Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto IV: Complete Edition vanaf vandaag in de winkel!


Eindelijk weer wat nieuws over GTA. Nu over een nieuwe verzameleditie van Grand Theft Auto IV en beide downloadbare content. GTA4, The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony zijn namelijk vanaf nu in 1 pakket te koop voor Xbox 360, Playstation 3 en PC. De bundel bevat alle sinleplayer gameplay, alle multiplayer game modes, natuurlijk alle muziek en een exclusieve nieuwe cover art, plattegrond en poster. Terwijl de XBox 360 en PC editie op meerdere DVD's staan is de Playstation 3 versie vanaf één disc speelbaar waardoor je bij installatie en spelen geen gedoe hebt met vele discs.

De GTA4 bundel is vanaf vandaag te koop. De consoleversies hebben een adviesprijs van €49.99. De PC versie is ongeveer tien euro goedkoper. Dat was het weer voor het GTA nieuws. Zelf verwacht ik pas echt nieuw GTA nieuws in maart 2011. Dan informatie over GTA5?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

ik vind wel dat gta 5 snel mag uitkomen (zit geregeld gta4 en rdr te spelen achter de ps3)Vaak speel ik dan multiplayer met een groep vrienden (een beetje auto showen aan elkaar, wat praten en als er een in moeilijk heden zit helpen :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

BTW ligt die in de winkel voor 100.-

[/url]

Die adviesprijs klopt voor geen meter. Wij hebben een adviesprijs van €49.99 ontvangen van Rockstar Games. In meeste winkels zowel op het web of gewoon in de/een stad zijn spellen meestal goedkoper te krijgen dan de advies prijs.

Dus ik raad je aan eerst is gewoon bij je lokale gameboer te kijken voordat je hem voor te veel ergens (op internet) koopt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

BTW ligt die in de winkel voor 100.-

[/url]

Die adviesprijs klopt voor geen meter. Wij hebben een adviesprijs van €49.99 ontvangen van Rockstar Games. In meeste winkels zowel op het web of gewoon in de/een stad zijn spellen meestal goedkoper te krijgen dan de advies prijs.

Dus ik raad je aan eerst is gewoon bij je lokale gameboer te kijken voordat je hem voor te veel ergens (op internet) koopt.

Weet, al ligt die voor 50.- in de winkel haal ik hem liever bij Gamemania, evenduur en je krijgt ook nog punten :Y

En met die punten krijg je korting

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga hem zeker kopen want ik heb GTA IV, EFLC nog niet op de Xbox :)

Ben binnekort toch jarig (26 november)

BTW ligt die in de winkel voor 100.- bij de BART SMIT!!!!! En als je hem bestelt via de site kost hij 50.-

Link naar website klik hier

Hij kost €50 bij Gamemania. :7

Klik

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zeik niet zo zeg. GTA IV werd 2 jaar voor de release aangekondigt, en toen werd er al aan gewerkt. Net zoals R* heeft laten weten hoe lang het script zal worden. Een echte aankondiging verwacht ik dus nog niet. GTA is nog steeds de best verkopende reeks van Rockstar, dus waarom zouden ze stoppen? :7 En jij vind het gewoon te lang, ik niet. Dus doe er ook geen uitspraak over.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb hem gekocht ik maak een acc aan op windows live ik meld mij aan ik druk mijn licentie in en ze zeggen dat het verkeerd is weet iemand hoe ik nog onlinne kan spelen ?? of opslaan of weet iemand wat ik verkeerd deed mail mij >>> Door .Levi.: Voor eigen veiligheid is het vrijgeven van e-mailadressen niet toegestaan op het forum.<<<

Bewerkt: door .Levi.
E-mailadres posten

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind dit eingelijk geld verspilleng van Rock* games, want de helft heeft al 1 of meerdere delen.

Ze konden het geld beter investiren in een nieuwe GTA ... dan in een compleede versie van GTA IV.

Ik vind het zelf zwaar ondodig, maar dat is mijn mening

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind dit eingelijk geld verspilleng van Rock* games, want de helft heeft al 1 of meerdere delen.

Ze konden het geld beter investiren in een nieuwe GTA ... dan in een compleede versie van GTA IV.

Ik vind het zelf zwaar ondodig, maar dat is mijn mening

Kijk dit is een goed idee ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zelf verwacht ik pas echt nieuw GTA nieuws in maart 2011. Dan informatie over GTA5?

Ik verwacht ook in begin 2011 een aankondiging, of op z'n minst wat uitgelekte informatie, maar toch wel minstens in

de zomer een aankondiging. Vervolgens herfst 2012 een nieuwe GTA op de markt brengen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...