Jump to content

WK2018/2022 mogelijk naar Nederland en België?


Wesley

WK2018/2022 mogelijk naar Nederland en Belgi  

59 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet het WK van 2018/2022 naar de Benelux komen?

    • Ja!
      33
    • Nee!
      23
    • Twijfel
      3


Recommended Posts

Dat bedrijven in een straal van 2km tijdelijk een andere naam moeten kan ik wel begrijpen, anders hebben zij er voordeel van zonder er voor te betalen, in tegenstelling tot de sponsoren die er wel voor betalen. Maar een eigen rijstrook en het verbod op marketing producten is belachelijk.

Een straal van 2KM is daarbij niet te onderschatten, dat is zo'n beetje een hele binnenstad, dat is gewoonweg belachelijk. Ook die eigen rijstrook is gewoonweg geschift... op de Antwerpse/Brusselse Ring staan er elke dag monsterfiles, wat zouden ze nog een strook dichtsmijten? Zo'n WK organiseren is natuurlijk een mooi verhaal, vooral als je het eerst hoort, maar als je alle dingen zo hoort denk je toch echt dat ze maar ergens een ander land mogen gaan verkloten...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    10

  • Mania-92

    8

  • Wesley

    7

  • wesley123

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat bedrijven in een straal van 2km tijdelijk een andere naam moeten kan ik wel begrijpen, anders hebben zij er voordeel van zonder er voor te betalen, in tegenstelling tot de sponsoren die er wel voor betalen. Maar een eigen rijstrook en het verbod op marketing producten is belachelijk.

Dat kan jij begrijpen? :cab: Ik ben een fictieve hardwerkende havenarbeider met een leuk zaakje 1 km vanaf de kuip. En jij denkt dat ik de naam van me zaak gaan veranderen omdat een of andere oude seniele mongool dat wil? Wat een onzin, die kerel kan z'n wk in z'n hol steken met z'n belachelijke eisen. Een WK is ooit in het leven geroepen om met de beste teams van de wereld even leuk te ballen, top 8, 12 of 16 van de wereld ofzo dus niet die bananenrepublieken, maar Blatter heeft het veranderd in een grote geldboom voor hemzelf. Ik kan er niet rauwig om zijn als die kerel gewoon het loodje legt. Snel en pijnlijk graag.

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Dat bedrijven in een straal van 2km tijdelijk een andere naam moeten kan ik wel begrijpen, anders hebben zij er voordeel van zonder er voor te betalen, in tegenstelling tot de sponsoren die er wel voor betalen. Maar een eigen rijstrook en het verbod op marketing producten is belachelijk.

Dus? Fifa wilt het toch allemaal doen en daar kan het bedrijf toch niks aan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan jij begrijpen? :cab: Ik ben een fictieve hardwerkende havenarbeider met een leuk zaakje 1 km vanaf de kuip. En jij denkt dat ik de naam van me zaak gaan veranderen omdat een of andere oude seniele mongool dat wil? Wat een onzin, die kerel kan z'n wk in z'n hol steken met z'n belachelijke eisen. Een WK is ooit in het leven geroepen om met de beste teams van de wereld even leuk te ballen, top 8, 12 of 16 van de wereld ofzo dus niet die bananenrepublieken, maar Blatter heeft het veranderd in een grote geldboom voor hemzelf. Ik kan er niet rauwig om zijn als die kerel gewoon het loodje legt. Snel en pijnlijk graag.

De eisen zijn dat alle reclame zonder toestemming verboden is. Als jij dus een leuk bedrijfje hebt zal de FIFA vast wel toestaan dat jij die naam tijdens het WK behoud. Het gaat dus vooral om grote merken zoals Heineken Music Hall, die ook weer in het vaarwater van de sponsoren van het WK zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is gewoon belachelijk voor worden.

Het is net alsof Adolf Hitler hier op bezoek komt en even de baas is gedurende 1,5 maand.

En De regering loopt al te zeuren dat ze moeten bezuinigen op politie ,leger ,brandweer.

Komen er nieuwe rekruten bij de landmacht kan Defensie geneens de lonen betalen omdat ze tot volgend jaar moeten wachten met trainen.

En een WK'tje Van een paar Miljard gaat wel best makkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

De vergelijking met Hitler gaat in mijn ogen wat ver.

Als hij nou zegt in een straal van, pak hem beet, 100m dan zou ik het er nog niet mee eens zijn, maar in ieder geval acceptabel vinden. Maar 2 kilometer, kom op zeg. :7 En een extra rijstrook is niet slecht, maar dan zeker niet alleen voor de fifa. Maar wat me vooral tegen het hoofd steekt is het verbod op oranje marketing. Kom op zeg! Dat maakt het oranje legioen nou juist zo leuk. Dat maakt de tijd zo leuk.

Ik bedank ervoor. Het leek me leuk om het te hebben hier, maar met die eisen... :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ook die eigen rijstrook is gewoonweg geschift... op de Antwerpse/Brusselse Ring staan er elke dag monsterfiles, wat zouden ze nog een strook dichtsmijten?

Precies! Ik moet er niet aan denken dat ze in de randstad 1 strook dicht gooien. Dan staat Nederland voor anderhalve maand vast.

Ik kan er niet rauwig om zijn als die kerel gewoon het loodje legt. Snel en pijnlijk graag.

Ik zal er geen treurige dag van maken.

De eisen zijn dat alle reclame zonder toestemming verboden is. Als jij dus een leuk bedrijfje hebt zal de FIFA vast wel toestaan dat jij die naam tijdens het WK behoud. Het gaat dus vooral om grote merken zoals Heineken Music Hall, die ook weer in het vaarwater van de sponsoren van het WK zitten.

