Jump to content

Bier


Jesperkaj

Recommended Posts

Waarom vind iedereen Jupiler zo geweldig? :7 Het is wel te zuipen, maar daar is het mee gezegd..

Geef mij maar een Duveltje :bier:

Ik heb nog nooit Duvel gedronken :{:-(:duh: :$ . Ik drink vooral Hertog Jan, Bavaria, Warfeiner/Warsteiner en Belsche bieren. Je kunt me ook altijd wakker maken voor een bockbiertje!

Duvel is best wel lekker, het smaakt hetzelfde als heel veel Belgisch bier.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 372
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    35

  • Cheers.

    21

  • commando

    19

  • flippie13

    13

Mee eens. Maar om nou iets te gaan drinken wat je eigenlijk niet lekker vind, puur en alleen om het lekker te gaan vinden, vind ik krom.

Ik heb bier nooit erg vies gevonden, maar heb het wel moeten leren drinken. Nu ga ik het wel steeds lekkerder vinden. Een pilsje na het voetballen, of het eerste biertje in de kroeg, heerlijk! Veel lekkerder dan frisdrank ofzo. Ben dus blij dat ik even door de 'zure appel' heb gebeten. Al was het meer als een appel die je van de grond raapt in plaats van plukt. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Me pa heeft van 1 van zijn klanten een hele doos Warsteiner bier gehad, en ik kon het niet laten om er 1e te pakken. Ik moet zeggen dat smaakt wel lekker. Overigens vind ik Grolsch ook niet verkeerd. :$

Warsteiner is best wel lekker bier ja. het enige gore bier dat ik heb gehad dat is Amstel

Link to comment
Delen op andere websites

Me pa heeft van 1 van zijn klanten een hele doos Warsteiner bier gehad, en ik kon het niet laten om er 1e te pakken. Ik moet zeggen dat smaakt wel lekker. Overigens vind ik Grolsch ook niet verkeerd. :$

En jij bent hoe oud?

Ehm, oud genoeg :$

Link to comment
Delen op andere websites

My Information

Age:

15 years old

Birthday:

1 August 1995

On-Topic;

Drink alleen bier als ik uit ga ofzo, en als ik drink is het niet zo heel veel, maar een glas of 6. Jupiler vind ik trouwens het lekkerst.

Ik drink ook niet veel :engel: , wel wat meer dan 6 moet ik zeggen.. Maar we drinken meestal ook in, dus dat kost al minder geld :) .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Tafelbier (1% vol.) en N.A. bier moet door iedereen te verkrijgen zijn.

Voor de rest vind ik de regel van 16 jaar best wel ok, alhoewel die niet gerespecteerd wordt... In Amerika mogen ze pas bier vanaf 18 en sterke dranken vanaf 21 jaar!

BTW: foto van hierboven moet afgeschuimd worden! Fail!

echt? ik zou toch zweren dat bier daar vanaf 21 was!

Link to comment
Delen op andere websites

Tafelbier (1% vol.) en N.A. bier moet door iedereen te verkrijgen zijn.

Voor de rest vind ik de regel van 16 jaar best wel ok, alhoewel die niet gerespecteerd wordt... In Amerika mogen ze pas bier vanaf 18 en sterke dranken vanaf 21 jaar!

BTW: foto van hierboven moet afgeschuimd worden! Fail!

echt? ik zou toch zweren dat bier daar vanaf 21 was!

Ten eerste quote je iemand uit augustus, ten tweede is deze persoon gebanned en ten derde word er in de VS pas alcohol geschonken vanaf een leeftijd van 21 jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...