Jump to content

Grand Theft Auto 2: NL Mod


Flitskikker

Recommended Posts

  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    59

  • Flitskikker

    31

  • Casss

    18

  • Remcconen

    14

Hebben jullie nog een installer nodig? Aangezien het maar 2 bestanden zijn?

Dat zou toch wel fijn zijn denk ik, dat maakt de vertaling wat toegankelijker. Een unistaller is misschien ook een idee? Maar kunnen we hier niet beter pas over nadenken als het zooitje daadwerkelijk vertaald is. Aangezien we nog bezig zijn een team bij elkaar te rapen ;) .

Achter de namen NandroDavids & VWO-er staat trouwens ''controleur'', wat inhoudt dat zij controleren op spellingsfouten, grammaticale fouten, br33zAh en andere onjuistheden. Achter de namen Casss & Flitskikker zet ik vast ''technicus'', aangezien ik weet dat zij meer capaciteiten hebben dan enkel vertalen. Wie dit nog meer heeft mag dit melden, mits we ook een beroep op deze capaciteiten mogen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, dan zorg ik gelijk voor de nederlandse vlag in de GTA2 Manager, alleen moet ik iemand hebben die een mooie nederlandse vlag fotosoept.

Moeten we in dat geval een taal vervangen of komt de Nederlandse taal erbij?

En Lantyz heeft de manager etc. al vertaald, zullen we die vertaling (na toestemming gevraagd te hebben) gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, dan zorg ik gelijk voor de nederlandse vlag in de GTA2 Manager, alleen moet ik iemand hebben die een mooie nederlandse vlag fotosoept.

Moeten we in dat geval een taal vervangen of komt de Nederlandse taal erbij?

En Lantyz heeft de manager etc. al vertaald, zullen we die vertaling (na toestemming gevraagd te hebben) gebruiken?

Taal vervangen denk ik, en dat tweede moet je helemaal zelf weten, ik kan nu nog niks proberen want ik heb deze week een PC die gta2 nog niet eens AANKAN!

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, dan zorg ik gelijk voor de nederlandse vlag in de GTA2 Manager, alleen moet ik iemand hebben die een mooie nederlandse vlag fotosoept.

Moeten we in dat geval een taal vervangen of komt de Nederlandse taal erbij?

En Lantyz heeft de manager etc. al vertaald, zullen we die vertaling (na toestemming gevraagd te hebben) gebruiken?

Taal vervangen denk ik, en dat tweede moet je helemaal zelf weten, ik kan nu nog niks proberen want ik heb deze week een PC die gta2 nog niet eens AANKAN!

Ik ben van mening eerst een goed plan van aanpak neer te zetten, zodat we precies weten waar we aan toe zijn.

Overgins heb ik hier vast een screentje van de GTA2 Manager, aan jullie de keus welke taal we eventueel gaan vervangen. Indien vervangen noodzakelijk is. Ook hebben we we zo vast een indruk van wat voor vlaggetje we in elkaar moeten flansen :7 . Mij lijkt dat we het best de Duitse vlag aan kunnen passen, maar ach, wat weet ik daar nou van?

85gta2manager.jpg

Hier ook een afbeelding van de officiële kleuren van de vlag van het Koninkrijk der Nederlanden.

800px-Flag_of_the_Netherlands.svg.png

Mag ik ook meedoen? :engel:

Jazeker! Ik zet je meteen bij het team!

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo de duitse vlag?

*KLIK* + *KLIK*

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Ik snap hem. Akkoord. :puh:

Eigenlijk bedoelde ik dat de Duitse vlag het meest wegheeft van de Nederlandse vlag :7 en dus het minst aangepast hoeft te worden . Maar dit speelt natuurlijk ook mee. Maar ik wil nog even wachten tot vanavond of er zich nog mensen aanmelden bij het team. Daarna moeten we beslissen of we een betaande taal aanpassen of de Nederlandse taal toevoegen, ook wil ik nog vragen aan Lantyz of we zijn vertaling mogen gebruiken, hij heeft namelijk de manager etc. al vertaald. Kan iedereen zich hierin vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...