van Atlético Madrid werd onlangs nog uitgeroepen tot beste speler van het WK en lijkt open te staan voor een revanche in de Premier League, waar hij eerder mislukte bij Manchester United.

Maar de Uruguayaan zou komend seizoen ook weleens in de Serie A kunnen spelen, want Juventus is op zoek naar een spits van wereldklasse. Edin Dzeko is nog altijd de grootste kandidaat, maar aangezien VfL Wolfsburg een astronomisch bedrag verlangt voor de Bosnische spits is La Vecchia Signora op zoek naar een alternatief. Forlán heeft in zijn contract een afkoopsom van 35 miljoen euro op laten nemen, maar Juventus hoopt enkele overbodige spelers in de transfer te kunnen betrekken.

Marko Pantelic wordt in Amsterdam mogelijk opgevolgd door Jozy Altidore, spits van Villarreal. Ajax zou de Amerikaan graag een seizoen willen huren, maar volgens El Mediterraneo willen de Spanjaarden definitief van hem af. Altidore heeft tijdens zijn vorige twee verhuurperiodes bij Xerez en Hull City weinig indruk gemaakt, waardoor hij min of meer afgeschreven is.

Naast Fulham hoopt ook Newcastle United op Martin Jol als nieuwe manager. De club promoveerde het afgelopen seizoen onder leiding van Chris Hughton naar de Premier League, maar zoeken een grotere naam voor het hoogste niveau. Diverse media in Engeland spreken de verwachting uit dat Jol wel open zou staan voor The Magpies, die weer aan willen haken bij de top.

Naar Vi.nl

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Sulejmani is 21 emo.gif ik zou je bronnen maar eens beter raadplegen emo.gifschater.gifschater.gifschater.gif

Inderdaad je hebt helemaal gelijk, ik had een site opgezocht die blijkbaar een verkeerde leeftijd gaf. Maar dan alsnog, Sulejmani is 21, kost 16,2 miljoen en wat heeft hij nou eigelijk zoal gedaan bij Ajax? Hij heeft nog niets/bijna niets laten zien. Hoeveel keer had ie de kans om zich te bewijzen - Hij heeft genoeg speelminuten gekregen van Jol, hij heeft daar helaas niks mee gedaan. Hij kost 16,2 miljoen voor ajax en kan nu gewoon weer tranfer vrij gaan, hier hebben we dus totaal niks aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan Jol daar wat aan doen? Nee. Daar kan niemand wat aan doen. Je hebt spelers die fantastisch presteren, en het volgende seizoen er niets in schieten. De overstap van bijv. Heerenveen naar Ajax is groot. Bij Heerenveen ben je dan degene die de kar trekt, maar bij Ajax ben je één van de velen. Dan val je ineens veel minder op. Hetzelfde (maar dan nog een graadje erger) zie je bij de overstap van Ajax naar een grote club.

Een club moet dit soort risico's nemen, anders kan je nooit beter worden. De ene keer gaat het goed, de andere keer minder. Is dat een fout van de trainer? Lijkt me niet, die kan niet ruiken dat hij het ene seizoen briljant is en het volgende seizoen teleurstellend.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt er wel op dat Jol naar Fulham gaat. Overal op internet wordt gezegd dat er al gesprekken zijn. Dat de er zo'n dikke sheik die daar zit veel wil neerleggen voor Jol. Dus Ajax kan vast gaan zoeken naar een nieuwe trainer (alweer).

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, die is ook weg. Als het zo doorgaat is het strx leegloop bij ajax :dans:. Nu hebben FC Twente en PSV weer meer kans XD.

Er staat wel dat Ronald Koeman wel de laatste trainer is geweest die een kampioenschap met Ajax heeft gehaald. Maar ja, hij heeft het bij AZ en Valencia en bijna bij PSV verkloot. Dus kijken of het nu wel goed gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste wil ik even over het niveau hier hebben: Mensen mogen heus wel grappen over Ajax maken, no problem, maar kijk ook eens even naar je eigen club. Nu kan ik lekker arrogant gaan doen over Ajax heeft dit en dat gewonnen, maar daar heb ik geen zin in. Ik ben het namelijk wel een beetje zat van alle grappen naar Ajax. Ik zie de fans van Ajax hier geen grappen maken over een andere club.(Zo wel, dan heb ik het niet goed gelezen). Dank je.

Nu over Ajax:

Het is niet normaal. Elk jaar weer hetzelfde liedje. Er is altijd wel een soap bij Ajax. Kan er nou niet 1 keer een rustig seizoen wezen, zonder dat er iets ergs gaat gebeuren? Natuurlijk, het bestuur faalt weer eens, en Jol wil meer geld. Ik snap het wel, want Ajax heeft geen echte aanvaller, en die moeten we wel hebben. Maar omdat we 21 miljoen euro verlies draaien, kan Jol alleen een aanvaller kopen als van der Wiel of Suárez weg gaat. Bij Fulham kan hij gewoon zonder problemen spelers kopen. Nu heb ik vernomen dat Jol wel naar Fulham wil, maar Ajax niet wil meewerken. Dat snap ik ook, want de trainers gaan altijd na 1 seizoen weer weg. Alles draait tegenwoordig om het geld. Daar kunnen we allemaal niet omheen. Clubliefde bestaat zowat niet meer. Als iemand veel geld kan krijgen, gaan ze daarheen. Als Jol weggaat, heb ik het liefst een oud-speler van Ajax als coach. Iemand die Ajax in zijn hart heeft. Dat lijkt mij het beste. Maar laten we alles nog maar afwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste wil ik even over het niveau hier hebben: Mensen mogen heus wel grappen over Ajax maken, no problem, maar kijk ook eens even naar je eigen club. Nu kan ik lekker arrogant gaan doen over Ajax heeft dit en dat gewonnen, maar daar heb ik geen zin in. Ik ben het namelijk wel een beetje zat van alle grappen naar Ajax. Ik zie de fans van Ajax hier geen grappen maken over een andere club.(Zo wel, dan heb ik het niet goed gelezen). Dank je.

Nu over Ajax:

Het is niet normaal. Elk jaar weer hetzelfde liedje. Er is altijd wel een soap bij Ajax. Kan er nou niet 1 keer een rustig seizoen wezen, zonder dat er iets ergs gaat gebeuren? Natuurlijk, het bestuur faalt weer eens, en Jol wil meer geld. Ik snap het wel, want Ajax heeft geen echte aanvaller, en die moeten we wel hebben. Maar omdat we 21 miljoen euro verlies draaien, kan Jol alleen een aanvaller kopen als van der Wiel of Suárez weg gaat. Bij Fulham kan hij gewoon zonder problemen spelers kopen. Nu heb ik vernomen dat Jol wel naar Fulham wil, maar Ajax niet wil meewerken. Dat snap ik ook, want de trainers gaan altijd na 1 seizoen weer weg. Alles draait tegenwoordig om het geld. Daar kunnen we allemaal niet omheen. Clubliefde bestaat zowat niet meer. Als iemand veel geld kan krijgen, gaan ze daarheen. Als Jol weggaat, heb ik het liefst een oud-speler van Ajax als coach. Iemand die Ajax in zijn hart heeft. Dat lijkt mij het beste. Maar laten we alles nog maar afwachten.

En de supporters moeten maar zulke trainers vertrouwen. Mensen die alleen maar om het geld denken, en als we er geen vertrouwen in hebben dan zijn we verplicht om achter de club te staan, bijvoorbeeld door een sponsor te zijn. Ik ben er ook een beetje klaar mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...