Jump to content
Joriz

Lanceringstrailer Red Dead Redemption Undead Nightmare Online!


Net hebben we de laatste trailer van de Undead Nightmare uitbreiding van Red Dead Redemption ontvangen. In deze maar liefst drie minuten lange trailer wordt een heleboel van het verhaal en de vele nieuwe dingen in de uitbreiding laten zien. Zo zullen naast vele zombies ook mythische wezens in het spel te zijn ontdekken, waaronder vier nieuwe paarden met elk hun eigen rare eigenschap (zoals een brandend paard). Veel kijkplezier! 0_0

Red Dead Redemption: Undead Nightmare komt op 26 oktober uit en kost 800 Microsoft points voor Xbox 360 en €9,95 voor PlayStation 3. Mocht je nog verder willen praten over Red Dead Redemption of hulp met het spel nodig hebben dan ben je natuurlijk welkom in ons Red Dead Redemption-forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

als je geen zin hebt om te kijken doe je het gewoon niet. ;)

Nogal moeilijk om het te negeren als het zelfs in dat nieuws carousel geplaatst wordt .. (om nog maar te zwijgen over de status updates)

Alles is te vermijden als je het mij vraagt. Ik snap je probleem niet helemaal.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zit te twijfel of ik hem nu dowload of op disk haal ?

Kan hem ook dowloaden en eid van het jaar nog een x op disk kopen ( heb ik ook nog die 2 andere dlc's ) wel irri dat je aleen een psn kaart van 20 euro kan halen Najah zie wel, als ik thuis kom :puh: wat ik ga doen

@sentasi @iedreen laat ff weten hoe die is

Er is ook een psn kaart van 50 euro hoor, die heb ik speciaal gehaald voor Undead Nightmare.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Echt dom die game kost 10 euro. En dan ga jij 50 euro halen. Ben je bang dat prijzen ineens omhoog gaan XD

Nee het zou wat zijn als ik een speciaal een 50 euro psn kaart zou halen voor een spel van 10 euro :7 maar ik wilde al een psn kaart halen voor andere games en door Undead Nightmare besloot ik om het 2 weken eerder te halen. Als ik een psn kaart voor alleen Undead Nightmare zou halen, had ik die van 20 euro gehaald. ;)

Bewerkt: door pilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...