Jump to content

Release GTA 2 Dutch


greenwood

Recommended Posts

Kan je ook eentje een gekantelde iets kleinere bitmap versie maken. Voor de installer?

[/hr]

Die motoren zul je helaas niet vinden. Alleen de Style Files zullen misschien vindbaar zijn in de data.

Toch, gewoon textures overzetten en je hebt al een beetje motor/maken?

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    16

  • R-fl3x

    9

  • Flitskikker

    8

  • Casss

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat is Install Creator Pro, niet InstallShield. ;O

Anders wachten we eerst of de mod wel doorgaat en afkomt, voordat we alvast de installatiewizard maken. :puh:

ElooEl, dat daar zoveel verschil in zit. Ik maak wel installshield.

Ooh enne, de wereld is 16 color, of in ieder geval de auto's.

We moeten een plan maken hoe we het vertalen doen, het script is namelijk wel meer dan 4000 regels lang e.gxt. Ik doe wel de eerste honderd regels. :puh: als beginnetje.

http://www.gta2madness.co.cc/?cat=1 < GXT editor download bij het 2e blokje!

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil misschien ook wel helpen, maar dan met de fouten in het script.

Vroeger ben ik nog zeer actief geweest in 2 Modding. Reden dat ik niet meer kan doen is een drukke week voor school.

Schrijf me maar op als Bug Fixer! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kratod, volgens mij denk jij dat we een geheel nieuwe game gaan maken, maar we nemen juist GTA 2 en vertalen daar zowat alle tekstregels. ;)

Overigens; gebruiken jullie ook een nieuw script/stad?

Link to comment
Delen op andere websites

Kratod, volgens mij denk jij dat we een geheel nieuwe game gaan maken, maar we nemen juist GTA 2 en vertalen daar zowat alle tekstregels. ;)

Overigens; gebruiken jullie ook een nieuw script/stad?

Ik zeg vertalen die hap; minder werk, de kans is kleiner dat het project voortijdig stopgezet word, etc, etc. We kunnen ook 2 versies maken, maar wat mij betreft ligt de prioriteit bij de vertaling van de originele game. Er zijn al zó veel (stopgezette) modding projecten! Vertalingprojecten worden meestal niet voortijdig stopgezet.. Overigens lijkt het mij verstandig dat iemand het project gaat organiseren/''de leiding neemt'' aangezien de TS, Greenwood, wss niet meer online komt..

Hoe gaat de kaft er uit zien?

Daar moet ook aandacht aan besteed worden :engel: of wor het juist een Downloa versie?

Ten eerste heet het een cover, en ten tweede schat ik onze verkoopkansen erg laag in! Want als we hem op de markt gaan brengen moeten we ook alle licenties kopen, betaal jij? Daarbij kan ik je verzekeren dat het een commerciële flop gaat worden!

Goed idee.

2dgnclz.jpg

Misschien een idee om de badges van GTA2 te vervangen door badges met dit logo? Natuurlijk wel in het formaat van de badges.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop in ieder geval dat het lukt, en de mensen hier weten waar ze mee bezig zijn.

Als je de GXT Editor hebt (vindbaar in de GTAforum Download database), neem alvast eens een kijkje. Dan pas zul je beseffen dat je veel werk eraan zult hebben. :puh:

Zijn er hier overigens nog échte scripters/mappers?

En Lantyz, waarom kom jij ons eens niet helpen als veteraan? :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop in ieder geval dat het lukt, en de mensen hier weten waar ze mee bezig zijn.

Als je de GXT Editor hebt (vindbaar in de GTAforum Download database), neem alvast eens een kijkje. Dan pas zul je beseffen dat je veel werk eraan zult hebben. :puh:

Zijn er hier overigens nog échte scripters/mappers?

Zullen we niet eens beginnen met een concreet plan neerzetten? :7 De organisatie is één grote zooi! Er is geen duidelijkheid! Er is geen taakverdeling! Er zijn niet eens concrete plannen! Alles is een grote wirwar! En zoals je al zegt; een map neerzetten is moeilijk! Missies erin zetten nog moeilijker en dan moet je ook nog eens van alles aanpassen zodat het een beetje klopt! Naar mijn mening kunnen we veel beter alleen GTA2 vertalen met een paar kleine aanpassinkjes!

En Lantyz, waarom kom jij ons eens niet helpen als veteraan? :*D

Ik denk dat hij niet komt vanwege de rommel hier! Het is één grote ongeorganiseerde boel!

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...