Jump to content

EK Kwalificatie Voetbal


Dutchy3010

Recommended Posts

Alles wat ik kan zeggen is; Huntelaar is een échte spits! Als Ruudje nog in goede conditie is met het EK zou ik hem ook meenemen! Hij is altijd goed voor een doelpuntje op een noodlijdend moment! V. Persie als spits mogen ze thuis laten van mij :) .

Tsja, Stekelenburg als middenvelder mogen ze van mij ook wel thuislaten.. De plek waar Van Persie moet spelen is linksvoor. Als maar voorzetten geven :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    10

  • commando

    7

  • Guardian1980

    7

  • GekkieJ01

    6

Alles wat ik kan zeggen is; Huntelaar is een échte spits! Als Ruudje nog in goede conditie is met het EK zou ik hem ook meenemen! Hij is altijd goed voor een doelpuntje op een noodlijdend moment! V. Persie als spits mogen ze thuis laten van mij :) .

Tsja, Stekelenburg als middenvelder mogen ze van mij ook wel thuislaten.. De plek waar Van Persie moet spelen is linksvoor. Als maar voorzetten geven :)

Daar speelt Afellay naar mijn mening ook wel goed. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond Afellay helemaal niet zo geweldig spelen, in ieder geval tot zijn doelpunt. Daarvoor verprutste hij elke actie, werkte het gewoon niet. Precies wat hij altijd deed voor deze wedstrijd. Dat hij later in de wedstrijd beter speelde, doet imo niets aan af dat hij in het Nederlands elftal nog helemaal niet zo erg geschitterd heeft. Misschien af en toe een flitsende invalbeurt, maar daar blijft het ook bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mening is dat Affalay nog niet echt bij het Nederlands Elftal hoort. Het lijkt net een jochie van 18 die net erbij komt kijken met z'n babyface. Ik vind Affalay bij Jong Oranje hoort te spelen. Hij lijkt me nog niet sterk genoeg om tegen die internationals te spelen. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Oostenrijk - België 0-2 (heenmatch)

Hongarije - Nederland 0-3 (Heenmatch)

>>> Door NandroDavids: Hiervoor hebben we al een heel mooi topic voor; samengevoegd :)<<<

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mening is dat Affalay nog niet echt bij het Nederlands Elftal hoort. Het lijkt net een jochie van 18 die net erbij komt kijken met z'n babyface. Ik vind Affalay bij Jong Oranje hoort te spelen. Hij lijkt me nog niet sterk genoeg om tegen die internationals te spelen. smile3.gif

Bedoel je nou Affelay of Affalay, want die laatste ken ik niet. Ik vind dat Affelay zeker wel het vertrouwen verdient, alhoewel hij natuurlijk geen buitenspeler is. Ik vind sowieso dat er meer dreiging van hem af komt dan van Kuyt.

Ik vind het knap hoe het Nederlands elftal goed blijft presteren. Spanje heeft het een stuk moeilijker, die winnen met 2 - 1. Het lijkt logisch, winnen van een land als Hongarije, maar ik vind het knap dat er bijna elke wedstrijd goed gespeeld wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren was een fantastische wedstrijd. Het spel van Nederland was erg mooi en op een gegeven moment speelde ze volgens mij gewoon een spelletje met ze. Hongarije vond ik erg onsportief spelen. Ze haalde affelay 4x op rij neer en dat is toch wel iets wat of heel toevallig is of gewoon express. Toen kwam Elia erin en toen kreeg hij ook een knietje in zijn ballen / maag. Maar goed, het entertainment op het laatst met die Hongaarse supporters was toch wel even heel mooi. "Misschien wel de gevaarlijkste Hongaarse aanval tot nu toe" zeiden ze in de nabeschouwing. Als het ze niet lukt om ons te vermaken met hun spel dan zorgen de supporters wel voor vermaak. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je nou Affelay of Affalay, want die laatste ken ik niet. Ik vind dat Affelay zeker wel het vertrouwen verdient, alhoewel hij natuurlijk geen buitenspeler is. Ik vind sowieso dat er meer dreiging van hem af komt dan van Kuyt.

