Jump to content
Joriz

Eerste screenshots van Red Dead Redemption: Undead Nightmare online!


Zojuist hebben we de eerste screenshots van Rockstar Games ontvangen van de volgende DLC voor Red Dead Redemption. De DLC met de titel Red Dead Redemption: Undead Nightmare bestaat uit een singleplayerverhaal waarbij John Marston de remedie dient te vinden tegen een zombie plaag. De uitbreiding zal ergens deze herfst uitkomen, maar vanwege het halloweenthema van deze DLC dus waarschijnlijk al voor 31 oktober uit. De uitbreiding kost 800 Microsoft points voor Xbox 360 en €9,95 voor PlayStation 3.

med_gallery_1_123_214220.jpg

Alle vier de screenshots van Red Dead Redemption: Undead Nightmare staan nu in de galerij. Mocht je nog hulp nodig hebben met Red Dead Redemption of op zoek zijn naar andere fans dan ben je natuurlijk welkom in ons Red Dead Redemption-forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik snap toch niet hoe Rockstar erop is gekomen om zo'n DLC uit te brengen. :?

Ik begrijp het ook niet, dit is zó niet-R*. Dit is meer iets voor een beginnende gamesuitgever, of iets voor uit de jaren '90 ofzo :puh: . Dit wordt 'em niet denk ik..

Waarom is dit niet R*? Als je het niet leuk vind, koop het dan niet?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...