Jump to content

Release GTA 2 Dutch


greenwood

Recommended Posts

Hoi iedereen,

ik wil laten weten dat er zeker nog een underground groepje mensen zijn die GTA 2 nog steeds spelen waaronder ik.

Nu heb onder andere ik besloten dat wij een paar dingen gaan releasen waaronder:

- Volledig Nederlandse versie van GTA2

- GTA 2 Texture modificaties

- GTA 2 extra auto's

- GTA 2 Rotterdam (met o.a. nieuwe map, nieuwe textures, nieuwe auto's, nieuwe missies.)

Voel jij je aangesproken en heb je ervaring met scripten, modelling, vertalen etc.

PM mij en ik zal contact met je opnemen.

Gegroet!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    16

  • R-fl3x

    9

  • Flitskikker

    8

  • Casss

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik wil laten weten dat er zeker nog een underground groepje mensen zijn die GTA 2 nog steeds spelen

Dat weten we :) .

waaronder ik.

en ik!

Je kunt mij altijd om hulp vragen als het gaat om vertalingen, van modden heb ik niet zoveel verstand. Misschien een ideetje om de ongebruikte SWAT Van van GTA1 te gebruiken in de mod? Overigens hoort dit volgens mij in het moddingfora ;) , je krijgt hier natuurlijk wel meer aandacht voor je (jullie?) project.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil me wel aanmelden als Betatester :7 .. Ik kán gewoon geen reet, alleen vertalen.. Dat wil ik dus wel doen. Misschien dat ik wat textures kan proberen in elkaar te flansen voor extra voertuigen? De voertuigen iets minder futuristisch lijkt mij wel een leuk idee! Misschien dat iemand wat files van GTA1 over kan zetten naar GTA2 zodat we motoren kunnen gebruiken? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is een mooie InstallShield met custom skin wat professioneler? :D

Ik heb alvast een logo in elkaar geknutseld:

2h65bbd.jpg

Ofkoors! Zal ik voor zorgen. Dit was maar zo'n 1 minuten werkje. :puh: Misschien is het handig als er een goed plan opgezet word?

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil me wel aanmelden als Betatester :7 .. Ik kán gewoon geen reet, alleen vertalen.. Dat wil ik dus wel doen. Misschien dat ik wat textures kan proberen in elkaar te flansen voor extra voertuigen? De voertuigen iets minder futuristisch lijkt mij wel een leuk idee! Misschien dat iemand wat files van GTA1 over kan zetten naar GTA2 zodat we motoren kunnen gebruiken? :)

Die motoren zul je helaas niet vinden. Alleen de Style Files zullen misschien vindbaar zijn in de data.

De motoren zitten zelf inbegrepen bij de broncode van het spel, de code die wij niet kunnen zien. Je moet het zien als een 'leraar en studenten'.

De leraar is de broncode, en leerlingen zijn de missiebestanden, textures etc.

Om een spel te maken moet je zelf beginnen bij de broncode, dus wat er gebeurt als het personage schiet enzovoort.

Van daaruit zijn ook de commando's gemaakt om een degelijke missie te ontwerpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het handig als er een goed plan opgezet word?

Mee eens, het zou me niet verbazen als Greenwood, gezien zijn lage aantal posten en kort lidmaatschap, inactief zou worden. Misschien dat iemand met een degelijk bussinesplan op de proppen kan komen? Liefst iemand die al wat ervaring met modden etc, heeft en die bekend is bij de leden. In dat plan moet iig staan wat we in de mod willen, en waar de prioriteiten liggen. Met prioriteiten bedoel ik dat, mocht de mod vroegtijdig afgebroken worden, er geen hard werk verloren gaat. Wat willen we zéker in de Nederlandse versie van GTA2. Willen we ook het Nederlands straatbeeld nabootsen? Nederlandse winkels, Nederlandse voertuigen, peds, etc?

Dit lijkt mij de beste aanpak, wat jullie? Overigens ben ik van mening dat de vertaling de hoogste prioriteit heeft.

Die motoren zul je helaas niet vinden. Alleen de Style Files zullen misschien vindbaar zijn in de data.

Ok, theoretisch gezien zou iemand zelf data voor motoren kunnen schrijven.

Misschien is een mooie InstallShield met custom skin wat professioneler? :D

Ik heb alvast een logo in elkaar geknutseld:

2h65bbd.jpg

Misschien een idee om de ''2'' van ''GTA2'' oranje te maken? :puh:

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...