Jump to content

Eredivisie 2010/2011


BoerBanaan

Recommended Posts

  • Reacties 536
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    61

  • Leontjuuh-gta

    54

  • GekkieJ01

    45

  • NandroDavids

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kan Jol daar wat aan doen? Nee. Daar kan niemand wat aan doen. Je hebt spelers die fantastisch presteren, en het volgende seizoen er niets in schieten. De overstap van bijv. Heerenveen naar Ajax is groot. Bij Heerenveen ben je dan degene die de kar trekt, maar bij Ajax ben je één van de velen. Dan val je ineens veel minder op. Hetzelfde (maar dan nog een graadje erger) zie je bij de overstap van Ajax naar een grote club.

Een club moet dit soort risico's nemen, anders kan je nooit beter worden. De ene keer gaat het goed, de andere keer minder. Is dat een fout van de trainer? Lijkt me niet, die kan niet ruiken dat hij het ene seizoen briljant is en het volgende seizoen teleurstellend.

Ajax is wel degelijk zelf verantwoordelijk voor het mislukken van Sulejmani. Misschien moeten ze Sulejmani eens wat vertrouwen geven en juist gebruiken. Als je zo'n Sulejmani het vertrouwen niet geeft, op de verkeerde plek in een verkeerde rol plaatst en hem voor straf de trap op laat rennen is het vrij logisch dat hij niet presteert. Kapitaalsvernietiging.

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, dan blijft er dus niet veel meer over van het Ajax dat we kenden. Good ol' times met vd Vaart, Sneijder, etc..

Die tijden daarvoor waren nog mooier, toen speelde Ajax nog prachtig voetbal met Cruijf, De boertjes, Litmanen enzovoort. Beker + Competitie winnen, wat een prachtig avontuur was dat. Met 5-0 winnen tegen PSV. crazy.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, dan blijft er dus niet veel meer over van het Ajax dat we kenden. Good ol' times met vd Vaart, Sneijder, etc..

Die tijden daarvoor waren nog mooier, toen speelde Ajax nog prachtig voetbal met Cruijf, De boertjes, Litmanen enzovoort. Beker + Competitie winnen, wat een prachtig avontuur was dat. Met 5-0 winnen tegen PSV. crazy.gif

Inderdaad. Nu hebben we nog moeite tegen degradatieclubs.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heeft elke club wel eens, Vorig jaar verloor real madrid ook met 4-0 van een 3e klasser _O_

Ja, maar een ***wedstrijd heeft elke club weleens. Ajax heeft gewoon geen toppers meer in de selectie zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Stekelenburg? Beste keeper van het WK, Suarez? De naam zegt al genoeg of je m nu mag ofniet

Ja, maar die zullen niet lang blijven, geloof me. En Suaréz is echt geen topper..

Geloof me, er zijn genoeg clubs die Suárez willen.

Link to comment
Delen op andere websites

Scoren tegen RKC Waalwijk is geen kunst. Suarez is in het buitenland geen grote naam, en er zal waarschijnlijk ook nooit een worden.

Hij is alleen bekend om het feit dat hij vroeger veel ging liggen, daar beoordelen de meesten hem ook op.

Link to comment
Delen op andere websites

Scoren tegen RKC Waalwijk is geen kunst. Suarez is in het buitenland geen grote naam, en er zal waarschijnlijk ook nooit een worden.

Uh?

Goal tegen psv vorig jaar en dit jaar, 2 assists en 1 goal verdeeld over de 2 wedstrijden tegen Olympique Marsseille vorig jaar, 2 goals finale KNVB Beker tegen feyenoord, Onterecht afgekeurd doelpunt tegen fc twente dit jaar, Werelddoelpunt tegen arsenal vorig jaar,\.

En moet ik er nog meer opnoemen???

Scoren tegen RKC is niet moeilijk nee ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Stekelenburg? Beste keeper van het WK, Suarez? De naam zegt al genoeg of je m nu mag ofniet

Ja, maar die zullen niet lang blijven, geloof me. En Suaréz is echt geen topper..

Geloof me, er zijn genoeg clubs die Suárez willen.

Dat probeer ik aan te geven met 'die zullen niet lang blijven' :bonk: .

Scoren tegen RKC Waalwijk is geen kunst. Suarez is in het buitenland geen grote naam, en er zal waarschijnlijk ook nooit een worden.

Precies. :bier:

Scoren tegen RKC Waalwijk is geen kunst. Suarez is in het buitenland geen grote naam, en er zal waarschijnlijk ook nooit een worden.

Hij is alleen bekend om het feit dat hij vroeger veel ging liggen, daar beoordelen de meesten hem ook op.

In Nederland heeft hij toch wel een positieve reputatie hoor. Dat komt denk ik dikwijls om zijn effectiviteit in samenwerking met Klaasje. Die 2 vonden elkaar al vanaf het begin en het was in die korte tijd dat ze samen speelden een prachtig duo.

Doet me denken aan dat spotje waarin Suaréz speelt. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Stekelenburg? Beste keeper van het WK, Suarez? De naam zegt al genoeg of je m nu mag ofniet

Ja, maar die zullen niet lang blijven, geloof me. En Suaréz is echt geen topper..

Geloof me, er zijn genoeg clubs die Suárez willen.

Dat probeer ik aan te geven met 'die zullen niet lang blijven' crazy.gif .

Scoren tegen RKC Waalwijk is geen kunst. Suarez is in het buitenland geen grote naam, en er zal waarschijnlijk ook nooit een worden.

Precies. biertje.gif

Scoren tegen RKC Waalwijk is geen kunst. Suarez is in het buitenland geen grote naam, en er zal waarschijnlijk ook nooit een worden.

Hij is alleen bekend om het feit dat hij vroeger veel ging liggen, daar beoordelen de meesten hem ook op.

In Nederland heeft hij toch wel een positieve reputatie hoor. Dat komt denk ik dikwijls om zijn effectiviteit in samenwerking met Klaasje. Die 2 vonden elkaar al vanaf het begin en het was in die korte tijd dat ze samen speelden een prachtig duo.

Doet me denken aan dat spotje waarin Suaréz speelt. Applaus.gif

Dat zeg je nu wel maar supporters/fans van Feyenoord, Twente en PSV hebben echt wel een hekel aan Suarez. Vanwege het velen liggen, het kaarten naaien en meer. Gelukkig heeft hij dat nu allemaal af geleerd en is hij nu een topaanvaller, hopelijk komt Klaasje nog terug naar Ajax want Suarez en Huntelaar waren doelpuntenmachines icon_mrgreen.gif

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...