Jump to content

Gangs plaatsen


avdploeg

Recommended Posts

ik heb hulp nodig bij modding van GTA2 want ik wil dat er gewoon maar 3 gangs zijn in plaats van 7 en dat wil op op de volgorde van boven naar onder

- Cripz

- Bloodz

- Latin Kings

zodat je als je de bloodz vermoord respect krijgt bij Cripz en zodat als je Latin Kings vermoord respect krijgt bij bloodz maar het lukt mij niet om de gang auto's aan te passen omdat ik de kleur van de gang auto's niet kan veranderen en niet in elk gebied gaat het van blauw naar rood naar geel wat ik dus wil probeer te maken. weet iemand iets zodat ik de gang members en gang logo's en gang auto's kan aanpassen (en verder alles van de gangs dat ik vergeten ben)

ik heb alleen het programma gta2 sty tool

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hee avdploeg,

zo te zien zal het je wat map- en scriptwerk kosten om een gangzone te plaatsen. Ik stel voor dat je eerst begint met wat tutorials (Klik) van Lantyz volgt. Maar of je hiermee direct aan de slag kunt ben ik niet zeker. Je kan ze maar best eens allemaal doorlopen vanaf het begin..

Succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...