Jump to content

Release GTA 2 Dutch


greenwood

Recommended Posts

Dotz,

als jij zeurt dat GTA 2 mappen lastig is dan heb je het nog nooit uitgeprobeert. Het mappen is stúkken eenvoudiger dan het scripten.

Het scripten kan lastig zijn, uitsluitend het missie scripten. Verder heb ik nooit problemen gehad met het simpelweg scripten van objecten, wapens etc.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    16

  • R-fl3x

    9

  • Flitskikker

    8

  • Casss

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dotz,

als jij zeurt dat GTA 2 mappen lastig is dan heb je het nog nooit uitgeprobeert. Het mappen is stúkken eenvoudiger dan het scripten.

Het scripten kan lastig zijn, uitsluitend het missie scripten. Verder heb ik nooit problemen gehad met het simpelweg scripten van objecten, wapens etc.

Dat heb ik inderdaad nooit geprobeerd. Mijn fout, maar daartegenover staat dat het ook niet simpel is! En hoe ambitieus zijn wij? Wat denken jullie van een vertaling van GTA2? En zullen we niet eens concrete plannen neerzetten? Wat willen we? Hoe gaan we die taken verdelen? Etc, Etc! Een goede voorbereiding is het halve werk!

homer_aargh.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik betwijfel eigenlijk ook wel of het nu echt zo'n ambitieuze modificatie zal zijn..

Velen spelen al GTA 2 niet meer, laat staan dat ze misschien zouden geïntresseerd zijn in een Nederlandse makeover. Als je nou eens een nieuw eiland, nieuwe missies en textures erin zet zou het al heel wat aantrekkelijker zijn. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik betwijfel eigenlijk ook wel of het nu echt zo'n ambitieuze modificatie zal zijn..

Velen spelen al GTA 2 niet meer, laat staan dat ze misschien zouden geïntresseerd zijn in een Nederlandse makeover. Als je nou eens een nieuw eiland, nieuwe missies en textures erin zet zou het al heel wat aantrekkelijker zijn. :tu:

Ik heb liever een ''originele'' game maar dan Nederlands.. Dat lijkt me wel wat, bovendien; dat is makkelijker, sneller en je trekt een breder publiek aan. ''We'' kunnen ook twee modificaties maken?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Wat er wel een voordeel is dan is dat gebruikers & testers maar 1 bestand zullen moeten verplaatsen als het om gewone vertalingen gaat.

Met textures en maps moet je al gauw 4 á 5 bestanden verplaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat er wel een voordeel is dan is dat gebruikers & testers maar 1 bestand zullen moeten verplaatsen als het om gewone vertalingen gaat.

Met textures en maps moet je al gauw 4 á 5 bestanden verplaatsen.

Dat ook, maar er was zo'n knaap die een installer wou maken, dus dat komt sowieso goed.

Waar kan ik de teksten van GTA2 vinden? Dan bedoel ik de teksten van de menu's & de ingame-teksten.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

- GTA 2 Rotterdam (met o.a. nieuwe map, nieuwe textures, nieuwe auto's, nieuwe missies.)

worshippy.gif

Hoe gaan jullie dit aanpakken? Gewoon een paar nieuwe gebouwen neerzetten of gaan je professioneel de Euromast en de Erasmusbrug in de modificatie zetten?

Veel succes ermee! thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

e.gxt en bob_e.gxt in de data map. Teksteditor staat in de Downloadgalerij. ;)

Bedankt!

- GTA 2 Rotterdam (met o.a. nieuwe map, nieuwe textures, nieuwe auto's, nieuwe missies.)

worshippy.gif

Hoe gaan jullie dit aanpakken? Gewoon een paar nieuwe gebouwen neerzetten of gaan je professioneel de Euromast en de Erasmusbrug in de modificatie zetten?

Veel succes ermee! thumbsup2.gif

Hem kennende gaat 'ie niets aanpakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gaan we nu het bestaande spel vertalen of een nieuw spel maken?? :?

Ik vermoed dat er niets gaat gebeuren. Die Greenwood komt langs en iedereen is enthousiast! Maar er komt uiteindelijk weinig van ben ik bang. Ik ga zelf GTA2 vertalen, meer daarover binnenkort. Deze week ben ik nog druk, daarna heb ik meer vrije tijd.. Komt goed! Jullie horen nog van me!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...