Jump to content

Bier


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 372
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    35

  • Cheers.

    21

  • commando

    19

  • flippie13

    13

ik vind maar 2 bieren lekker heineken (te veel op feesten gezopen) en Duvel (me vader drinkt het altijd en ik nu ook)

verder vind ik gemixde drankjes lekker bijv. cola vodka of vodka jus d'orange

en gemixed bier? :bier:^_^

nee lijkt me niet lekker :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het zal waarschijnlijk wel in je maag blijven zitten, maar de vraag is: hoe komt het daar? Voor zover ik weet zit er in je slokdarm wel een soort peristaltiek waardoor de boel richting je maag geduwd wordt, maar ik vraag me af of je lichaam sterk genoeg is om bier omhóóg te duwen. :puh:

ik vind maar 2 bieren lekker heineken (te veel op feesten gezopen) en Duvel (me vader drinkt het altijd en ik nu ook)

verder vind ik gemixde drankjes lekker bijv. cola vodka of vodka jus d'orange

en gemixed bier? :bier:^_^

nee lijkt me niet lekker :(

Andwoord op bijde: Het word tijd voor een proefje :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

In Tsjechië. :$

Na, even zonder gekheid. Na even googlen kwam ik hier uit. Is dit wat je bedoeld, of wil je het echt in een winkel kunnen kopen? Daarmee kan ik je helaas niet verder helpen, heb er nog nooit van gehoord.

hmmmmm! Doe mij die maar! Maar dan x24 :D Thank you.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga ook wel eens naar een bierproeverij, wel leuk... nooit het zelfde biertje ( 120 op fles en 16 van de tap excl. seizoensbier ) :bier:

Maar Tsjechische bieren heb ik nog niet geproeft ^_^

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

vorig weekend had ik een feeste bij iemand die jarig was hij had kratten heineken gehaald en allemaal wodka enzo dus ik neem 2 glaasjes wodka in het begin van de avond en dat klapte erin! ik was de hele avond zo lam als wat

Link to comment
Delen op andere websites

vorig weekend had ik een feeste bij iemand die jarig was hij had kratten heineken gehaald en allemaal wodka enzo dus ik neem 2 glaasjes wodka in het begin van de avond en dat klapte erin! ik was de hele avond zo lam als wat

obama-not-bad.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Even een flinke bump, want ik ben op 't moment naar mijn mening het lekkerste biertje dat er -bij mijn weten- bestaat aan het drinken: Tripel Karmeliet. Echt ongelooflijk lekker. Wat sterker (8,4%) dan een gewoon biertje, beetje blond, fruitig, en qua geur en smaak uitstekend. Voor alle bierliefhebbers wat mij betreft een absolute aanrader.

Oh, en na ruim 2 jaar alsnog complimenten aan Jesperkaj voor het subtiel verwerken van een biermerk in de openingspost.

Brand maar los!

Link to comment
Delen op andere websites

Tripel Karmeliet... Ik zal het proberen te onthouden, zodat ik het kan proberen als ik het tegenkom. :Y

Zelf drink ik vooral Grolsch of Palm, maar ook tegen een Hertog Jan zeg ik geen 'nee'. Die drie zijn absoluut mijn favorieten! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Jaja, zo blijkt maar weer: de Belgische bieren blijven toch het beste. Heb het wel nog niet gedronken, zo'n Tripel Karmeliet.

Zelf drink ik altijd Jupiler of Maes (ik verkies het eerste toch, maar het tweede is ook goed). Voor de rest heb ik eigenlijk nog niet al te veel speciale bieren geproefd. Een Duvel en een Orval lust ik wel, maar ik zou er niet speciaal voor kiezen. La Chouffe is ook lekker en een blond Kasteelbier vind ik ook goed.

Was ik trouwens vergeten zeggen: ik kan bruine bieren niet uitstaan. Vind het te zoet. Voor mij staat een goed bier gelijk met een bittere smaak.

Maar Tsjechische bieren heb ik nog niet geproeft ^_^

Ik ben vorig jaarin Tsjechië geweest en het zijn goede bieren. Ik was er met de scouts en we kochten altijd Branik. Het was een goedkoop biertje dat in halve liters werd verkocht, maar zeker niet moest onderdoen voor de bieren hier. Natuurlijk zal gewenning er wel mee te maken hebben, maar het was zeker goed. Spijtg genoeg heb ik niet de originele pils gedronken. De eerste pils werd namelijk gebrouwen in Pilsen en de brouwerij is er nog altijd.

Wat Wesley hierboven zocht, Krusovice, komt mij vaag bekend voor van naam. Ik weet niet of ik het gedronken heb of dat ik gewoon voorbij de stad ben gepasseerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik dan toch moet kiezen: Ik vind het lekkerste biertje Kasteel Donker.

Maar ziezo drink ik nooit zo vaak, dan ga ik liever aan de koeienbier ( alleen niet in een cafe, want daar is het meer karnemelk geworden :clown: ).

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Even een flinke bump, want ik ben op 't moment naar mijn mening het lekkerste biertje dat er -bij mijn weten- bestaat aan het drinken: Tripel Karmeliet. Echt ongelooflijk lekker. Wat sterker (8,4%) dan een gewoon biertje, beetje blond, fruitig, en qua geur en smaak uitstekend. Voor alle bierliefhebbers wat mij betreft een absolute aanrader.

Oh, en na ruim 2 jaar alsnog complimenten aan Jesperkaj voor het subtiel verwerken van een biermerk in de openingspost.

Brand maar los!

Dan moet je zeker Gulden Draak en Gulden draak 3000 eens proberen. Je kan de smaak wat afleiden van Stoofvlees.

Is mijn lievelingsbier samen met Tripel Karmeliet.

Tempelier is overigens ook lekker bier. Maar ach ik vind de meeste zware bieren wel lekker. Ben niet zo voor gewoon bier zoals jupiler, maes, stella en dergelijke. Nee geef mij maar wat zwaarder bier daar krijg ik mijn avondje wel mee vol. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...