Jump to content

Last.fm


Silverbyte

Recommended Posts

  • 1 year later...
  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Silverbyte

    25

  • Foreigner97

    8

  • Cabyon

    6

  • 7ulian

    4

Last.fm-ers, wat is uw mening over het nieuwe uiterlijk van Last.fm?

Af en toe had ik al eens gespiekt bij de beta-skin, en het lijkt er op dat die skin nu daadwerkelijk is uitgerold. An sich vind ik de skin best mooi, maar ik mis het overzicht nu een beetje. De vorige skin was relatief kaal, licht en had niet al te veel poespas. Op een overzichtelijke en gestructureerde wijze kreeg ik makkelijk in één oogopslag een impressie van iemands Library. In de nieuwe skin is alle tekst een stuk groter, zie ik geen plaatjes meer bij m'n scrobbles en hangt er telkens een zwarte balk bovenin m'n scherm, die telkens mee-scrollt als ik in m'n profiel zit te neuzen. Ook lijkt de vertrouwde artiestenpagina, waar je zo'n fijn overzicht had van je meest afgespeelde artiesten (met grote afbeeldingen), te zijn vervangen door een simpele lijst.

Op het moment zijn ze achter de schermen nog wel druk bezig met het perfectioneren van de nieuwe skin, omdat enkele functionaliteiten nog niet gebruikt kunnen worden. De officiële blogpost meldt het volgende:

PC5W5C3.png

Ondanks het feit dat er dus nog een heleboel moet gebeuren alvorens die nieuwe skin écht compleet is, ben ik benieuwd naar jullie thoughts over het nieuwe uiterlijk!

Link to comment
Delen op andere websites

Het doet me deugd dat ze achter de schermen de tot nog toe ontbrekende functionaliteiten (zie het lijstje hierboven) mondjesmaat weer toevoegen en bijwerken. Shouten is bijvoorbeeld eindelijk weer mogelijk, dat was voor mij toch wel prioriteit nummer 1.

Hier vind je de blogpost, als het goed is wordt deze telkens geüpdatet wanneer er weer nieuwe services beschikbaar worden. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Net aangemaakt en is erg interessant thumbsup2.gif Leuk om te zien waar je zelf veel naar luistert en waar andere naar luisteren yep.gif Had ik het maar eerder ontdekt puh2.gif

Weet iemand hoeveel je van het leidje met spotify moet hebben geluisterd dat het scrobbelt?

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Welkom bij de club!

Als het goed is, moet je minstens de helft van een liedje luisteren om 'm mee te laten tellen op je Last.fm. Je ziet 'm meteen verschijnen als je 'm opzet, maar als je 'm vervolgens skipt voordat 'ie op de helft is, verdwijnt 'ie weer van je profiel.

Link to comment
Delen op andere websites

"Your compatibility with Forumrunner is Low.

You both listen to Animal Collective, Beach House and Radiohead."

Hoe denken jullie over de huidige staat van de site? Ik mis nog steeds een en ander.

  • Mogelijkheid om zelf de weer te geven afbeelding voor een artiest te kiezen
  • Terugkeer van uitgebreide profielen met BB-codes en andere gein
  • Gesplitste pagina's voor meerdere artiesten met dezelfde naam

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Your compatibility with Eli_R is Very Low.

You both listen to Brian Eno, Childish Gambino and Ramin Djawadi.

 

Valt tegen, inderdaad. :( Ben wel een groot liefhebber van Brian Eno (voornamelijk van z'n eerdere albums), dus da's iets.

 

10 uur geleden, Silverbyte zei:

 

Zijn er mensen met wie ik 'Super' heb in de zaal? Iemand?

Yes, maar dat zal geen verrassing wezen. :puh:
 

Mijn profiel, voor de liefhebber: klik

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wat vinden jullie trouwens van de meest recente feature, Last.week? Hoewel het misschien niet precies het soort update is waar we op dit moment op zaten te wachten, vind ik dit soort statistiekoverzichten best cool. 

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het zijn niet echt updates waarvan ik zeg: 'goh, dit hadden we dringend nodig', want ik denk dat er dingen zijn die meer aandacht verdienen, maar het zijn wel geinige statistiekjes. Alle 'percentile'-stats zitten boven de 90%, dus dat betekent én dat ik meer muziek luister dan vrijwel heel Last.fm, én dat ik geen leven heb. Maar hey, lekker scrobblen, toch. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...