Jump to content

Eredivisie 2010/2011


BoerBanaan

Recommended Posts

Ajax heeft een jong team met heel weinig ervaring, dan is het moeilijker om constant te presteren.

En Ajax heeft het weer voor elkaar. Ze hebben met 3-2 verloren van Ado Den Haag... :duh:

:) Alhoewel Ado uit natuurlijk moeilijk is dit seizoen.

Volgende week tegen Twente is misschien wel de belangrijkste wedstrijd van PSV dit seizoen. Als ze winnen staan ze 4 punten los, als ze verliezen 2 punten achter. Een zogenaamde zes punten wedstrijd. Hopelijk hebben ze eens geluk in een topper, dat is nog niet veel voorgekomen dit seizoen...

Ik vind het trouwens raar dat De Boer het kampioenschap al uit zijn hoofd zet. Wie weet spelen PSV en Twente gelijk volgende week gelijk, dan moet ik nog zien wat er gaat gebeuren. Ik zou wel eens willen weten hoe vaak er dit seizoen is gewonnen door PSV, Ajax en Twente in een weekend. Niet zo veel volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 536
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    61

  • Leontjuuh-gta

    54

  • GekkieJ01

    45

  • NandroDavids

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind het trouwens raar dat De Boer het kampioenschap al uit zijn hoofd zet. Wie weet spelen PSV en Twente gelijk volgende week gelijk, dan moet ik nog zien wat er gaat gebeuren. Ik zou wel eens willen weten hoe vaak er dit seizoen is gewonnen door PSV, Ajax en Twente in een weekend. Niet zo veel volgens mij.

Precies. Als FC Twente - PSV een gelijkspel wordt en Ajax wint 'gewoon', is het gat nog 4 punten. Dan is 't volgens mij nog steeds goed mogelijk. Maar goed, het lijkt natuurlijk tussen PSV en Twente te gaan nu, zo realistisch moeten we ook wel weer zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij probeerde de druk wat van de ketel te halen voor de spelers. Natuurlijk gaan ze voor de winst, maar op deze manier haalt hij wat druk bij de spelers weg. Het zijn grotendeels jonge spelers, die moeilijk met druk om kunnen gaan, in tegenstelling tot een aantal spelbepalende spelers bij PSV en Twente. Druk weghalen is het enige wat hij kan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgende week tegen Twente is (...)

Ik bedoelde natuurlijk over twee weken. :engel:

Ik denk dat hij probeerde de druk wat van de ketel te halen voor de spelers. Natuurlijk gaan ze voor de winst, maar op deze manier haalt hij wat druk bij de spelers weg. Het zijn grotendeels jonge spelers, die moeilijk met druk om kunnen gaan, in tegenstelling tot een aantal spelbepalende spelers bij PSV en Twente. Druk weghalen is het enige wat hij kan doen.

Dus de spelers van Ajax kunnen nu vrijuit voetballen omdat de druk weg is? Ik betwijfel dat er een bedoeling achter zat, ik denk dat De Boer gewoon heel erg teleurgesteld was en daarom dit zei.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

De titelstrijd is weer geopend. :D Ajax wint met 2-0. FC Twente (1-1) en PSV (2-2) spelen gelijk.

[table=simple]

1e |FC Twente |64 punten

2e |PSV |62 punten

3e |Ajax |61 punten

[/table]

Fuck de titelstrijd... Feyenoord speelde eindelijk weer eens op niveau! :sigaar: Nog 4 wedstrijden zo spelen en je kunt nog met een redelijk gevoel de voorbereiding voor volgend seizoen in. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het word nu toch wel heel erg spannend en ik ben heel erg benieuwd wie er gaat winnen. Het mooiste is natuurlijk als Ajax en FC Twente gelijk komen te staan bij de laatste wedstrijd en dan heeft de winnaar van die wedstrijd gewonnen. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ha ha, het wordt echt spannend...

Ik hoop op de laatste speeldag op het scenario 'Als 2 honden vechten om een been, loopt de derde er mee heen'. Dus dat Ajax dan tegen FC Twente moet en dat ze dan gelijk spelen en PSV wint in Groningen. Maar ja, we zullen zien wat er gebeurt...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou toch geniaal zijn, als het op de laatste dag zo uitkomt dat bij winst voor Twente Twente kampioen wordt, bij winst voor Ajax ajax kampioen wordt en bij gelijkspel PSV kampioen wordt? Dat zou zo razend spannend zijn :puh:

Ben zeer benieuwd naar de wedstrijd Feyenoord-PSV, ik geloof dat Feyenoord nog wel wat goed wil maken na de vorige wedstrijd. Mag hopen dat ze gebrand zijn op de winst en ze spelen echt lekker de laatste paar wedstrijden dus het zit erin. Ik gun het ze ook wel :Y

Vanavond ADO-Twente. ADO doet het dit seizoen erg goed, dus dat wordt geen makkelijke uitwedstrijd voor Twente. Op papier heeft Ajax de makkelijkste tegenstander, maar ik heb het gevoel dat dit juist in het nadeel van Ajax werkt. Als ze (op papier) een makkelijke tegenstander hebben, onderschatten ze het vrij snel. Excelsior heeft het PSV laatst ook knap lastig gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar ik denk dat PSV het lastigste krijgt met Feyenoord. Als ze winnen zetten ze een grote stap na het kampioenschap. Ja, maar Ajax moet volgens mij thuis voetballen. En ja, Ajax thuis is toch iets anders dan Ajax uit, dus ik zie Ajax wel winnen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ooh lucky Twente, 1-2 bij ADO. :-( Gelijkspel zou echt terecht zijn geweest, maar goed ik mag niet klagen, PSV heeft ook wel eens geluk. Ben benieuwd naar Feyenoord - PSV, dat wordt niet makkelijk maar moet wel gewoon kunnen. Van Vitesse en Groningen moet PSV toch wel kunnen winnen, dus als ze van Feyenoord winnen zijn ze vrij zeker van de Champions League en is het een grote stap naar het kampioenschap. Als ze verliezen of gelijkspelen moet de tweede plaats sowieso haalbaar zijn, maar wordt kampioen worden wel een stuk moeilijker.

Link to comment
Delen op andere websites

PSV heeft wel eens geluk? Wel eens? PSV heeft echt al veel geluk gehad dit seizoen, vorige week ook nog tegen Heracles. Maar laat ik daar maar niet over beginnen, vind het te absurd voor woorden dat PSV Heracles maar liet komen en ging verdedigen. Ronduit belachelijk. Maar Ajax heeft ook veel geluk, Twente ook. Gister hadden ze het geluk mee, vorige week tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad Dutchy3010 als je een club bent als PSV mag dat absoluut niet. Ik zie PSV niet als een kampioen ook al worden ze het. Er is eigenlijk niet echt een club die het nu verdiend kampioen te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...