Jump to content

[2010] Forum Awards


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    17

  • Silverbyte

    14

  • BoerTijger

    12

  • Kloep

    10

Uiteraard komen de "normale" categorieën weer terug. Alleen vragen wij of jullie additionele categorieën weten. Ook voor je een suggestie geeft svp kijken of het reeds in dit topic genoemd is. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Niet alle categorieën van vorig jaar komen terug, want elk jaar "evalueren" we de voorgaande forumawards. Stel dat er voor één categorie nauwelijks mensen waren, dat een categorie eigenlijk niet klopte, etc, dan zullen we daar bij de volgende forumawards (deze dus) rekening mee houden. Kan niet beloven dat alles terug komt, maar wel bijna alles. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe, omdat Jowx en vorig jaar met de helft van de bekers van door ging zet je er nu maar nadrukkelijk bij dat admins buiten zijn gesloten? hehe :puh:

Misschien een beste aanvraag helper (diegene die meeste aanvragen maakt) in de graphics fora?

Link to comment
Delen op andere websites

[...] Beste download? (Uit de download-categorie.) [...]

Dat zou in mijn ogen niet helemaal eerlijk zijn tegenover de leden die downloads in de Graphics fora uitbrengen. Dit gebruik leeft de laatste tijd steeds meer op, dus dan zou ik óf een nieuwe categorie (Beste Graphics Resource?) toevoegen, of dit onderbrengen bij de categorie die jij noemt.

Link to comment
Delen op andere websites

[...] Beste download? (Uit de download-categorie.) [...]

Dat zou in mijn ogen niet helemaal eerlijk zijn tegenover de leden die downloads in de Graphics fora uitbrengen. Dit gebruik leeft de laatste tijd steeds meer op, dus dan zou ik óf een nieuwe categorie (Beste Graphics Resource?) toevoegen, of dit onderbrengen bij de categorie die jij noemt.

Ah, daar dacht ik even niet bij na. Maar ditzelfde geld ook voor alle programmaatjes die worden gereleased in het Computer subforum. :puh: Dan gewoon Beste Download op het hele forum?

Link to comment
Delen op andere websites

Beste gang

Beste corporation

?

Daarvoor zijn de corporation verkiezingen, niet de forum awards. :)

Hehe, omdat Jowx en vorig jaar met de helft van de bekers van door ging zet je er nu maar nadrukkelijk bij dat admins buiten zijn gesloten? hehe :puh:

Nee, de GM's (toen die er nog waren) en admins zijn altijd uitgesloten van deelname geweest. Tenminste, van de "persoonsgebonden" deelnamen (niet bijv. beste project). Jowx was bij de vorige forumawards nog moderator, welke wel mee mogen doe naan de forum awards.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...