Jump to content

GTA IV of Red Dead Redemption


Niels707

GTA IV of Red Dead Redemption?  

222 leden hebben gestemd

  1. 1. GTA IV of Red Dead Redemption?

    • GTA IV
      185
    • Red Dead Redemption
      37


Recommended Posts

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTAKevin023

    6

  • Niiek

    3

  • Guardian1980

    2

  • Niels707

    2

Bij RDR vind ik de grote map een pluspunt, de graphics zijn mooier dan IV en het feit dat er dieren in voorkomen is ook heel goed. Bij IV spreekt het verhaal me meer aan en zijn de missies moeilijker, vind ik. Het feit dat IV in de huidige tijd speelt, vind ik ook een voordeel omdat ik me dan meer kan verplaatsen in de hoofdrolspeler. Daarnaast het feit dat mijn cd van RDR is overleden, en ik dus enkel IV kan spelen, geven voor mij de doorslag om voor IV te kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een pluspunt GTA IV is goedkoper dan RDR. Volgens mij kun je GTA IV+Episodes kopen voor 30 of 40 euro en je hebt driedubbel plezier voor minder geld. Over RDR kan ik niet beoordelen omdat ik die niet heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ligt er maar helemaal aan wanneer je de game koopt.. Ik heb voor IV, de twee DLC's en RDR en de RDR DLC's (op één na) de volle mep betaald omdat ik ze gelijk op release heb gekocht. Dan komt de aanschafprisjs op dezelfde hoogte uit.

Ik vind GTA IV altijd nog beter. RDR is anders, is nieuw, en is ook gaaf. Vooral de multiplayer zit op veel punten beter in elkaar. Maar GTA blijft GTA, dat triggert bij mij een zeker sentiment, en ik vind het Liberty City gewoon te gek. Wordt ik blij van als ik erin rondwandel. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Red dead redemption is een schitterend spel met mooie graphics en leuke zijmissies enzo.

Maar na een uurtje of twee begint de trieste sfeer me altijd een beetje tegen te staan en bekruipt me een gevoel van eenzaamheid.

Dan heb ik toch liever de humor en bedrijvigheid van Liberty City.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik de Story van RDR had uitgespeeld begon ik hem wat saai te vinden. Met GTA had ik dat niet. Lekker scheuren door Liberty City heen. En mensen afmaken, en ga zo maar door. Verder vind ik RDR wel een mooie en leuke game, maar als je hem hebt uitgespeeld zal hij je waarschijnlijk saai worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, toen ik RDR voor het eerst zag toen wist ik meteen dat ik goed had na gedacht om dat spel te kopen omdat ik daarvoor twijfelde, want ja. Hoe kan een cowboy spel nou echt een soort van gta zijn? Maar daarna dan wordt het toch best wel saai. Maar ik jaag vaak op dieren. Ik heb 3 accounts, dat ook het maximale is wat je kunt hebben. 1 is dief, 2 is sheriff bij thieves landing omdat daar geen sheriff is, na ben ik het en 3 is de normale mystrieuze held cowboy Jack Marston die goede daden doet. Maar met gta IV weet ik altijd wel wat te doen, daarmee heb ik nooit genoeg. Ik speel soms wel eens gta III. Zo goed vindt ik gta, ik heb er nooit genoeg van dus dan moet ik wel gta IV kiezen wat ook echt de beste is. Maar ik had toch wel moeite, want Rockstargames blijft geweldige spellen maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...