Jump to content

Hoe snel had jij SA uitgespeeld?


DenTheMen

Hoelang deed jij erover om SA op 100% te krijgen?  

72 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe lang deed jij er over om SA op 100% te krijgen?

    • 1 dag
      11
    • 2 dagen
      8
    • 3 dagen of meer
      12
    • 1 week
      9
    • 2 weken
      12
    • 3 weken
      17
    • 1 maand
      24
    • 2 maanden en langer
      50
    • 1 jaar
      4
    • langer dan een jaar....
      10


Recommended Posts

  • 1 year later...
  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ewoud

    6

  • hanff

    4

  • DenTheMen

    3

  • Dri3s

    3

Ikke heb er meer dan 1 jaar over gedaan nu denken jullie vast :?

Maar ik kreeg SA met Sinterklaas :clown: in 2004.

Ik was toen 8 jaar ;) ik vond het spel helemaal geweldig enz enz ik kwam hier vaak kijken maarja.

Ik kreeg SA met een PS2 dus wist ik niks van een PS2 en niks van een GTA dus wist ik ook niet waar je naartoe moest voor de missies enz. Toen kwam er een vriendje spelen en die legde het me uit maar toen kwam ik tot ondekking dat ik geen memocard had :cry: .

Ik een memocard halen ( me vader was zo aardig het te betalen ) nou gesaved. Ik begon er steeds meer van te weten dus begon ik met de 100% uitspelen en dan lukte natuulijk niet goed want ik was 8. Maar toebn was het toch gelukt en die vriend die het me had uitgelecht ik weet nu nog veel meer van de GTA serie als hij 0_0 . ( hij vind het nu een kut spel en speeld het nooit meer ) Maar een tijdje geleden heb ik SA ook op de PC maar daar had ik al snel 100% :dans:

Dit was mijn verhaal :schater:

MVG gtaman122 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste keer dat ik het uitspeelde duurde het vrij lang, waarschijnlijk een maand ofzo... Daarna heb ik het nog 5 keer uitgespeeld(steeds iets sneller), en de laatste keer heb ik het in 3 dagen uitgespeeld. Zonder cheats, en ALLES, maar dan ook ALLES gedaan.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 years later...

Mijmert weg over eerste ervaringen...

 

Heb er best lang over gedaan de eerste keer. Vond missies niet gelijk het belangrijkste. Mooi was ook dat ik in de zomer van 2005 naar LA-SF-LV ging. Het leek echt op t spel! Heb denk ik wel jaar over gedaan om het uit te spelen. Iedere keer weer maanden weggelegd en dan weer begonnen. Kwam januari 2016 op dit forum met een SA vraag, dus toen had ik het nóg niet uitgespeeld. Wel vrij snel daarna denk ik. Ok ik houd het op zon 8 maanden :clown: 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er de eerste keer aardig lang over gedaan. Ik vond de storyline ook niet bepaalt het belangrijkste en heb dus in de eerste periode voornamelijk de wereld verkent en uiteraard de cheats uit getest. Uiteindelijk te vaak. Want bij de missie waarbij je Madd Dog moet redden kwam ik erachter dat je maar een x aantal keer gecheat mocht hebben, anders zou de missies automatisch falen. Ik zat uiteraard ver boven dat aantal en kon dus helemaal overnieuw beginnen. 

 

De tweede keer zonder cheats gespeeld en ik denk dat ik er ongeveer 1 maandje over gedaan heb. 

 

18 uur geleden, Dutchy3010 zei:

Kwam januari 2016 op dit forum met een SA vraag

Joh, dan ben je best snel admin. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik begon met SA had ik maar weinig tijd om te gamen, dus uiteindelijk heeft het wel een paar maanden geduurd voordat ik 'm uitgespeeld had. Ik weet nog wel dat ik niet als een malle achter elkaar de missies ging doen, ik probeerde ook na het vrijspelen van nieuwe gebieden om alle collectables en andere bijzaken te behalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Speedrunners doen er tegenwoordig zo'n vijf en half uur over. Eigenlijk geen idee hoe lang ik er doorgaans zelf over doe. Een week of twee maximum denk ik, als ik 1 à 2 uur per dag ervoor uittrek. Puur storyline dan. Ik zou de proef eens op de som moeten nemen, al komt deze periode nu heel slecht uit.

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste keer heb ik er wel ongeveer 8 maanden over gedaan denk ik, vooral omdat ik echt niet voorbij de vliegschool kon geraken (de circle airstrip om precies te zijn)... Uiteindelijk na 6 maanden (dat denk ik altijd, kan zijn dat het minder was) lukte het eindelijk en kon ik verder missies spelen ^_^

 

Dat was nog niet eens de 'volledige' story aangezien ik Zero's zijmissies ook niet kon passen, en ik had geen idee dat Breaking the bank at Caligula's bestond aangezien je daarvoor eerst een vriendin moest daten en mijn Engels was toen zeer summier dus die memo had ik gemist :7

 

Een paar jaar later heb ik dan ook 100% uitgespeeld, ook nog recentelijk (nouja, 4 jaar geleden, wat gaat die tijd toch zo snel) op twitch.tv een 100% playthrough gedaan in 29 uur (over iets minder dan 3 dagen) in de zomervakantie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...