Jump to content
Joriz

Red Dead Redemption: Undead Nightmare Graveyard Trailer Online!


We hebben weer een nieuwe creepy trailer ontvangen van Red Dead Redemption: Undead Nightmare. Het filmpje lijkt verdacht veel op een filmtrailer van een oude vergeten horrorfilm. Kortom weer een overmaat aan zombies en bloed!

Red Dead Redemption: Undead Nightmare komt op 26 oktober uit en kost 800 Microsoft points voor Xbox 360 en €9,95 voor PlayStation 3. Mocht je nog verder willen praten over Red Dead Redemption of hulp met het spel nodig hebben dan ben je natuurlijk welkom in ons Red Dead Redemption-forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het is wel leuk al dat DLC, maar ze zouden eens moeten beginnen aan een nieuwe GTA. Red Dead ben ik beu gespeeld :7

dat bedoel ik nou ook :puh:

Ben ik het mee eens! Ik was RDR ook al snel beu en wacht nu met smart op de aankondiging van de volgende GTA.

GTA IV kwam nu alweer 2½ jaar geleden uit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is wel leuk al dat DLC, maar ze zouden eens moeten beginnen aan een nieuwe GTA. Red Dead ben ik beu gespeeld :7

Hallo, wat dacht je van een pc versie, wil graag rdr spelen, maar ja. Ik hoop dat ze dit jaar een aankondiging gaan maken hiervoor. Zit met smart te wachten

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...