Jump to content

Bier


Jesperkaj

Recommended Posts

Wtf is een parttime vegetariër?

Part-time vegetariër is m'n zelfverzonnen term die ik heb afgeleid van een oud-klasgenoot van mij: hij is 'parttime moslim' want soms at hij ook gewoon broodjes frikandel of Big Tasty's met bacon haha. Ik eet veel minder vlees dan een gemiddeld persoon - in andere woorden: vegetariër, maar soms eet ik gewoon vlees hoor. Ik doe niet zo spastisch als 'fulltime vegetariërs'. :puh::eten:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 372
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    35

  • Cheers.

    21

  • commando

    19

  • flippie13

    13

Wtf is een parttime vegetariër?

Part-time vegetariër is m'n zelfverzonnen term die ik heb afgeleid van een oud-klasgenoot van mij: hij is 'parttime moslim' want soms at hij ook gewoon broodjes frikandel of Big Tasty's met bacon haha. Ik eet veel minder vlees dan een gemiddeld persoon - in andere woorden: vegetariër, maar soms eet ik gewoon vlees hoor. Ik doe niet zo spastisch als 'fulltime vegetariërs'. :puh::eten:

Maatschappelijk verantwoord denken!

mvo.png

Yea, Feelgood-Green!

Link to comment
Delen op andere websites

Wtf is een parttime vegetariër?

Part-time vegetariër is m'n zelfverzonnen term die ik heb afgeleid van een oud-klasgenoot van mij: hij is 'parttime moslim' want soms at hij ook gewoon broodjes frikandel of Big Tasty's met bacon haha. Ik eet veel minder vlees dan een gemiddeld persoon - in andere woorden: vegetariër, maar soms eet ik gewoon vlees hoor. Ik doe niet zo spastisch als 'fulltime vegetariërs'. :puh::eten:

Maatschappelijk verantwoord denken!

Yea, Feelgood-Green!

Tsja misschien wel maatschappelijk verantwoord gedacht, alleen jammer dat het geen reet uithaald. De voedsel en vlees industrie zal er echt geen dier minder voor slachten.

Dat is ook een reden dat ik sommige vegetariërs achterlijk vind, ze zijn het namelijk om de verkeerde reden.

Maargoed iemand die minder vlees eet, is in mijn ogen nog hetzelfde als dat ik ben... Een alles eter.

Verder vind ik het kort door de bocht om alle vegetariërs spastisch te noemen, en dat keur ik dan ook af.

Ik heb ook wel eens een vleesloze dag helaas... Met vleesvervangers.

Als dat spul nou lekker Was, dan had ik dat minder erg gevonden.

OntOpic: ik ga zo lekker en biertje open trekken :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik drink geen bier en alcohol. Ik vind het vies en het is ook niet goed voor je. Nee, geef mij maar dan een glas cola.

Alcohol kan in kleine mate gezond zijn. Als je het niet lekker vindt moet je het zeker niet drinken, uiteraard. Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Alcohol kan in kleine mate gezond zijn. Als je het niet lekker vindt moet je het zeker niet drinken, uiteraard.

Goed voor het zog. Afgelopen zondag flesje Grolsch gehad na de wedstrijd. Ging er prima in. Eerste biertje weer sinds 3 maand tijd. Ik sta er nooit zo om te springen. Alcoholvrij ben ik ook niet vies van. Water en frisdrank is prima.

Sambuca drink ik dan af en toe wel eens. Gewoon voor de lekker. Ik doe al sinds afgelopen zomer met 1 fles uit Italië. Drink ik ongeveer 1x in de 2 week.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga misschien wel eens een pakketje samenstellen met allemaal biertjes die ik in dit topic tegenkom. Er lijken een paar goede bieren tussen te zitten.

Zelf mag ik graag Brand drinken, het oudste Nederlandse bier. Verder gaan Hertog Jan, Amstel, Heineken en Bavaria er ook wel in.

Daarnaast heb ik in het verleden twee buitenlandse biertjes gehad:

Elk Brew (uit Zweden) en Budweiser (Budvar) (uit Tsjechië). Beide lekker biertjes, maar wel met een totaal andere smaak. Waar Budweiser sterk en bitter smaakt, is Elk Brew een heel malt biertje en ietwat zoet (maar wel met 7,5% alcohol).

402946.JPG

budweiser-budvar-original-50-cl.jpg

Bewerkt: door Dippie
Link to comment
Delen op andere websites

Part-time vegetariër is m'n zelfverzonnen term die ik heb afgeleid van een oud-klasgenoot van mij

Je bedoelt dus gewoon flexitariër?

Ik ben net terug van kamp. Sinds dit jaar heb ik de gewoonte genomen om als leider niet gewoon een fles sterke drank mee te nemen, wat me meestal toch niet kan bekoren, maar een paar sterke biertjes te kopen. Dan ga ik naar een groothandel waar alles goedkoper is en er een grote zaal gevuld is met verschillende soorten bieren. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om een paar nieuwe biertjes te proberen en ik moet zeggen dat velen me bekoord hebben. Even een lijstje:

  • Tongerloo Tripel
  • Malheur 10°
  • Moeder Overste
  • Kasteelbier Tripel
  • Straffe Hendrik
  • Sloeber

Ondanks dat ik niets van die bieren kende, moet ik zeggen dat ze me zeker smaakten. Alleen Sloeber viel echt niet te drinken. Verder waren er nog een paar biertjes over die ik niet heb opgedronken (aangezien ik een avond me wat minder voelde):

  • Karmeliet
  • La Trappe Tripel (Fles van 75cl biertje.gif)

Dat waren toch de twee die ik wel al had gedronken. Nu kan ik ze gewoon rustig opdrinken na een evaluatie of zo.

Ik ben blij dat ik mijn smakenassortiment wat heb kunnen uitbreiden, ik kan niet wachten tot het volgende kamp, dat zelfs tweemaal zo lang duurt. blij.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik drink geen bier en alcohol. Ik vind het vies en het is ook niet goed voor je. Nee, geef mij maar dan een glas cola.

Alcohol kan in kleine mate gezond zijn. Als je het niet lekker vindt moet je het zeker niet drinken, uiteraard.

Zoutzuur ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik drink geen bier en alcohol. Ik vind het vies en het is ook niet goed voor je. Nee, geef mij maar dan een glas cola.

Alcohol kan in kleine mate gezond zijn. Als je het niet lekker vindt moet je het zeker niet drinken, uiteraard.

Zoutzuur ook.

Het zal best, en misschien de aardbeien van boer Jansen ook wel. Gelukkig gaat het hier niet over aardbeien of zoutzuur, maar bier. Ik zei ook in mijn vorige post; als je het niet lekker vindt moet je het gewoon niet drinken.
Link to comment
Delen op andere websites

visual-sixpack.jpg

Oja, bijna vergeten te vertellen; Af en toe drink ik weleens 1 a 2 flesjes Amstel Radler 0.0% alcohol vol. Dat is gewoonweg

lekker drinken, vooral op een hete zomerdag. Tijdens feestjes is het weliswaar ook goed te pruimen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...