Jump to content

WK2018/2022 mogelijk naar Nederland en België?


Wesley

WK2018/2022 mogelijk naar Nederland en Belgi  

59 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet het WK van 2018/2022 naar de Benelux komen?

    • Ja!
      33
    • Nee!
      23
    • Twijfel
      3


Recommended Posts

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    10

  • Mania-92

    8

  • Wesley

    7

  • wesley123

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fifa bepaald toch wie er wint en als Wk naar NE/BE komt dan gaat de belasting lekker omhoog.

Dat is een nadeel, maar het lijkt me best wel leuk. Natuurlijk moeten ze dan wel zorgen dat er genoeg pakeerplaatsen zijn en meer politie.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, heb ik gestemt. Ik vind het juist wel lekker als ze het in een ander land organiseren, want ik woon vlakbij Rotterdam. En dan word het harstikke druk in mijn woonomgeving, en ik geef niets om voetbal. Dat is het ook wel een beetje.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

*Topic verplaatst naar Sport* :sigaar:

Vandaag is de grote dag! Nog iets minder dan twee uur en we weten wie het WK van 2018 mag organiseren. Vanochtend hadden alle kandidaten nog een half uur de tijd om een laatste pleidooi te houden voor hun bid. Deskundigen zeggen dat Engeland nog altijd de grootste favoriet is, maar dat Rusland daarnaast een grote kanshebber is. De combinatie Spanje/Portugal lijkt kansloos te zijn en Nederland/België zullen het naar verwachting toch af moeten leggen tegen Engeland en Rusland.

Vanmiddag, iets voor 4 uur, live op Nederland 1: de uitslag!

Mijn voorkeur gaat overigens uit naar Engeland. Kost 't ons geen geld, zijn de tv-tijden perfect, prachtige stadions én is de mogelijkheid om zelf te gaan ook nog 's groot. Dus, doe mij maar Engeland :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tsjah.. het was te verwachten dat het Rusland werdt. Ik vind het toch jammer dat Nederland niet het WK heeft. Het zou toch wat geweest zijn. Ik had het liever dan in Engeland gehad, omdat wat NandroDavids al had gezegd dat dichterbij was.

Maar ja, het duurt toch nog 8 jaar...

Link to comment
Delen op andere websites

Het is Rusland geworden, wat vinden jullie ervan?

Had het liever in Engeland of Spanje/Portugal gezien. Rusland moet nog veel werken aan hun infrastructuur, want dat is niet om aan te zien. Maar ik heb daar wel vertrouwen in.

Link to comment
Delen op andere websites

Pffff Rusland... Ik hoop niet dat ze achterin Siberië ook een stadion hebben waar gespeeld zal worden. Had dit niet verwacht, had ook voorkeur voor Engeland. En in 2022 in Qatar, lekker in de zandbak, wat een hitte, wat een tragedie.

Link to comment
Delen op andere websites

Had Rusland verwacht, en helaas word het ook Rusland.

Ondemocratisch? Check

Dictatuur? Check

Regering <> mafia? Check

Geen mensenrechten? Check

Dan nog maar te zwijgen over het vele racisme dat in dat land zegen viert. Wat doet men? Joh laat ze maar lopen.

Nee prima keuze FIFA. Men zal wel een hoop geld in de zakken van Blatter en de zijne hebben gestoken. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Pffff Rusland... Ik hoop niet dat ze achterin Siberië ook een stadion hebben waar gespeeld zal worden.

Maak je geen zorgen: alle stadions komen in 't westen van Rusland, binnen een straal van 1000 kilometer van elkaar. Zoals ik al eerder zei had ik liever Engeland gehad, maar ik ben benieuwd wat de Russen ervan gaan maken. Bovendien gun ik 't ze ook wel. Ze zeiden zelf tijdens de presentatie nog: West-Europa is al 10x aan de beurt geweest, geef het nu eens aan Oost-Europa. Wat dat betreft kan ik er wel mee leven :)

De keuze voor Qatar vind ik echt schitterend. Sowieso waren Japan en Zuid-Korea al kansloos gezien de te recente organisatie van WK 2002. Ook de VS, met WK '94, waren redelijk kortgeleden al geweest waardoor Australië en Qatar overbleven. Dan gaat mijn voorkeur uit naar Qatar...moet je voor de aardigheid 's kijken wat voor stadions die gaan bouwen. Alleen dat wordt al legendarisch :D

Link to comment
Delen op andere websites

Pffff Rusland... Ik hoop niet dat ze achterin Siberië ook een stadion hebben waar gespeeld zal worden.

