Jump to content

Eredivisie 2010/2011


BoerBanaan

Recommended Posts

Ik was gelukkig niet thuis. Ik was carnaval aan het vieren. Maar als ik het live had gevolgd dan had ik mijn afstandsbediening door het raam heen geflikkerd.. Gelukkig werdt het nog 3-2.. Ik heb de wedstrijd van Ajax gister niet gezien en ook geen samenvatting, maar Ajax was denk beter of niet?? Of ja als je de uitslag zo bekijkt..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 536
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    61

  • Leontjuuh-gta

    54

  • GekkieJ01

    45

  • NandroDavids

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Woeii! Twente en Ajax winnen, PSV speelt gelijk, geweldig. Kan alleen beter als PSV verloren had, maar goed. :puh: Wordt toch nog spannend aan het einde van de competitie! :dans:

Ik hoop eigenlijk dat, aangezien de laatste wedstrijd Twente-Ajax is, dat ook de kampioenswedstrijd is. Zou toch fantastisch zijn als dat zou bepalen wie van de 2 kampioen wordt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Vitesse heeft ook alweer geen winst behaalt.. Al die Arnhemmers om mij heen worden er helemaal gek van haha :7

Wat wil je, als er een met geld gooiende Georgiër aan het roer staat. En een coach die per week vijf nieuwe mensen opstelt. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Matig, zeer matig van de top 3. Vooral van Twente en Ajax. Jammer natuurlijk dat Stekelenburg geblesseerd is, maar met geluk zijn we weggekomen... Ook wel dankzij de scheidsrechter want die rode kaart voor Willem II was onterecht, zekers. Natuurlijk is Twente ook weer gelukkig weggekomen. Het gaat spannend worden, vooral Twente-PSV. Hoe verder de clubs komen in de Europa League, hoe sneller de vermoeidheid in gaat slaan. We zullen het zien!

Link to comment
Delen op andere websites

Woeii! Twente en Ajax winnen, PSV speelt gelijk, geweldig. Kan alleen beter als PSV verloren had, maar goed. :puh: Wordt toch nog spannend aan het einde van de competitie! :dans:

Ik hoop eigenlijk dat, aangezien de laatste wedstrijd Twente-Ajax is, dat ook de kampioenswedstrijd is. Zou toch fantastisch zijn als dat zou bepalen wie van de 2 kampioen wordt :puh:

PSV heeft geregeld geluk in dit soort apotheoses, dit zou zomaar kunnen worden: Twee honden vechten om een been, gaat de derde er mee heen... Ik hoop het niet, ik hoop Twente.

En Utrecht wint weer eens :dans: En Groningen verliest weer, wat gebeurt daar toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, dat was weer een goed voetbalweekend. Volgens mij worden 'we' gewoon kampioen op deze manier. PSV, FC Twente en Ajax waren allemaal niet best, maar van die drie vond ik Ajax toch echt het minst slecht. Het kan niet anders dan dat PSV en Twente nog averij op gaan lopen en dan zie ik Ajax maar zo met de schaal aan de haal gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou goed kunnen dat Ajax kampioen wordt alhoewel ik het betwijfel met Verhoeven in het doel. Ik denk dat hij beter kan gaan keepen zoals de keeper van Spartak Moskou, nu stompt hij die bal zacht weg, je kan het beter harder doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mag Ajax ook wel kampioen worden. Twente was vorig jaar al aan de beurt. bloos.gif

Ajax speelt bijna altijd kampioen naah, laat iemand anders maar kampioen worden! ;)

Say what?! Man, ik kan me het laatste kampioenschap van Ajax bijna niet eens meer herinneren. Dat was in 2004, met mannen als Trabelsi, Ibrahimovic, Van der Vaart en Sneijder. Da's echt een eeuwigheid geleden. Hoog tijd dus om weer 's kampioen te worden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Say what?! Man, ik kan me het laatste kampioenschap van Ajax bijna niet eens meer herinneren. Dat was in 2004, met mannen als Trabelsi, Ibrahimovic, Van der Vaart en Sneijder. Da's echt een eeuwigheid geleden. Hoog tijd dus om weer 's kampioen te worden :)

Wat dat betreft hebben ze wel een voordeel met de uitschakeling in de EL. Minder druk programma, ze kunnen zich op het kampioenschap focussen om af en toe wat bekerwedstrijdjes tussendoor te spelen. Maar favoriet is nog steeds PSV in mijn ogen. Twente moet het doen zonder Douglas wat echt heel veel verschil maakt denk ik. Ajax heeft een jong team met heel weinig ervaring, dan is het moeilijker om constant te presteren. Maar goed, PSV speelt alles behalve de sterren van de hemel, en er komen nog een paar belangrijke wedstrijden aan. Alles ligt nog open...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...