Jump to content

Eredivisie 2010/2011


BoerBanaan

Recommended Posts

Erop en erover! 3-1 :D :D :D Er werd gezegd dat de play-offs onmogelijk waren, maar fuck it, die gaan we gewoon halen! Een heerlijke zon, een magnifieke wedstrijd en vanavond helemaal voltanken met bier, wat is het leven toch mooi. :bier: :bier: :D

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 536
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    61

  • Leontjuuh-gta

    54

  • GekkieJ01

    45

  • NandroDavids

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Erop en erover! 3-1 :D :D :D Er werd gezegd dat de play-offs onmogelijk waren, maar fuck it, die gaan we gewoon halen! Een heerlijke zon, een magnifieke wedstrijd en vanavond helemaal voltanken met bier, wat is het leven toch mooi. :bier: :bier: :D

:tu: Had ook het gevoel dat Feyenoord het klaar kon spelen. Volgend jaar zie ik ze weer meedraaien voor de titel, en dat hoort ook gewoon zo :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Sjongejonge wat een spanning! Ik heb Heerenveen - Ajax gekeken. Met tijd en wijlen schitterend voetbal, van beiden kanten, en zo ongelooflijk veeeeeel kansen! Maar gelukkig wel Ajax als winnaar uit de bus :)

Link to comment
Delen op andere websites

Slechte wedstrijd? Are you serious? Het was echt geweldig voetbal van moment tot moment. Natuurlijk kan je niet elke aanval vlammen, dat kan zelfs Barcelona niet, maar ik heb geweldige aanvallen gezien. En dan zie ik liever een spannende wedstrijd met vééééél momenten voor het doel, dan technisch heel goed maar nauwelijks kansen. Ok, er had meer gescoord moeten worden (het had eigenlijk 5-5 moeten worden of zo), maar een bal op de paal vind ik nagenoeg even mooi als een doelpunt.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen was het best aardig voetbal van Heerenveen. Ik vond het gewoon een hele aantrekkelijke wedstrijd, het had alles in zich: strijd, spanning, veel kansen, mooie aanvallen, doelpunten...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het ging goed op en neer. Maar Ajax heeft heel veel geluk gehad. Heerenveen heeft veel grote kansen gehad en Ajax had dik moeten verliezen. Gelukkig winnen ze en kunnen we die 3e ster nog pakken. Dit moeten ze niet tegen Twente laten zien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zo, de grote dag is aangebroken! Nog anderhalf uur, en dan trappen Ajax en FC Twente af voor dé wedstrijd van het jaar, waarin beslist wordt wie zich kampioen van Nederland mag noemen. Wat verwachten jullie ervan?

Ik ben zelf een Ajacied, maar ben nog wel realistisch: de kans dat Ajax kampioen wordt is kleiner dan de kans dat FC Twente kampioen wordt. Twente heeft genoeg aan een gelijkspel, dus dat is sowieso al in hun voordeel. Daarnaast heeft Ajax dit seizoen in 2 wedstrijden tegen Twente niet kunnen winnen. Máár, ik heb nog wel hoop. Vorige week in de bekerfinale kwam Ajax op een 2-0 voorsprong, dus dat zou vanmiddag ook maar zo kunnen gebeuren. En als die 2-0 dan valt in pakweg de 80e minuut in plaats van de 40e, zijn we al een stuk dichterbij de overwinning.

Straks een goede livestream opzoeken, en dan sluit ik me even volledig af van de buitenwereld. Dan alleen nog hopen dat het juichen en springen wordt, en geen vloeken en tieren... :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop op Twente, maar dat komt natuurlijk omdat ik een hekel heb aan Ajax. Natuurlijk maakt Ajax een goede kans. Ik denk dat de winst van de beker voor Twente in het nadeel werkt van de club uit Enschede... Blijdschap door de beker winst en met een makkelijker gevoel de wedstrijd in gaan. Maar daarnaast denk ik dat Ajax veel te veel zekerheid over zichzelf heeft, dat ze ook met onderschatting de wedstrijd gaan spelen. Ze denken namelijk al dat ze kampioen zijn.

Zoals Frank de Boer mooi zij, Twente is een matig ploegje, ze zijn alleen beter over de flanken, door het midden en op het middenveld. (Slimme uitspraak Frank, want dat is namelijk alles...)

Ben benieuwd, zal een mooie partij zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht een soort van schaakwedstrijd, die eindigt in 0-0 of 1-1. Maar ik heb vrede met alles, hoewel Twente lichtjes mijn voorkeur heeft.

Mijn interesse ligt iets lager op de ranglijst: Ik hoop dat FC Utrecht toch nog de 8e plek kan behalen, maar ik heb er een hard hoofd in. En hoewel ik geen fan van ze ben, zou ik het erg knap vinden van Feyenoord als die die plek weten te behalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...