Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD komt naar de iPad!


Nu Apple diverse nieuwe iPods en nieuwe iPad software heeft aangekondigd kan Rockstar Games natuurlijk niet achter blijven. Daarom is Rockstar Games vandaag met het nieuws naar buiten gekomen dat Grand Theft Auto: Chinatown Wars op 9 september 2010 naar de Apple iPad komt. Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD voor de iPad heeft geüpdatet hoge resolutie graphics. Tevens heeft het spel de 50 missies die ook al in de voorgaande versies van Grand Theft Auto Chinatown Wars zaten. Ook zit Independence FM weer inbegrepen zodat je jouw eigen muziek in het spel kan luisteren terwijl je door Liberty City rijdt.

Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD voor iPad zal op 9 september beschikbaar zijn voor € 7.99 in de Apple App Store.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

WTF? :7 Meer dan 25 posts achterelkaar. :schater: Dat is offtopic posten, spammen én postboosten justuluijckx... Jij hebt zo een warn. :7 Ik meen het. Zie het als advies. 0_0 Ik zou ermee stoppen als ik jou was... Anders ben je zo geband...

Om toch zelf een beetje ontopic te blijven: Ik had al gepost, maar ik bedenk nu toch dat zoals een aantal al hadden gepost, dat het gewoon is om aandacht te krijgen. Rockstar Games wil geld in het laatje krijgen én blijven krijgen... Da's toch een beetje jammer.

Ook jammer dat ze dat niet naar de iPhone 4 releasen, terwijl die gebruik maakt van een 'retina' display. Zelf ken ik dat wel goed en weet ik dat dat zeer goede kwaliteit is. :)

flippie13: Ik weet het... :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat is nou het probleem van jullie allemaal? Zo werkt het in de business, wanneer iets niet goed verkoopt gaan ze alternatieven zoeken, zo hebben ze het geport naar de PSP en de Apple iPod/iPad, porten kost ook geld maar niet zo veel, op deze manier proberen ze toch de kosten va Chinatown wars te dekken, want zo goed heeft ie niet verkocht als je het mij vraagt...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

[...]

Om toch zelf een beetje ontopic te blijven: Ik had al gepost, maar ik bedenk nu toch dat zoals een aantal al hadden gepost, dat het gewoon is om aandacht te krijgen. Rockstar Games wil geld in het laatje krijgen én blijven krijgen... Da's toch een beetje jammer.

Ook jammer dat ze dat niet naar de iPhone 4 releasen, terwijl die gebruik maakt van een 'retina' display. Zelf ken ik dat wel goed en weet ik dat dat zeer goede kwaliteit is. :)

[...]

Natuurlijk komt ie gewoon uit naar de iPhone 4, je zult alleen minder goed het verschil zien tussen de HD versie en de reguliere versie van Chinatown Wars vanwege de kleinere display. Alle apps van de iPhone werken op de iPad omgekeerd.

En wat is er mis met geld verdienen? Is dat niet een belangrijk doel in je leven? Dacht je dit ook toen ze GTA Chinatown Wars uit gingen brengen op de PSP en toen hij voor de eerste keer naar de iPhone kwam?

Bewerkt: door Galiorix

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA CTW 3D, dat klinkt goed :Y

Ik hoop in ieder geval op nieuwe auto's en wapens (maar dat zal wel niet)

En ik hoop op betere graphics als je de naam HD al hoort. ;)

3D heb ik nergens gelezen hoor, waar jij?

Maar GTA CTW lijkt me ook wel leuk in 3D, en dat is volgens mij ook goed mogelijk op de 3DS!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vandaag zou hij er moten zijn. Ik edit dit bericht als

ik filmpjes screenshots etc. heb!

EDIT:

Ik heb een gameplay screen:

gta.jpg

gtaHD.jpg

da89_screenshot0_1269824881_c2c0ead409f46639d3855c4cdb6f9caf.jpg

CTWBIG.JPG

Filmpjes:

http://www.youtube.com/watch?v=IFOPpxrgqR8

http://www.youtube.com/watch?v=VN6udbd6ZWs

Meer heb ik niet gevonden ;)

supergtagamer

Bewerkt: door supergtagamer

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...