Jump to content

Bier


Jesperkaj

Recommended Posts

ik hou ook niet van die nieuwe tekst, vond "alcohol onder de 16? natuurlijk niet" veel beter. Ik erger me aan die nieuwe omdat het wat strenger klinkt ofzo, kut slogan :7 .

Wat is de nieuwe dan. Dat 'Alcohol onder de 16? Natuurlijk niet' persoonlijk heel slecht dus verwacht ook niet veel van de nieuwe. Ik vind 'geniet, maar drink met mate' wel gewoon een prima manier om hier op te wijzen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 372
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    35

  • Cheers.

    21

  • commando

    19

  • flippie13

    13

ik hou ook niet van die nieuwe tekst, vond "alcohol onder de 16? natuurlijk niet" veel beter. Ik erger me aan die nieuwe omdat het wat strenger klinkt ofzo, kut slogan :7 .

Wat is de nieuwe dan. Dat 'Alcohol onder de 16? Natuurlijk niet' persoonlijk heel slecht dus verwacht ook niet veel van de nieuwe. Ik vind 'geniet, maar drink met mate' wel gewoon een prima manier om hier op te wijzen.

De nieuwe is 'Geen 16? Geen druppel' .

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom heeft dit topic geen poll waar je kan voten welk bier je drinkt? Lijkt me wel toepasselijk hier :).

Met zo'n enorme hoeveelheid verschillende biermerken wordt het een tienjarenplan om alles in een poll te verwerken. Een selectie maken kan natuurlijk wel, maar dan krijg je weer de eeuwige discussie over welke merken wel of juist niet in de poll hadden moeten staan. Dan is een berichtje toch beter, denk ik. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Bier, ik heb het nooit lekker gevonden. Ik heb al verschillende merken geprobeerd maar op de een of andere manier moet ik er toch niets van hebben. Ik voel me hierdoor wel gelijk 60% minder man... :puh:

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom heeft dit topic geen poll waar je kan voten welk bier je drinkt? Lijkt me wel toepasselijk hier :).

Met zo'n enorme hoeveelheid verschillende biermerken wordt het een tienjarenplan om alles in een poll te verwerken. Een selectie maken kan natuurlijk wel, maar dan krijg je weer de eeuwige discussie over welke merken wel of juist niet in de poll hadden moeten staan. Dan is een berichtje toch beter, denk ik. :clown:

Klopt, je hebt heel veel verschillende merken. Maar ik had het eigenlijk alleen over de bekende merken zoals Bavaria, Heineken en Hertog Jan. Anders moet je al dat bier dat voor een kwartje te krijgen is er ook bijzetten, wat er nogal veel zijn ja :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij opvalt is dat de 15-jarigen (of degenen die beweren 15 jaar te zijn) zo snel dronken worden.. Drinken jullie nooit wat? :?

Ik niet.. Ben 14. November wordt ik 15. Maar ik wordt nooit zo snel dronken. Na 15 tot 18 biertjes pas..

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij opvalt is dat de 15-jarigen (of degenen die beweren 15 jaar te zijn) zo snel dronken worden.. Drinken jullie nooit wat? :?

Ik niet.. Ben 14. November wordt ik 15. Maar ik wordt nooit zo snel dronken. Na 15 tot 18 biertjes pas..

Dat is niet zo mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij opvalt is dat de 15-jarigen (of degenen die beweren 15 jaar te zijn) zo snel dronken worden.. Drinken jullie nooit wat? :?

Ik niet.. Ben 14. November wordt ik 15. Maar ik wordt nooit zo snel dronken. Na 15 tot 18 biertjes pas..

Dat is niet zo mooi.

Inderdaad, dan worden de leuke avonden wel erg prijzig.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is weer herfst! Elk zichzelfrespecterende bierdrinker weet wat dat inhoudt!

Ik dacht zelf meer aan de gezondheid.

Als je op die leeftijd al zo'n tolerantie hebt voor alcohol, zegt dat al genoeg.

Veel plezier met je Korsakov later.

Als je het mij vraagt zit hij maar uit zijn nek te lullen hoor :{ . Na 18 biertjes kun je mij alles laten doen en/of wijsmaken.. :puh: Maar ik drink liever elke avond een pilsje dan me elke 2e vrijdag van de maand klem te zuipen..

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...