Jump to content

Bier


Jesperkaj

Recommended Posts

Amfe en zorgen omtrent gezondheid :7.

:clown:

Ja, ik ben nogal een gezondheidsfreak.

Als je het mij vraagt zit hij maar uit zijn nek te lullen hoor :{ . Na 18 biertjes kun je mij alles laten doen en/of wijsmaken.. :puh: Maar ik drink liever elke avond een pilsje dan me elke 2e vrijdag van de maand klem te zuipen..

Het lijkt mij ook sterk, maar het zou.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 372
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    35

  • Cheers.

    21

  • commando

    19

  • flippie13

    13

Wat mij opvalt is dat de 15-jarigen (of degenen die beweren 15 jaar te zijn) zo snel dronken worden.. Drinken jullie nooit wat? :?

Ik niet.. Ben 14. November wordt ik 15. Maar ik wordt nooit zo snel dronken. Na 15 tot 18 biertjes pas..

Stoere Jongen... :7 Ben gelukkig met wat minder biertjes al dronken, 1 voordeel, kost minder.. XD

Link to comment
Delen op andere websites

heineken%20logo.jpg

Er zitten vrouwelijke hormonen in Heineken!!

Afgelopen weekend zaten we met een paar maten in ons stamcafé wat te filosoferen. Op een gegeven ogenblik zei er iemand dat hij ergens gelezen had dat bier veel vrouwelijke hormonen bevat.

Nadat we er eerst eens flink om hadden gelachen, besloten we toch dat we deze stelling maar eens proefondervindelijk aan de werkelijkheid moesten toetsen.

Vervolgens hebben we, uitsluitend en puur in het belang van de wetenschap natuurlijk, allen een stuk of 20

Heineken gedronken.

Aan het eind van het experiment hadden we effectief bewezen dat bier vol vrouwelijke hormonen zit.

Want:

1. We waren allemaal dikker geworden.

2. We hebben veel gepraat, zonder inhoudelijk eigenlijk iets te zeggen.

3. We konden niet meer fatsoenlijk autorijden, laat staan parkeren.

4. We konden in de verste verte niet meer logisch denken .

5. We konden onmogelijk toegeven dat we ongelijk hadden , zelfs niet wanneer dat overduidelijk het geval was.

6. Ieder van ons dacht dat "zij" het middelpunt was van het universum.

7. We hadden hoofdpijn en totaal geen zin meer in seks .

8. Onze emoties waren niet of nauwelijks beheersbaar .

9. We liepen voortdurend hand in hand of arm in arm, ter ondersteuning van elkaar.

10. We moesten om het kwartier naar het toilet, en vaak allen tegelijk.

In het belang van de wetenschap testen we volgende week of Amstel hetzelfde effect heeft! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom vind iedereen Jupiler zo geweldig? :7 Het is wel te zuipen, maar daar is het mee gezegd..

Ik vind dat het lekkerste bier. Gisteren hadden we andere; ik weet niet precies welke, maar vond ik toch niet zo lekker. Heb gister een stuk of 7 biertjes gedronken. Eerste 6 waren gratis. :D Maar ik geloof dat je na 1.30 uur moest betalen of zo... In ieder geval, dit vind ik meer dan genoeg. Ik wil niet dronken worden, heb het al eens geprobeerd en toen had ik het dubbele op (plus heel wat mixdrankjes) en was ik nog niet lam. Laat dan maar zitten, ik hoef niet dronken te zijn om vrolijk te doen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bier, ik heb het nooit lekker gevonden. Ik heb al verschillende merken geprobeerd maar op de een of andere manier moet ik er toch niets van hebben. Ik voel me hierdoor wel gelijk 60% minder man... :puh:

Gewoon vaak bier drinken, het wordt vanzelf wel lekker :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Bier, ik heb het nooit lekker gevonden. Ik heb al verschillende merken geprobeerd maar op de een of andere manier moet ik er toch niets van hebben. Ik voel me hierdoor wel gelijk 60% minder man... :puh:

Gewoon vaak bier drinken, het wordt vanzelf wel lekker :bier:

Als je blijft roken wordt dat vanzelf ook 'lekker', maar dat maakt het nog niet verstandig.

