Jump to content
Joriz

L.A. Noire Trailer online!


Na tijden niets van dit spel te hebben gehoord blijkt het spel L.A. Noire nog te leven. Er is namelijk een nieuwe trailer!

L.A. Noire wordt gemaakt door Team Bondi in samenwerking met Rockstar Games. L.A. Noire lijkt misschien wel een beetje op een GTA, maar dat is het totaal niet. Zoals de naam van het spel al zegt is het spel in film noir stijl en speelt het zich dus af in Los Angeles. Het spel is een donkere en gewelddadige detective thriller dat zich af speelt in het eind van de jaren '40. Een tijd waarin corruptie en geweld veel voorkwam in Los Angeles. Dit is tevens goed te zien in de film L.A. Confidential.

Op dit moment is er verder niet veel over L.A. Noire bekend, behalve dat het in de lente van 2011 uitkomt. Meer nieuws zal dus nog volgen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Zo op het eerste gezicht is het voor mij net 'Mafia meets True Crime'. Beide games heb ik niet gespeeld, maar als je deze twee combineert ontstaat er toch wel iets interessants. Ik wacht nog even af tot er meer over bekend is, maar mijn interesse is gewekt. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...