Jump to content

EK Kwalificatie Voetbal


Dutchy3010

Recommended Posts

Heb je wat aan, eerste staan op die ranglijst, zonder de WK-titel...

Ik kijk alle wedstrijden, zelfs die 0-0 tegen Uruguay. Ik kijk één keer niet omdat ik wat anders moest doen, en net TOEN werd het 11-0. :duh:

Zo maar even samenvatting opzoeken! :D

Nederland wereldkampioen?

Ik zoek een scheidsrechter die een overduidelijke corner fluit wanneer deze zich voordoet. Wanneer u deze gevonden hebt, stuurt u deze door naar FIFA. Bedankt! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    10

  • commando

    7

  • Guardian1980

    7

  • GekkieJ01

    6

Dat zeiden wel meer landen hoor. Ik ben overigens Belg, dus je ziet het :puh:

Kan je aub stoppen met alles wat ik zeg letterlijk op te nemen? :puh:

Eigenlijk is het gewoon een feit dat ze dik kans maken. Ze hebben een awesome ploegje..

Hun ploeg gaat over 4 jaar niet meer dezelfde zijn hoor..:puh:

Ik bedoelde dus gewoon dat Webb de WK finale van 2010 verkloot heeft.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Wordt ik verbannen als ik zeg dat ik toch wel fan ben van de ploeg van Duitsland? bloos.gif Natuurlijk ben ik voor Nederland en wil ik ook graag dat we winnen straks, maar eerlijk is eerlijk: de Duitsers spelen altijd als land, zijn eeuwig en altijd fanatiek en zetten alles opzij om maar te winnen. Daar kunnen die verwende jongetjes die wij opstellen (een enkeling uitgezonderd) toch wel wat van leren......

Maar goed, het was een oefenduel, hopelijk gaat ie voor het eggie beter 8)

Edit @-Matthijs- hieronder:

Ik vind het vrijwel altijd verwaande en verwende jongetjes. Alleen kan ik daar wat makkelijker overheen stappen als ze met 4-0 winnen van laten we zeggen Frankrijk. Dan overschaduwd het ene blije gevoel het andere :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Duitsland wat betreft kanshebbers voor de titel ook hoger zitten, maar vind ook dat er wel enigszins gerelativeerd moet worden. Pijnlijke en terechte nederlaag, maar een Nederland zonder creatieve spelers is nu eenmaal kwetsbaar. Ben ervan overtuigd dat een fit elftal collectief gezien een veel betere vuist kan maken, dus ik maak me dan ook geen zorgen voor volgend jaar. Wel vind ik het jammer dat, wanneer het elftal eens geen resultaat haalt, het ineens een stel 'verwaande/verwende' jongens is. Waarom is dat?

Edit @GTA-Sheep: Fair enough. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...