Jump to content

[2010] Forum Awards


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    17

  • Silverbyte

    14

  • BoerTijger

    12

  • Kloep

    10

Ik heb er weer een: de 'Verloren Zoon' award. Dit is een award die gegeven wordt aan een lid waar we al tijden niets meer van hebben gehoord, maar die we dolgraag terug zouden willen zien. Voor hetzelfde geldt gaat het totaal langs de winnaar heen en mist het dus zijn uitwerking, maar we kunnen het altijd een keer proberen. Wie weet is hij/zij zo ontroerd door deze benoeming, dat hij/zij besluit toch maar weer eens te komen kijken. Vanzelfsprekend maken verbannen leden geen aanspraak op deze prijs.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er weer een: de 'Verloren Zoon' award. Dit is een award die gegeven wordt aan een lid waar we al tijden niets meer van hebben gehoord, maar die we dolgraag terug zouden willen zien. Voor hetzelfde geldt gaat het totaal langs de winnaar heen en mist het dus zijn uitwerking, maar we kunnen het altijd een keer proberen. Wie weet is hij/zij zo ontroerd door deze benoeming, dat hij/zij besluit toch maar weer eens te komen kijken. Vanzelfsprekend maken verbannen leden geen aanspraak op deze prijs.

En wat als het een meisje is? :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er weer een: de 'Verloren Zoon' award. Dit is een award die gegeven wordt aan een lid waar we al tijden niets meer van hebben gehoord, maar die we dolgraag terug zouden willen zien. Voor hetzelfde geldt gaat het totaal langs de winnaar heen en mist het dus zijn uitwerking, maar we kunnen het altijd een keer proberen. Wie weet is hij/zij zo ontroerd door deze benoeming, dat hij/zij besluit toch maar weer eens te komen kijken. Vanzelfsprekend maken verbannen leden geen aanspraak op deze prijs.

En wat als het een meisje is? :cry:

Meisjes winnen geen awards. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe, omdat Jowx en vorig jaar met de helft van de bekers van door ging zet je er nu maar nadrukkelijk bij dat admins buiten zijn gesloten? hehe :puh:

Zal binnenkort een petitie starten om mijn deelname toch mogelijk te maken.. ^^

Meisjes winnen geen awards. :)

Als er een 'Beste maagd' award komt nomineer ik jou.. Met dat soort uitspraken kom je natuurlijk nergens.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

En wat als het een meisje is? :cry:

De kans dat een meisje 'm wint acht ik vrij klein, of het zou Mirrrr moeten zijn. Maar goed, dan kunnen we er altijd nog 'Veloren Dochter' van maken. Maar ja, dat rolt lang niet zo lekker van de tong. :cab:

Bewerkt: door Silverbyte
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...