GTAGames.nl
Joriz

L.A. Noire Trailer online!

45 berichten in dit onderwerp

Ik weet dat dit compleet offtopic is maar het heeft wel met LA Noire te maken..

weet iemand waar ik L.A. Noire nog kan pre-orderen (dat het dus naar mij toe gestuurd word enz).

Want bol.com heeft maar 3 betaalwijzen en ik kan geen van de 3 gebruiken :(

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Ziet er goed uit, beetje Dick Tracey achtig.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

de nieuwe gta laat nog even op zich wachten.. dus miss kan ik dit gebruiken als vermaak

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gimmeh tha gameh. Die wil ik zo hard :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat is weer iets anders dan de crimineel spelen. biertje.gif

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

weet iemand waar ik L.A. Noire nog kan pre-orderen (dat het dus naar mij toe gestuurd word enz).

12Game.com ook een goede shop.. Heb hem zelf daar gereserveerd. Veel betaal opties.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Jesus, die spellen worden steeds mooier man. Moet je die gezichten zien, bijna echte mensen man. Over een tijdje is er geen verschil meer tussen een character en een mens, behalve dan dat die van binnen niet echt is maar aan de buitenkant wel. Echt een grote sprong voor Rockstargames, eerst vonden we Red Dead Redemption heel echt, maar moet je deze zien. Whaha static.gif Ga zo door Rockstargames, ik ga deze denk ik wel kopen. Ziet er mooi uit, wanneer komt ie als exacte datum? puh2.gif Ik hoop 01-01-11 cool2.gif

Bewerkt: door android

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Deze game's hou ik van. Staat zoals de rest van Rockstar games gewoon hier in de kast dan!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Jesus, die spellen worden steeds mooier man. Moet je die gezichten zien, bijna echte mensen man. Over een tijdje is er geen verschil meer tussen een character en een mens, behalve dan dat die van binnen niet echt is maar aan de buitenkant wel. Echt een grote sprong voor Rockstargames, eerst vonden we Red Dead Redemption heel echt, maar moet je deze zien. Whaha static.gif Ga zo door Rockstargames, ik ga deze denk ik wel kopen. Ziet er mooi uit, wanneer komt ie als exacte datum? puh2.gif Ik hoop 01-01-11 cool2.gif

Overal staat 26/03/'10. Of dit waar is betwijfel ik :)

12Game.com ook een goede shop.. Heb hem zelf daar gereserveerd. Veel betaal opties.

Bedankt, ik ben aan het bekijken of het mogenlijk is voor mij :)

EDIT: Weet je toevallig wat 'Overboeken' is? Ik denk dat dat is wat ik zoek..

Bewerkt: door TekaLoca

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Lijkt me wel een vette game. Maar ik wil eerst wat meer zien. Mischien lijkt deze game niet op Gta maar hopelijk zit er wel een soundtrack in.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat moet ik me hierbij voor gaan stellen. zoals maffia 2 heb je justitie en de gevangenis erbij. maar zit dat ook in dit spel ? en is dit uitgebreider dan mafia 2 ?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat moet ik me hierbij voor gaan stellen. zoals maffia 2 heb je justitie en de gevangenis erbij. maar zit dat ook in dit spel ? en is dit uitgebreider dan mafia 2 ?

Er is helaas weinig over dit spel bekend he, mischien vind je op google wel wat reviews's ofzo idk.

Maar dit is sowieso geen Mafia II. In Mafia II ben je de crimineel, en hier ben je dan weer de goeie persoon :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Word er niet echt warm van...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

op bol.com staat dat hij 11.03.11 uit komt. Maar daar staat alleen xbox360 en ps3. Komt er ook PC versie?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.