Jump to content

Bier


Jesperkaj

Recommended Posts

Een zo'n vraag: 'iemand van 17 koopt een sixpack bier, je ziet dat er vrienden van hem staan te wachten, je twijfelt of die vrienden wel 16 zijn, mag je de bier verkopen?'. Wat zouden jullie denken? :puh:

Ja? Overigens wel slecht dat er in het examen wordt gesproken over 'de bier'. :N

Word zeker gerept voor al die 0%-troep

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 372
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    35

  • Cheers.

    21

  • commando

    19

  • flippie13

    13

Een zo'n vraag: 'iemand van 17 koopt een sixpack bier, je ziet dat er vrienden van hem staan te wachten, je twijfelt of die vrienden wel 16 zijn, mag je de bier verkopen?'. Wat zouden jullie denken? :puh:

Ja? Overigens wel slecht dat er in het examen wordt gesproken over 'de bier'. :N

De bedenker had vast al iets op. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

een paar jongens (stuk of acht uit mijn school die 14 (en 1 iemand 15) waren gingen eens in Den Bosch bier drinken, in het openbaar. Alcoholvrijbier, natuurlijk :puh: .

Binnen de kortste keren staan er twee agenten voor hun neus die ze een boete willen geven voor alcoholgebruik. Natuurlijk lieten ze zien dat ze alcoholvrij hadden

Oom agent kon het niet waarderen en ze werden met een waarschuwing(en met het bier) weggestuurd

:schater: :schater: :schater:

Ik heb het natuurlijk ook maar gehoord, maar tis wel grappig.

Klingt een beetje als een studentengrap

Bewerkt: door viccard
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik drink bier, en ja, heel veel bier. Zowel Amstel als Heineken. Als er iets anders word geschonken is dat geen probleem voor mij. :*D

Edit: De leeftijdsgrens is niet te hoog, veel jongeren beseffen (nog) niet op die leeftijd wat alcohol met je kan doen. Ze drinken maar door maar weten daar de gevolgen niet van. Als je het gaat verhogen maak je het probleem alleen maar erger, veel jongeren gaan het dan al op vroegere leeftijd proberen.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Meh, ik drink bier, en ben 15. Maar ik weet wanneer ik moet ophouden en ik weet wat het met je kan doen clown.gif .

Ik ben ook 15 en ik vind het eigenlijk alle soorten bier enorm smerig. alhoewel Grolsch ( of hoe je dat ook typt ) er bij mij wel 1 keer 1 kan

Link to comment
Delen op andere websites

Meh, ik drink bier, en ben 15. Maar ik weet wanneer ik moet ophouden en ik weet wat het met je kan doen clown.gif .

Ik ben ook 15 en ik vind het eigenlijk alle soorten bier enorm smerig. alhoewel Grolsch ( of hoe je dat ook typt ) er bij mij wel 1 keer 1 kan

Naarmate je ouder wordt went de 'smerige' smaak wel en zul je al het bier opdrinken zolang het vloeibaar is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dronk ook in Spanje bier van San Miguel, en dat is idd de lekkerste :puh:

Alleen ik haat die reclame's van: Geen 16 geen druppel >:(

Maar tis wel zo, als ik bier pak drink ik het wel bij me vader want na een paar slokken vind ik het ranzig, ik heb zelfs 9 weken gekots! was zo groen als wat :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

ik heb zelfs 9 weken gekots! was zo groen als wat :D

En zeg nu maar dat dat gelul is, want je gaat van bier pas kotsen als je heel erg veel van op hebt, of veel verschillende soorten (waaronder ranzig, aangemengd partybier). Maar je bent van bier nooit langer dan één dag ziek, anders heb je ook wel iets anders.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb vorig weekend heb ik een (hele) duvel glas leeg gedronken :bier:

werd wel een beetje raar in me hoofd ervan ben nog maar 15 :$

Hoe groot is zo'n glas dan? Want volgens mij kan een 15-jarige makkelijk een halve liter bier op hoor. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb vorig weekend heb ik een (hele) duvel glas leeg gedronken :bier:

werd wel een beetje raar in me hoofd ervan ben nog maar 15 :$

Hoe groot is zo'n glas dan? Want volgens mij kan een 15-jarige makkelijk een halve liter bier op hoor. :puh:

ik vind hem toch best groot 0_0

wrdf9z.jpg

Bewerkt: door Cheers.
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe snel je dronken wordt is niet leeftijdsgebonden. Het hangt van je grootte, dikte, lengte, vader, etc. etc. af. Zelf ben ik, als 1.85m 15jarige niet snel dronken, terwijl mijn 1.60 meter lange zak met botten vriend al na 2 bier voor pampus ligt ongeveer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dronk ook in Spanje bier van San Miguel, en dat is idd de lekkerste :puh:

Alleen ik haat die reclame's van: Geen 16 geen druppel >:(

Maar tis wel zo, als ik bier pak drink ik het wel bij me vader want na een paar slokken vind ik het ranzig, ik heb zelfs 9 weken gekots! was zo groen als wat :D

ik hou ook niet van die nieuwe tekst, vond "alcohol onder de 16? natuurlijk niet" veel beter. Ik erger me aan die nieuwe omdat het wat strenger klinkt ofzo, kut slogan :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...