Jump to content

Het Nederlands elftal


Cabyon

Recommended Posts

  • 2 maanden later...

Op dit moment is Nederland - Turkije aan de gang, tussenstand 0 - 0. De wedstrijd valt me tot nu toe zwaar tegen. Beide ploegen spelen erg onrustig en slordig, wat het spel niet ten goede komt.

De Turkse supporters zijn overigens ook erg vervelend...zo wordt 'r bijvoorbeeld vuurwerk op 't veld gegooid. En toen Sneijder een vrije bal nam werd er geprobeerd in z'n ogen te schijnen met zo'n laserding...net ook bij de scheidsrechter.

Al met al teleurstellend tot nu toe :{

Edit >> Tuurlijk, dan valt opeens de 1 - 0...en uiteraard Klaas-Jan Huntelaar die 'm maakt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Huntelaar is gewoon een fenomeen hoeveel die gast scoort gewoon.

Tuurlijk is het niet tegen bijv. spanje ofzo, maar denk maar niet dat rooney ofzo alleen maar scoort tegen chelsea en barcalona ofzo.

Huntelaar topscoorder aller tijden voor oranje ! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Het was zo saai, dat ik blij was dat ik het eerste half uur heb gemist. Ongelooflijk slecht. Maar ja, weer wel gewonnen. Het was natuurlijk fantastisch hoe Maduro die bal ontfutselde, maar ook hoe Huntelaar het weer afmaakte. Leek makkelijk, maar volgens mij was het nog best pittig om die in het doel te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nederlands elftal

Gespeelde wedstrijden in 2010: 17

Gewonnen: 15

Gelijk: 1

Verloren: 1

Mooie prestatie, hoor. Welk land doet dat na? :puh:

Ja, leuke prestatie inderdaad en geen enkel land heeft zulke cijfers dit jaar, maar de belangrijkste wedstrijd van het jaar ging wel verloren. Tuurlijk, knap gedaan, maar wereldkampioen zijn we er niet mee geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit moment is Nederland - Turkije aan de gang, tussenstand 0 - 0. De wedstrijd valt me tot nu toe zwaar tegen. Beide ploegen spelen erg onrustig en slordig, wat het spel niet ten goede komt.

De Turkse supporters zijn overigens ook erg vervelend...zo wordt 'r bijvoorbeeld vuurwerk op 't veld gegooid. En toen Sneijder een vrije bal nam werd er geprobeerd in z'n ogen te schijnen met zo'n laserding...net ook bij de scheidsrechter.

Al met al teleurstellend tot nu toe :{

Edit >> Tuurlijk, dan valt opeens de 1 - 0...en uiteraard Klaas-Jan Huntelaar die 'm maakt :D

De Turken lieten weer eens weten dat ze er waren hoor... Achja maar ik heb me toch wel kapotgelachen toen ik de kop zag van de coach van de Turken nadat Hunterlaar hem erin knalt :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit moment is Nederland - Turkije aan de gang, tussenstand 0 - 0. De wedstrijd valt me tot nu toe zwaar tegen. Beide ploegen spelen erg onrustig en slordig, wat het spel niet ten goede komt.

De Turkse supporters zijn overigens ook erg vervelend...zo wordt 'r bijvoorbeeld vuurwerk op 't veld gegooid. En toen Sneijder een vrije bal nam werd er geprobeerd in z'n ogen te schijnen met zo'n laserding...net ook bij de scheidsrechter.

Al met al teleurstellend tot nu toe :{

Edit >> Tuurlijk, dan valt opeens de 1 - 0...en uiteraard Klaas-Jan Huntelaar die 'm maakt :D

De Turken lieten weer eens weten dat ze er waren hoor... Achja maar ik heb me toch wel kapotgelachen toen ik de kop zag van de coach van de Turken nadat Hunterlaar hem erin knalt :7.

haha ja ik ook kreeg een dikke smile op mijn gezicht :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Nederlands elftal

Gespeelde wedstrijden in 2010: 17

Gewonnen: 15

Gelijk: 1

Verloren: 1

Mooie prestatie, hoor. Welk land doet dat na? :puh:

Ja, leuke prestatie inderdaad en geen enkel land heeft zulke cijfers dit jaar, maar de belangrijkste wedstrijd van het jaar ging wel verloren. Tuurlijk, knap gedaan, maar wereldkampioen zijn we er niet mee geworden.

Het gerucht gaat dat we nog wereldkampioen kunnen worden, gezien het mogelijke dopinggebruik van Spanje.

Het was ook nog in IV op TV.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...