Ik vind het knap hoe het Nederlands elftal goed blijft presteren. Spanje heeft het een stuk moeilijker, die winnen met 2 - 1. Het lijkt logisch, winnen van een land als Hongarije, maar ik vind het knap dat er bijna elke wedstrijd goed gespeeld wordt.

Nou ik ken geen Affalay en ook geen Affelay.. Het is gewoon Afellay hoor.. Gister speelde Nederland een goede wedstrijd en ik ga er ook vanuit dat de thuiswedstrijd ook geen problemen moet opleveren..

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren was een fantastische wedstrijd. Het spel van Nederland was erg mooi en op een gegeven moment speelde ze volgens mij gewoon een spelletje met ze. Hongarije vond ik erg onsportief spelen. Ze haalde affelay 4x op rij neer en dat is toch wel iets wat of heel toevallig is of gewoon express. Toen kwam Elia erin en toen kreeg hij ook een knietje in zijn ballen / maag. Maar goed, het entertainment op het laatst met die Hongaarse supporters was toch wel even heel mooi. "Misschien wel de gevaarlijkste Hongaarse aanval tot nu toe" zeiden ze in de nabeschouwing. Als het ze niet lukt om ons te vermaken met hun spel dan zorgen de supporters wel voor vermaak. :7

ja vond het ook knappe match, mijn prono voor nederland kwam bijna uit, die van belgië was goed hehe :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben echt blij dat het beter met België gaat! :D

Vorige match uit met 0-2 gewonnen.

En momenteel staan ze met 3-1 voor thuis tegen Azerbeidzjan.

Wie weet zullen we er in 2012 nog is bij zijn op het EK! :)

Link to comment
Delen op andere websites

5-3 gewonnen Nederland-Hongarije. Mooie wedstrijd, maar zwakke verdediging. Later dacht ik echt, jongens wat is dit allemaal? Maar het is weer goed gekomen. icon_mrgreen.gif Spannende wedstrijd, daar houd ik van. thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Was zeker een spannende wedstrijd maar ze hebben het inderdaad geflikt. In de verdediging ging het inderdaad een aantal keer goed mis maargoed. 5-3 is een mooie score. Ruud van Nistelrooij heeft ook weer eens laten zien wat die allemaal kan en hij moet zich toch wel even bewijzen naar van Marwijk toe. Toen kwam Kuyt en hij maakte een fantastisch schot wat in het begin op een voorzet leek.

Al met al een mooie en spannende wedstrijd. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus, wat was Affelay goed zeg! Bij de 4-3 rende-ie het halve veld over, om vervolgens met zo'n voorzet aan te komen! _O_ Maar voor de rest vond ik Nederland bizar slecht verdedigen, vooral Pieters/Emanuelson is een zwakke plek. Hadden we ons nog bijna in de maling laten nemen.. lol! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus, wat was Affelay goed zeg! Bij de 4-3 rende-ie het halve veld over, om vervolgens met zo'n voorzet aan te komen! _O_ Maar voor de rest vond ik Nederland bizar slecht verdedigen, vooral Pieters/Emanuelson is een zwakke plek. Hadden we ons nog bijna in de maling laten nemen.. lol! :bonk:

knappa match van Nederland 5-3!. Mooi hoe je terugkomt van 2-3, maar verdediging van Nederland was echt te slecht. Ze moesten gewoon winnen.Over België, goede match: had wel meer dan 4-1 mogen zijn, veel kansen gehad alleen jammer van de tegengoal

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus, wat was Affelay goed zeg! Bij de 4-3 rende-ie het halve veld over, om vervolgens met zo'n voorzet aan te komen! _O_ Maar voor de rest vond ik Nederland bizar slecht verdedigen, vooral Pieters/Emanuelson is een zwakke plek. Hadden we ons nog bijna in de maling laten nemen.. lol! :bonk:

knappa match van Nederland 5-3!. Mooi hoe je terugkomt van 2-3, maar verdediging van Nederland was echt te slecht. Ze moesten gewoon winnen.Over België, goede match: had wel meer dan 4-1 mogen zijn, veel kansen gehad alleen jammer van de tegengoal

wel mooi om te kijken zo'n goal festijn :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...