Jump to content

RDR op wikigta?


zwierd

Recommended Posts

hallo allemaal :D

ik heb een vraagje. kunnen jullie red dead redemption ook op de site zetten? want ik mag het spel bijna spelen en ik vind het wel heel leuk als ik weet wat je allemaal kan doen enzo.. dus willen jullie ook rdr tab maken? zou ik heel erg fijn vinden

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals redfire18 al zei heet de website WikiGTA. Dan zouden ze alle games van Rockstar, zoals Bully (Of die andere naam...) en Midnight Club ook in de wiki moeten doen. Dat hebben ze niet gedaan, want dit is natuurlijk een GTA website en geen Red Dead Redemption website.

Ik verwijs je naar deze website. (Wel in het Engels) Daar kan je alles opzoeken omtrent Red Dead Redemption, zoals locaties en activities. :)

Link to comment
Delen op andere websites

hallo allemaal :D

ik heb een vraagje. kunnen jullie red dead redemption ook op de site zetten? want ik mag het spel bijna spelen en ik vind het wel heel leuk als ik weet wat je allemaal kan doen enzo.. dus willen jullie ook rdr tab maken? zou ik heel erg fijn vinden

Is dit niet al heel vaak aangekaart? Bovendien had je zelf ook wel kunnen bedenken dat dat er niet zou komen, met alle respect. Aangezien RDR niet eens een volwaardig subforum heeft, en wat zou je aanmoeten met RDP als je ook een wiki maakt van RDR?

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas zijn er nu geen mensen die tijd/kennis hebben van Red Dead Redemption die meewerken aan WikiGTA. Ook liggen er nu vooral prioriteiten bij andere pagina's/secties. Waarschijnlijk komt er in de toekomst nog wel meer informatie over dit fantastische spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Vet maar weird! En RDP, daar bedoeld hij mee RDR ;)

Nee, ik bedoel RDP. Wat weten sommigen mensen toch écht bar weinig van game-historie. Red Dead Redemption is het tweede deel in de Red Dead-franchise, het eerste deel is ''Read Dead Pistol'' genaamd, wat door fans etc. wordt afgekort tot ''RDP''. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Vet maar weird! En RDP, daar bedoeld hij mee RDR ;)

Nee, ik bedoel RDP. Wat weten sommigen mensen toch écht bar weinig van game-historie. Red Dead Redemption is het tweede deel in de Red Dead-franchise, het eerste deel is ''Read Dead Pistol'' genaamd, wat door fans etc. wordt afgekort tot ''RDP''. :7

Fail :7

En trouwens, niemand speelt RDRevolver nog, en er is ook geen intresse meer in. In tegenstelling tot RDRedemption.

Link to comment
Delen op andere websites

Vet maar weird! En RDP, daar bedoeld hij mee RDR ;)

Nee, ik bedoel RDP. Wat weten sommigen mensen toch écht bar weinig van game-historie. Red Dead Redemption is het tweede deel in de Red Dead-franchise, het eerste deel is ''Read Dead Pistol'' genaamd, wat door fans etc. wordt afgekort tot ''RDP''. :7

Fail :7

En trouwens, niemand speelt RDRevolver nog, en er is ook geen intresse meer in. In tegenstelling tot RDRedemption.

Oeps, natuurlijk wist ik dat wel :puh: . Ik wou jullie even testen hoor :*D . Goedzo Dakendak! Je bent geslaagd voor de test :tu: . Je mag jezelf een échte Games-Historicus noemen.

Er is zelfs een achievement voor je! Zet hem maar in je sig ofzo :D , hij is uniek en dus alleen voor jou!

51dakendak.jpg

Klik

Men is er blijkbaar toch al eens aan begonnen :puh: .

Waarom is die achtergrond zo :? ? Wat heeft dat voor toevoegende waarde?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...