Jij kunt er mee leven? Stel dat jij Heineken directeur was van die vestiging, dan zit jij er toch ook niet op te wachten om een naamswijziging te ondergaan of voor anderhalve maand je vestiging te sluiten? Dat is een ontzettend groot inkomsten verlies.

Maar wat me vooral tegen het hoofd steekt is het verbod op oranje marketing. Kom op zeg! Dat maakt het oranje legioen nou juist zo leuk. Dat maakt de tijd zo leuk.

Helemaal gelijk. De hele Hollandse sfeer gaat eraan als blatter hier komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij kunt er mee leven? Stel dat jij Heineken directeur was van die vestiging, dan zit jij er toch ook niet op te wachten om een naamswijziging te ondergaan of voor anderhalve maand je vestiging te sluiten? Dat is een ontzettend groot inkomsten verlies.

Zo een ramp is het imo niet om 1,5 maand lang geen Heineken bordje op je gebouw te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij kunt er mee leven? Stel dat jij Heineken directeur was van die vestiging, dan zit jij er toch ook niet op te wachten om een naamswijziging te ondergaan of voor anderhalve maand je vestiging te sluiten? Dat is een ontzettend groot inkomsten verlies.

Zo een ramp is het imo niet om 1,5 maand lang geen Heineken bordje op je gebouw te hebben.

Het is al triest dat de Fifa het niet meer over voetbal heeft, maar over de gebouwtjes met hun reclame er naast. Daar moet blatter van af blijven. Dat is niet van hem.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is al triest dat de Fifa het niet meer over voetbal heeft, maar over de gebouwtjes met hun reclame er naast. Daar moet blatter van af blijven. Dat is niet van hem.

Dat voetbal moet ook ergens van betaald worden. En als zij dus meer geld binnenkrijgen als concurrerende merken geen gratis reclame krijgen is dat dus in belang van het voetbal.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is al triest dat de Fifa het niet meer over voetbal heeft, maar over de gebouwtjes met hun reclame er naast. Daar moet blatter van af blijven. Dat is niet van hem.

Dat voetbal moet ook ergens van betaald worden. En als zij dus meer geld binnenkrijgen als concurrerende merken geen gratis reclame krijgen is dat dus in belang van het voetbal.

Het is niet de schuld van Heineken dat hun reclame bordje daar staat. En dat is hun eigendom waar blatter van af moet blijven. Als de fifa dat niet wil dan moeten ze het maar niet filmen. Reclame in het stadion is elektronisch en daar mag hij al zijn maatjes plaatsen, maar buiten het stadion heeft hij geen rechten.

Hoe gaan ze het doen met het Twente Arke stadion? Slopen dan maar?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dit moeten we vooral niet doen. Als je kijkt naar de gigantische hoge eisen die de FIFA stelt voor een eventueel WK in Nederland. Dit is niet normaal meer voor zo'n klein landje als Nederland, we gaan er helemaal aan kapot als dit plan doorgaat. En nu moeten wel allemaal luisteren naar onze dictator Blatter die alleen maar aan geld denkt en niet fatsoenlijk kan nadenken over de gevolgen.

Van mij hoeft het niet, het zou allemaal leuk zijn maar niet op deze manier. Laat ze maar eens ergens anders geld insteken, er zijn nog tal van andere dingen die veel belangrijker zijn dat het organiseren van een WK. Als de regering daar is wat aan doet staan we er al heel anders voor natuurlijk. Maar dan nog, het Nederlands voetbal staat al op het punt van faillissement en dan wil je er ook nog een WK bij? Twaalf Nederlandse profclubs zitten in de problemen en slechts vier hebben het (nog) goed. Hier schrik je toch wel een beetje van, de grootste oorzaak is het uitbesteden aan spelers voor veel geld. Ik denk niet dat veel mensen zitten te wachten op al die ongeregeldheden van de FIFA, en al helemaal niet op die belachelijke eisen.

Nogmaals, van mij hoeft het dus niet op deze manier. Laat ze ergens anders maar een WK houden, maar niet in Nederland met deze situatie. Ik weet niet hoe het er in België voorstaat maar ik vraag me af of het voetbal daar leeft. Het zou kunnen, maar dan neemt niet weg dat alle regels en eisen verdwijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat die hele Blatter voetbal aan het verpesten is. Vroeger zaten er ook wel bepaalde eisen aan vast, maar in principe kwam het er gewoon op neer dat je 2 teams nodig had en een grasmat met 2 goals en belijning. Door Blatter (inc. de Fifa maffia) is het veel meer dan dat, speciale rijstrook, geen belasting voor de FIFA (Inc. werknemers) en in een straal van 2 KM geen reclame maken voor bedrijven die de FIFA niet sponsoren. Wat een l*l van een gozer is die Blatter ook, zoals ik de reactie van Johan Derksen op VI lees wilt blatter voor 2 maanden (gedurende het WK) president worden van het land. De landen lijden verlies door het WK en de FIFA gaat er met de winst van door, totale onzin is dat dan toch? We verdienen dan hooguit iets van het toerisme, waar volgens mij de FIFA ook nog wel een handje van mee pikt. Wat is dan het hele voordeel van het WK? Nederland als een bekender land neerzetten op wereldkaart? Dat kunnen we volgens mij veel beter doen door die x aantal miljarden die voor het WK bedoelt waren in achterstand landen te pompen, dan invensteer je het tenminste nuttig.

Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk wil ik dat het WK naar Nederland komt, maar die eisen zijn abnormaal en bijna onrealistisch te noemen. Blatter is gewoon een misselijkmakend ventje die maar al te graag aandacht wilt en zich totaal niks van de hele wereld aantrekt die als een malle tegen hem staat te schreeuwen dat zijn eisen abnormaal zijn. Van mij mag Blatter nog wel harder vallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...