Link to comment
Delen op andere websites

Bier, ik heb het nooit lekker gevonden. Ik heb al verschillende merken geprobeerd maar op de een of andere manier moet ik er toch niets van hebben. Ik voel me hierdoor wel gelijk 60% minder man... :puh:

Gewoon vaak bier drinken, het wordt vanzelf wel lekker :bier:

Als je blijft roken wordt dat vanzelf ook 'lekker', maar dat maakt het nog niet verstandig.

Als het de levensstandaard dermate verhoogt en je een hoeveelheid rookt die geen, of minimale schade toebrengt aan de gezondheid is het heel verstandig om af en toe wat te roken.

Overigens vind ik dat dat gewoon moet kunnen, je moet toch ook van je leven genieten? Af en toe een pilsje en een sigaartje; daar is niets mis mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd vind ik bier dus echt niet lekker,

Maar heel soms drink ik wel eens wat Smirnoff, Smirnoff ice gaat er altijd wel in :puh:

Aargh nee, da's echt een wijvendrank! Die zoete troep! Eentje vind ik wel lekker, maar daar doe ik dan wel een uur over omdat ik niet meer dan anderhalve slok achterelkaar drink! Da's veel te zoet :{ ..

Link to comment
Delen op andere websites

Als het de levensstandaard dermate verhoogt en je een hoeveelheid rookt die geen, of minimale schade toebrengt aan de gezondheid is het heel verstandig om af en toe wat te roken.

Sinds wanneer verhoogt roken de levensstandaard ( = levenskwaliteit?). Het wordt pas 'lekker' als je brein geconditioneerd is aan die zooi. Het is sowieso altijd schadelijk.

Overigens vind ik dat dat gewoon moet kunnen, je moet toch ook van je leven genieten? Af en toe een pilsje en een sigaartje; daar is niets mis mee.

Mee eens. Maar om nou iets te gaan drinken wat je eigenlijk niet lekker vind, puur en alleen om het lekker te gaan vinden, vind ik krom.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het de levensstandaard dermate verhoogt en je een hoeveelheid rookt die geen, of minimale schade toebrengt aan de gezondheid is het heel verstandig om af en toe wat te roken.

Sinds wanneer verhoogt roken de levensstandaard ( = levenskwaliteit?). Het wordt pas 'lekker' als je brein geconditioneerd is aan die zooi. Het is sowieso altijd schadelijk.

Het is sowieso schadelijk, maar bij bepaalde mensen verhoogt roken de levensstandaard sinds er vredespijpen gerookt worden.

Overigens vind ik dat dat gewoon moet kunnen, je moet toch ook van je leven genieten? Af en toe een pilsje en een sigaartje; daar is niets mis mee.

Mee eens. Maar om nou iets te gaan drinken wat je eigenlijk niet lekker vind, puur en alleen om het lekker te gaan vinden, vind ik krom.

Je moet aan íedere smaak wennen; bloemkool, bier, wodka, moedermelk, chocola, etc. Het feit dat je met de meeste smaken óf kennis maakte toen je heel klein was en je daar dus niets meer van kunt heugen óf nooit kennis maakt, zoals al die toei die zie in donker-Afrika eten veranderd daar niets aan. Ik vond m'n eerste pilsje afschuwelijk, net als m'n eerste sigaartje. Maar om nou nooit alcohol te gaan drinken vind ik ook maar vreemd, je kan natuurlijk ook smirnoff ice en breezertjes gaan drinken. Maar dan lijk je wel zo'n verwijfde kerel! Daarbij komt ook nog dat bier goedkoper is!

Peuken vind ik ook niet staan, en je hebt een peuk in 'n 2 minuten op als je doorrookt.. Nee bedankt, dan kan je je geld net zo goed naar giro 555 overmaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom vind iedereen Jupiler zo geweldig? :7 Het is wel te zuipen, maar daar is het mee gezegd..

Geef mij maar een Duveltje :bier:

Ik heb nog nooit Duvel gedronken :{:-(:duh: :$ . Ik drink vooral Hertog Jan, Bavaria, Warfeiner/Warsteiner en Belsche bieren. Je kunt me ook altijd wakker maken voor een bockbiertje!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...