Jump to content

WK2018/2022 mogelijk naar Nederland en België?


Wesley

WK2018/2022 mogelijk naar Nederland en Belgi  

59 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet het WK van 2018/2022 naar de Benelux komen?

    • Ja!
      33
    • Nee!
      23
    • Twijfel
      3


Recommended Posts

Topfavoriet Engeland lag toch als eerste uit de stemronde, gevolgde door Nederland en België.

De enige echte reden (naar mijn mening) dat FIFA voor Rusland heeft gekozen is vanwege de grote geldreserves die het land heeft.

Rusland heeft momenteel ook maar 1 stadion dat aan de eisen van FIFA voldoet. Bovendien is Rusland verspreid over verschillende tijdzones en is de infrastructuur ook niet van een bijzonder hoog niveau. Bijna alle verplaatsingen zullen per vliegtuig moeten gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    10

  • Mania-92

    8

  • Wesley

    7

  • wesley123

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tijdens de slotpresentatie heeft Rusland ook onomwonden gemeld dat geld geen rol speelt, en hebben ze nog genoemd dat Engeland zich van duistere praktijken zou hebben bediend. Dat moet gewoon invloed gehad hebben op de stemming.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom weer zo een gigantisch gebied als Rusland, Zuid Afrika was al erg maar Rusland is echt bizar. FIFA denkt alleen aan geld, maar ze maken zich niet druk om wat er echt geldt qua logistiek en infrastructuur. Alsof fans door 3 tijdzones heen en weer willen reizen om naar een stadion te gaan. FIFA heeft het geld ervoor maar de meeste supporters niet volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor net trouwens dat er in Qatat niet gedronken mag worden en er niet in het openbaar gezoend mag worden.

Als het aan mij ligt boycot de knvb dat toernooi, gewoon niet gaan! Wat ze daar allemaal voor bizarre regels hebben moeten ze zelf weten, maar onder geen beding aan meewerken. Of gewoon via het rijk een supporters delegatie sturen van ongeveer 10.000 man die het op een zuipen daar zetten, uiteraard gaat het bier dan gewoon vanuit Nederland mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor net trouwens dat er in Qatar niet gedronken mag worden en er niet in het openbaar gezoend mag worden.

Bron?

Als ik zo een beetje op internet rondkijk is 't inderdaad verboden om in Qatar alcohol in het openbaar te nuttigen. Voor het WK zouden er dan speciale zones komen waar wél gedronken mag worden. Iets genuanceerder dan hoe jij 't brengt, maar toch ook niet de vrijheid die de fans zouden willen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor net trouwens dat er in Qatar niet gedronken mag worden en er niet in het openbaar gezoend mag worden.

Bron?

Als ik zo een beetje op internet rondkijk is 't inderdaad verboden om in Qatar alcohol in het openbaar te nuttigen. Voor het WK zouden er dan speciale zones komen waar wél gedronken mag worden. Iets genuanceerder dan hoe jij 't brengt, maar toch ook niet de vrijheid die de fans zouden willen hebben.

Dat meldde voetbal international gisteravond. Alcohol ok. Maar dat je niet zou mogen zoenen is volslagen absurd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor net trouwens dat er in Qatar niet gedronken mag worden en er niet in het openbaar gezoend mag worden.

Bron?

Als ik zo een beetje op internet rondkijk is 't inderdaad verboden om in Qatar alcohol in het openbaar te nuttigen. Voor het WK zouden er dan speciale zones komen waar wél gedronken mag worden. Iets genuanceerder dan hoe jij 't brengt, maar toch ook niet de vrijheid die de fans zouden willen hebben.

Dat meldde voetbal international gisteravond. Alcohol ok. Maar dat je niet zou mogen zoenen is volslagen absurd.

Mogen de Bavaria-babes nog wel komen? bloos.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Wat is dat nu voor bump? Het is al lang besloten... Jij wilde wel heel graag je 300 posts halen. :slotje:

[Als iemand wil discussiëren over waar de WK's gehouden worden, kan die altijd een nieuw topic openen.]

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...