Jump to content

Eredivisie 2010/2011


BoerBanaan

Recommended Posts

  • Reacties 536
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    61

  • Leontjuuh-gta

    54

  • GekkieJ01

    45

  • NandroDavids

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben heel erg voor Twente. Ik vind het erg jammer dat het niet op tv te zien is, zo'n livestream waar jullie het over hadden waar kan ik dat vinden?

Dat is niet helemaal legaal, maar je kunt het ook via NOS Langs De Lijn volgen: klik

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben heel erg voor Twente. Ik vind het erg jammer dat het niet op tv te zien is, zo'n livestream waar jullie het over hadden waar kan ik dat vinden?

Dat is niet helemaal legaal, maar je kunt het ook via NOS Langs De Lijn volgen: klik

Fuck, ik kreeg nog een hartaanval.. Meteen kans voor Ruiz 1 op 1 tegen Vermeer.. Pfoee. traantjes.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Het is natuurlijk wel op Eredivisie Live te zien.

Wil ik het gewoon kopen via internet, is de site naar de kloten. duh.gif

Blijkbaar kunnen ze zoveel mensen niet aan. schater.gif

Blijkbaar inderdaad. Is wel ontzettend lomp van ze, zo lopen ze veel inkomsten mis.

Link to comment
Delen op andere websites

Oi, wat slecht.. Waarom hebben ze ooit die rechten verkocht, dat had gewoon publiekelijk moeten blijven. :$

Ik ben benieuwd naar de uitslag. Ga vanmiddag naar een Housewarming, dus mis de wedstrijd sowieso wel, maar de spanning is er niet minder om. Ik hoop voor beide partijen dat het een mooie wedstrijd wordt, en ja.. Waar wat mij betreft de gun-factor naar neigt? Beide eigenlijk wel, maar ja, Tukland is dichterbij, hè.. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dit wordt wel een lekker spamtopic zo. :puh:

Wel ontzettend slordig dat Twente al na een halve minuut zo'n gigantische kans krijgt. Het liep met een sisser af, maar Ajax was duidelijk nog niet wakker. Maar ze zijn wel nadrukkelijk op zoek naar de openingstreffer merk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja goed hè, maar dan moet Heracles zich thuis wel verslikken in Den Haag. Dus allemaal even: "Hup ADO, hup ADO!"

1e 100% kans voor Ajax.. moet je natuurlijk wel in het netje schieten he. schater.gif

En ADO wint vast wel tegen Almelo. Speciaal voor Mathijs van Niewkerk, gaat ie lekker kaal. bloos.gif

Ajax 1-0 voor. Maar niet te vroeg juichen zoals vorige keer.

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...