Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD vanaf nu verkrijgbaar voor de iPad!


Vanaf vandaag is Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD verkrijgbaar voor de iPad in de Apple App Store. Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD voor de iPad heeft geüpdatet hoge resolutie graphics. Ook zijn enkele knoppen in het spel anders gezet dan de iPhone versie. Independence FM is weer inbegrepen in het spel zodat je jouw eigen muziek in het spel kan luisteren terwijl je door Liberty City rijdt. Mocht je hulp nodig hebben met het spel op WikiGTA hebben we alle missies al beschreven. Tevens staan er ook al cheats online, mocht je lekker willen vals spelen.

gallery_1_5_95345.jpg

Grand Theft Auto: Chinatown Wars HD voor iPad is vanaf nu verkrijgbaar voor € 7.99 in de Apple App Store.

UPDATE: Inmiddels staan er ook screenshots online van de iPad versie in onze galerij

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Leuk, ik heb het spel zelf op de PSP, en ik vind de besturing (vooral dan de minigames) al erg vervelend. Dus het feit dat je dan op de iPad ook nog moet spelen met een "controller" die op het scherm getekend staat, lijkt me dan nóg vervelender :puh:.

Al zou ik wel eens het verschil tussen de graphics willen zien, dan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk, ik heb het spel zelf op de PSP, en ik vind de besturing (vooral dan de minigames) al erg vervelend. Dus het feit dat je dan op de iPad ook nog moet spelen met een "controller" die op het scherm getekend staat, lijkt me dan nóg vervelender :puh:.

Al zou ik wel eens het verschil tussen de graphics willen zien, dan.

De DS is niet verkeerd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De besturing op de iPod/iPhone versie vond ik goed werken, het was een stuk beter dan ik had verwacht. Hierbij lijkt de besturing hetzelfde, alleen dan wat groter.

Als ik een Ipod Touch heb, ga ik eerst de LITE versie installeren :0

Ik ga geen spel kopen die ik later zwaar kl*t* vind :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...