Jump to content

[SA|OV] CLEO4 installeren


Flashingdemon666

Recommended Posts

Sinds er een bepaald lid hier niet kan hebben dat hij niet intelligent genoeg is om een auto-installer te kunnen gebruiken, besloot dat lid maar leugens te posten over dat CLEO4 niet werkt en CLEO3 veel beter is. Om het voor de andere leden te verpesten.

Om die leugens de wereld uit te helpen presenteer ik U....

CLEO4 installeren

CLEO4 is een geweldige opvolger van de oude GTA San Andreas mod CLEO3. Met de CLEO3 plugin konden mensen aparte scripts uitvoeren zonder een nieuw spel te starten. Er zijn vele fantastische mods voor GTA SA uitgebracht die CLEO nodig hebben. Zoals een gravity gun, portals, en zelfs een voledige BC7 trainer met vele mogelijkheden! Helaas was CLEO3 nogal instabiel en crashte regelmatig. Bij CLEO4 zijn die problemen opgelost. CLEO4 kan gelukkig wel alle oudere CLEO mods draaien zonder te crashen.

#1. GTA San Andreas klaar maken om te modden.

CLEO4 moet op een cleane SA geinstalleerd worden. Omdat oudere versies van CLEO er voor zorgen dat je spel crasht.

CLEO4 werkt niet op iedere versie. De versies waarop CLEO4 getest is, en optimaal werk zijn:

gta_sa.exe [PAL|1.0] *onbekend*

gta_sa.exe [PAL|1.1] 14,405632mb

gta_sa.exe [NTSC|1.0] 14,405632mb

gta_sa.exe [C1|1.1] 15,806464mb

gta_sa_compact.exe 5,189632mb <--- Aanbevolen! Speciaal voor modden ontwikkeld!

CLEO4 werkt niet optimaal met de volgende versies. Het is aan te raden om een andere te zoeken.

gta_sa.exe [PAL|2.0]

gta_sa.exe [NTSC|1.1]

gta_sa.exe [NTSC|2.0]

patched gta_sa.exe

Alle versies en regio's van Valve's STEAM

Alle Mac OSX versies en regio's

Cracks kunnen werken, maar waarschijnlijk niet. EN als ze werken is CLEO4 niet op de crack gebouwd en dus instabiel.

#2. CLEO4 library installeren.

De CLEO4 library is het hart van CLEO4. Heel simpel gezegd, de library laad de scripts in het spel. Download eerst de CLEO4.1.1.26 library van de Sannybuilder site. Open nu de installer en volg alle stappen. Als je dat gedaan hebt is de library als het goed is succesvol geïnstalleerd. Dat was makkelijk! :)

Nu moet je alleen nog maar een BASS.dll met een versie hoger dan 2.4.6 in de root van GTA San Andreas plaatsen. Deze kan je hier downloaden.

#3. CLEO mods installeren. :)

We gaan nu de mods installeren. Eerst moet je een mod downloaden. (duh) Hier een paar persoonlijke favorieten:

Gravity Gun

BC7 mod

GTA IV effects

Portal gun

Claymore mines

First person view

Ga nu naar de root van GTA San Andreas, en maak daar een map aan genaamd: CLEO Plaats daar alle .cs .cleo .gxt en .fxt bestanden in. Als het goed is kan je die nu met het bijbehorende command openen. Zo open je de BC7 mod met F5, en starten de IV effects automatisch.

Dat was het. Ik hoop nu dat mensen deze tutorial gaan proberen voordat naar de leugens van het tutorial rippende forumlid luisteren. :) Want het is gratis en iedereen kan de nieuwste en beste versie gebruiken!

Overige tutorials.

Vond je deze tutorial goed? Probeer dan 1 van mij andere tutorials. Zoals:

- [VC|TXT] Text modden in Vice City

- [VCS|OV] Vice City Stories modden <--- Erg verouderd! Klopt niet meer!

Bron: http://cleo.sannybuilder.com/

:cya:

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flashingdemon666

    10

  • boydjuh

    9

  • Beagle

    5

  • robje.msn

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, zo simpel als het CLEO4 installeren kan zijn, toch goede tutorial :tu:. Het stukje over welke versie wel/niet werkt is ook handig.

Bedankt! :) Kwam het toevallig tegen toen ik de link naar de cleo library. Staat op de sannybuilder site. Erg handig.

En bepaalde bb codes werken blijkbaar niet erg lekker in mijn tut. Word nog aangepast.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb alles gedaan so als je zegt

maar als ik hem moet installeren dan krijg ik van cleo4 berichte met/ Afbreke / Opnieuw / Negeren.

en dan doe ik negeren. maar dan als die klaar is heeft die niks gedaan aan mijn GTA san andreas map.

er staat niet cleo map enzo.

wat moet ik nou doen dan??

Link to comment
Delen op andere websites

Het is de eerste link. :7 Hoe kun je die nou niet vinden?

denk dat ik niet goed heb gekeken dan

geen geduld ofzo:P

ik heb alles gedaan en heb cleo4 geinstalleerd maar nou start gta niet meer :N

>>> Door Beagle: Gebruik de edit-knop om je bericht te bewerken..<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heb je V2 van SA en moet je downgraden met de downgrader die je kan vinden op Google.

Een patched gta_sa.exe werkt niet meer bij CLEO4. Zie het lijstje met niet werkende versies. Rond de 9mb als het goed is. Een V1 main.scm en script.img samen met een compact gta_sa.exe is de beste manier om gta te downgraden voor CLEO4.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...