Maak je geen zorgen: alle stadions komen in 't westen van Rusland, binnen een straal van 1000 kilometer van elkaar. Zoals ik al eerder zei had ik liever Engeland gehad, maar ik ben benieuwd wat de Russen ervan gaan maken. Bovendien gun ik 't ze ook wel. Ze zeiden zelf tijdens de presentatie nog: West-Europa is al 10x aan de beurt geweest, geef het nu eens aan Oost-Europa. Wat dat betreft kan ik er wel mee leven :)

De keuze voor Qatar vind ik echt schitterend. Sowieso waren Japan en Zuid-Korea al kansloos gezien de te recente organisatie van WK 2002. Ook de VS, met WK '94, waren redelijk kortgeleden al geweest waardoor Australië en Qatar overbleven. Dan gaat mijn voorkeur uit naar Qatar...moet je voor de aardigheid 's kijken wat voor stadions die gaan bouwen. Alleen dat wordt al legendarisch :D

Ohja, met die snikhete temperaturen is het echt aangeraden om een sport als voetbal te beoefenen!! /SARCASME

Echt grappig hoeveel omkoping er meespeelt in zo'n beslissing..

Link to comment
Delen op andere websites

Ohja, met die snikhete temperaturen is het echt aangeraden om een sport als voetbal te beoefenen!! /SARCASME

Echt grappig hoeveel omkoping er meespeelt in zo'n beslissing..

Er wordt daar ook gewoon gesport heur. Ook zware sporten, zoals de F1 MotoGP wordt er verreden. Die voetballers moeten gewoon tegen die warmte kunnen. Zijn het nou topatleten of niet?

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

Had Rusland verwacht, en helaas word het ook Rusland.

Ondemocratisch? Check

Dictatuur? Check

Regering <> mafia? Check

Geen mensenrechten? Check

Dan nog maar te zwijgen over het vele racisme dat in dat land zegen viert. Wat doet men? Joh laat ze maar lopen.

Nee prima keuze FIFA. Men zal wel een hoop geld in de zakken van Blatter en de zijne hebben gestoken. :ch:

Jij hebt duidelijk nog nooit geschiedenis gehad, of je komt na 20 jaar weer onder een steen vandaan.

Rusland is nu gewoon een democratie met een president die verkozen word en een hele regering, van het hele communisme is daar vrij weinig nog van over.

Link to comment
Delen op andere websites

Pffff Rusland... Ik hoop niet dat ze achterin Siberië ook een stadion hebben waar gespeeld zal worden.

Maak je geen zorgen: alle stadions komen in 't westen van Rusland, binnen een straal van 1000 kilometer van elkaar. Zoals ik al eerder zei had ik liever Engeland gehad, maar ik ben benieuwd wat de Russen ervan gaan maken. Bovendien gun ik 't ze ook wel. Ze zeiden zelf tijdens de presentatie nog: West-Europa is al 10x aan de beurt geweest, geef het nu eens aan Oost-Europa. Wat dat betreft kan ik er wel mee leven :)

De keuze voor Qatar vind ik echt schitterend. Sowieso waren Japan en Zuid-Korea al kansloos gezien de te recente organisatie van WK 2002. Ook de VS, met WK '94, waren redelijk kortgeleden al geweest waardoor Australië en Qatar overbleven. Dan gaat mijn voorkeur uit naar Qatar...moet je voor de aardigheid 's kijken wat voor stadions die gaan bouwen. Alleen dat wordt al legendarisch :D

Mee eens. Maar in Qatar moet nog wel veel gebeuren. Zo hadden ze bij de GP van Qatar geen echte Champagne, schijnt daar maar één bierconcern te zijn etc. Daar moet wel echt wat aan gedaan worden, dat daar gewoon normaal bier geschonken wordt. Eigenlijk is het wel een schande dat het Qatar geworden is, hebben die überhaupt een nationaal elftal? :cab:

Met Rusland is helemaal niets mis.

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen die roepen dat het in Qatar te warm is om te voetballen: in de stadions zal de temperatuur zodanig worden gecontroleerd dat deze rond de 20 graden Celsius zal liggen. En, volgens Teletekst, mag er buiten de stadions een verkoelend biertje worden gedronken, dus dat komt ook wel goed dan.

Overigens vind ik het erg vreemd dat het hier direct weer over corruptie gaat, zonder dat daar duidelijke aanwijzingen voor zijn. Natuurlijk, in Rusland en Qatar zit veel geld, maar beiden hadden ook gewoon een goed bid. Veel geld hebben betekent niet meteen corruptie...

In m'n vorige post zei ik dat er tussen de stadions in Rusland maximaal 1000 kilometer zit, want dat dacht ik te horen op de tv bij de NOS. Maar ik lees net op Teletekst dat 't 3200 kilometer is...ietsje meer dus, maar ook nog wel te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...