Jump to content

Bier


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 372
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    35

  • Cheers.

    21

  • commando

    19

  • flippie13

    13

Ik drink geen bier en alcohol. Ik vind het vies en het is ook niet goed voor je. Nee, geef mij maar dan een glas cola.

Klik hier maar eens, dat alcohol niet goed voor je is, is bekend, maar cola is echt geen haar beter en daar drink je meer van(tenzij je een alcoholist bent).

Link to comment
Delen op andere websites

Radler is inderdaad best lekker op z'n tijd, maar het hangt er maar net vanaf waar ik zin in heb. Van alle merken Radler die ik tot nu toe heb geprobeerd vind ik die van Warsteiner het lekkerst: daar is de biersmaak net wat meer aanwezig dan bij Amstel of Grolsch. Dat maakt het een stukje beter, als je het mij vraagt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik drink geen bier en alcohol. Ik vind het vies en het is ook niet goed voor je. Nee, geef mij maar dan een glas cola.

Klik hier maar eens, dat alcohol niet goed voor je is, is bekend, maar cola is echt geen haar beter en daar drink je meer van(tenzij je een alcoholist bent).

Dat cola geen haar beter voor je is dan bier en alcohol, is echt onzin.

Link to comment
Delen op andere websites

Klik hier maar eens, dat alcohol niet goed voor je is, is bekend, maar cola is echt geen haar beter en daar drink je meer van(tenzij je een alcoholist bent).

Dat cola geen haar beter voor je is dan bier en alcohol, is echt onzin.

Want?

Cola (net zo als alle andere frisdranken) is eigenlijk nog wel slechter dan bier, als het beide in normale, gelijke, hoeveelheden wordt genuttigd, kijk maar eens op die site die Golf je heeft gelinkt (als je dat gedaan hebt überhaupt). En ziet wat voor troep er wel allemaal niet inzit.

't Is wel lekker cola evenals bier dat dan weer wel :7


Laatst een paar flesjes Hertog Jan Lente Bok gehad :o, echt best wel lekker.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks dat de Hertog Jannetjes nog steeds mijn voorkeur genieten, drink ik afgelopen tijd ook regelmatig Oettinger (Lidl) of Schultenbrau (Aldi). Niet zo zeer dat ze de vertrouwde A-merken allemaal met kop en staart overtreffen, maar het is vooral vanuit het financiële oogpunt steeds vaker een te overwegen keuze. Voornamelijk Oettinger is daadwerkelijk goed bier: ik drink het liever dan Amstel, bijvoorbeeld. Ik heb een vriend die het niet kan uitstaan als de woorden Lidl en Aldi in de context van bier gebruikt worden, maar ik ken ook genoeg die regelmatig of alleen maar Lidl- of Aldi-bier drinken. Wat zeggen jullie daarvan?

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, bier is bier, dus daar ben ik niet zo kieskeurig in :D. Waarschijnlijk proef je het verschil van kwaliteit wel tussen een 'Aldi-biertje' en bijvoorbeeld een Palm. Maar inderdaad, wil je wat goedkopers, dan zou ik ook met gemak uitwijken naar Aldi/Lidl hoor :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...